2009-01-10, 11:06
Medlem
nazipoliss avatar
Runbriken är bara några företag!
slå upp budfirmor på eniro i eran kommun så kommer det att vara en hel drös med företag, sen så är det bara att ringa runt och höra!
Citera
2009-01-12, 11:47
Medlem
pumpas avatar
Vill hissa en varnigsflagg för snacksbolaget.
De sökte folk med c-kort för ett tag sedan och en polare kände en av ägarna och gav mig ett varmt ord.

Drog iväg en cv och en onödigt poitiv ansökan med mina 15 år i branchen som förare och extremt bra ordningssinne.

Tyvärr kan jag på intet sätt rekommendera översittartyperna som äger den där firman och som skulle möta upp mig på deras kontor.

Fick komma på intervju men när jag kom dit på utsatt tid fanns inte en käft där. Ringde nåt fetto som inte ens ursäktade sig -och sa att "sånt händer -kan du vänta där nån timme?" utomhus i februari.. nej tack sa jag och då la idioten bara på..

nyrika jävla lidingösvin. fuuuuck them
Citera
2009-01-21, 18:02
Medlem
maaannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Har mest sökt inom Stockholm. Dock så bedriver vissa företag verksamhet inom fjärrtrafik, och det såg lika dystert ut där. Kan även vara en lam bortförklaring till att inte anställa just mig, men är rätt övertygad om att de talar sanning.

Fjärr kan du nog i princip glömma.

Du får ta (skitjobben) köra småpaket , köra ut lite istan osv

Fjärrtrafik kan du köra ifall någon släkting eller din egen Mor eller Far äger företaget du jobbar på, glöm det annars.
Citera
2009-01-25, 01:49
Medlem
Jag har iaf sökt till Bring nu, ska söka till ett flertal andra jobb under veckan. Meddelar hur det går

Någon annan som lyckats fixa något?
Citera
2009-03-02, 13:59
Medlem
oscarericsons avatar
söker också jobb, har ringt säkert 15 företag nu men det verkar helt dött på den fronten.. Vad ska man ha för jobb efter studenten egentligen?
Citera
2009-03-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
söker också jobb, har ringt säkert 15 företag nu men det verkar helt dött på den fronten.. Vad ska man ha för jobb efter studenten egentligen?
Hehe, jag funderar på precis samma sak. Har sökt i några mataffärer där jag bor. Budbil skulle vara nice jobb men det verkar som jag är för sent ute nu?
Citera
2009-03-05, 18:25
Medlem
nu när ni ändå dragit upp tråden kan jag väl meddela att Bring aldrig hörde av sig =/

men det kvittar, får förhoppningsvis ett svar från ett annat jobb i veckan
Citera
2009-03-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horpenis
nu när ni ändå dragit upp tråden kan jag väl meddela att Bring aldrig hörde av sig =/

men det kvittar, får förhoppningsvis ett svar från ett annat jobb i veckan
Får man fråga vad det var för jobb?
Citera
2009-03-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Får man fråga vad det var för jobb?

Sökte till Tetra Pak i januari. Såvitt jag vet gick deras ansökningstid ut antingen i slutet av januari eller nu i början på mars.

Efter att jag sökt till Bring utan svar tappade jag suget som budbilsförare, så jag sökte till Tetra Pak istället.

Kan dock hända att jag ger budbilsbranschen en chans senare

Lycka till med sökandet iaf, jobb under lågkonjunkturen kan vara både svårt och lätt att hitta. Man får bara hitta rätt!
Citera
2009-03-05, 23:22
Medlem
Masingas avatar
Tja, är det ngn som av erfarenhet vet om det finns möjligheter att få jobb som budbilsförare utan att ha erfarenhet? I Sthlm.
Citera
2009-03-12, 02:27
Medlem
pumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Tja, är det ngn som av erfarenhet vet om det finns möjligheter att få jobb som budbilsförare utan att ha erfarenhet? I Sthlm.

Ett tips:

Plugga istället...

du kommer I N T E ångra dig.
Citera
2009-03-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumpa
Ett tips:

Plugga istället...

du kommer I N T E ångra dig.
Kanontips!!! Har precis fått min lön för februari som budchaffis på Bring Express i Stockholm...

40 timmar i veckan plus 45 timmar övertid gav 14.810:- innan skatt.

Jag måste döda någon!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in