2010-03-15, 20:04
Medlem
Trumpeters avatar
Riktigt svr andra detour idag. Knns som om de flesta skulle kunnat spendera en vecka dr utan att lyckas. Lite konstigt att det inte heller var ngon roadblock i dagens avsnitt. tminstone ingen som jag kommer ihg.
Citera
2010-03-15, 20:24
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Den hr ssongen r ju bra mycket mer underhllande n frra, som mste vart den trkigaste ngonsin.
Citera
2010-03-15, 20:45
Medlem
Trumpeters avatar
Lite pinsamt om detta stmmer. En av knarkpoliserna ska tydligen vara en liten bad cop.

http://www.realityblurred.com/realit..._investigation
Citera
2010-03-15, 22:45
Medlem
Marmolaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Lite pinsamt om detta stmmer. En av knarkpoliserna ska tydligen vara en liten bad cop.

http://www.realityblurred.com/realit..._investigation

shit, skulle vara riktigt konstigt om det var sant d han sjlv kallade de " the scum of the earth" dr han refererade till drugdealers.
coolt att du hitta detta, tack xD
Citera
2010-03-16, 00:33
Bannlyst
Ja men nu har man rkat sabba det och sg p wikipedia vilka som vann denna ssong!!!!KOlla inte under spoiler om du inte vill veta vem som vinner
Citera
2010-03-16, 01:49
Medlem
the head honchos avatar
Jag hejar p Big Brother paret, vad dom nu heter vet jag ej men tjejen r het. Jordan heter hon vl kom jag p nu iofs..

Hon miss teen South Carolina r ju bara s lol, gr bort sig gng p gng. Vad var det hon rabblade nr gubben sa Welcome to France vid sista slutstationen p senaste avsnittet?

Annars var ju ssongens hjdpunkt nr cowbojsarna vxlade till sig typ brasse pengar nr de skulle till Chile i frsta avsnittet.
Citera
2010-03-17, 14:32
Medlem
Sknt att Joe och Heidi kte..Gillade inte Joe's attityd, och strde mig p att han gnllde om sitt kn hela tiden.
Citera
2010-03-17, 19:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmolak
shit, skulle vara riktigt konstigt om det var sant d han sjlv kallade de " the scum of the earth" dr han refererade till drugdealers.
coolt att du hitta detta, tack xD

Det r vl inte alls ovanligt att folk arbetar dubbelmoral.
Citera
2010-03-22, 11:47
Medlem
Fan att cowboysen ska klanta sig hela tiden, dom ska ju fan vinna!

Tycker inte att poliserna eller lebbarna ska vinna, ven om dom r hyfsat bra...
Paret med den snygga tjejen gnller fr mycket, man vinner ingenting om man gr det hela tiden.
Citera
2010-03-22, 19:19
Medlem
Trumpeters avatar
Helt otroligt vad Brent & Caite gr bort sig vecka efter vecka. nd har de turen att klara sig kvar.
Citera
2010-03-27, 02:14
Medlem
fusiliers avatar
Jag hller p cowboysen som alla andra! hehe De r ltt de sknaste, jag knner p mig lite att de kan ka p ngot stort hinder i en storstad, det r vl det enda som skulle kunna hota.

Sen s var det roligt d poliserna hade kul i skyttegravarna som de sade var andra vrldskriget Hur kan man ta fel p vilket vrldskrig som r knt fr skyttegravarna??!

Fransyskan som hjlpte de dr brderna dr en r bg fast rkade ge dem felaktiga uppgifter var fr vrigt sjukt snygg!!
Citera
2010-03-28, 16:56
Bannlyst
Nu vill vi se en svensk eller scandinavisk verision!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in