2008-09-03, 21:32
Medlem
level1s avatar
Jag vet en riktig läskig grejj som hänt mig. Jag brukar röka brajj ganska ofta och en kväll hade jag rök sjukligt mycket, när polarna hade dragit hem så ringde jag över ett gammalt x som jag sedan knullade, riktigt söt tjej förövrigt.

De roliga var att ibland såg hon ut som nån helt annan, då jag stannade upp några gånger och fråga vem hon var, det var nog de konstigaste som hännt mig när jag har rökt. Hon blev riktigt arg på mig den kvällen efter som jag lovat att sluta röka.
Citera
2008-09-05, 12:46
Medlem
Osahetts avatar
Fantastiskt kul tråd!

Har haft otroligt kul åt att läsa i denna tråd. Så kul att jag reggade mig (och väntade i 3 dagar) för att delge mitt eget lilla magplask...

Jag var ihop med en donna och vi låg i badkaret. Till saken hör att det var ett väldigt litet badkar. Nåja, vi satte igång och jag pumpade på. Tills jag fick kramp i hela jävla benet.
Jag hoppar upp ur badkaret. Stutsar runt på badrumsgolvet i ett försök att räta ut benet. Donnan min skrattade så hon höll fan på att drunkna där i badkaret.

Baksidan av historien var att varje gång vi skulle till efter det så började hon att skratta. Bilden av mig hoppades runt med ståfralla Achmed var för evigt etsad på hennes näthinna...
Vi bröt till slut upp och jag har IKKE försökt mig på eskapader i ett trångt badrum efter det...
Citera
2008-09-05, 22:48
Medlem
frobozzs avatar
Inte kul...

Jag var på en efterfest på ett hotellrum. Till slut droppar folk av och jag+fyra andra lägger sig i sängen för att sova. Jag är SÄKER på att en rätt snygg tjejkompis ligger bredvid mig, men det är kolmörkt.

Jag börjar smeka henne utanför kläderna på röven och magen och gör det säkert 10 min. Sen tänker jag gå vidare till brösten, men då finns det inga! Det visar sig att jag legat och smekt en tjejkompis kille! Han sa inte ett dyft, och jag mådde illa och skämdes som faaan. Vet inte än idag om han var skräckslagen eller homo.
Citera
2008-09-06, 11:38
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frobozz
Jag var på en efterfest på ett hotellrum. Till slut droppar folk av och jag+fyra andra lägger sig i sängen för att sova. Jag är SÄKER på att en rätt snygg tjejkompis ligger bredvid mig, men det är kolmörkt.

Jag börjar smeka henne utanför kläderna på röven och magen och gör det säkert 10 min. Sen tänker jag gå vidare till brösten, men då finns det inga! Det visar sig att jag legat och smekt en tjejkompis kille! Han sa inte ett dyft, och jag mådde illa och skämdes som faaan. Vet inte än idag om han var skräckslagen eller homo.

Ahahahahahaha, fy fan vilken ångest. Antar att stämningen var lätt tryckt vid frukostbordet?
Citera
2008-09-06, 13:55
Medlem
Smekofcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznuts
några riktigt sköna storys här, måste ge props till "hiss-och-soffkudde mannen"...

okej det här var väl en 5 år sen, då jag hade en riklig tillgång och aptit på flödder...och jag var aldrig den här snälla flum flödder-tuggaren, jag drack sprit och blev våldsam och irrationell

Så iallafall, jag och min tjej hade varit ute på krogen och jag var väl ganska lagom schnygg när vi landade hemma, och nu skulle det knullas! så efter akten börjar helt lungt och snällt blir jag stegvis mer hypad, låter och frustar högre, smackar henne på skinkorna aldeles för hårt för hennes smak,spottar, drar i håret och är allmänt grisig (nu lät det kanske inte så farligt när jag skrev det men enligt henne uppträdde jag inte okej), så hon avbryter och undrar vafan jag håller på med...hon går sen på muggen, och när hon kommer tillbaks står jag på knä i sängen och mumlar osammanhängande om folk jag ska klippa, folk som e skyldig deg etc...hon undrar vad jag sysslar med, jag ber henne fara helvete, sätter mej på sängkanten och börjar mumla än mer osammanhängade om folk hon aldrig hört mig nämna och situationer jag aldrig varit i...så varsamt lägger hon en öm hand på min axel och frågar hur det är med mej...om jag vill krypa ner under täcket kanske? varpå jag svarar med att ställa mig upp bredvid sängen och börjar pissa över golvet...tjejen får panik och skriker "VAFAN HÅLLER DU PÅ MED DU PISSAR PÅ GOLVET DIN IDIOT"...varpå jag tittar på henne med ett flin, fortfarande pissandes, och säger "DET ÄR BARA O TORKA UPP SUBBA!", sen kollapsar jag i sängen och är omöjlig att väcka på 14 timmar....

det var populärt

Bwahahahahha! Kan fan inte sluta garva, klockrent!
Citera
2008-09-06, 14:47
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
kanske inte roligaste men väldigt roligt, en kompis sätter på en brud på en fest och går sedan ner helt naken till köket för att hämta några öl. sen går han upp till rummet igen och fortsätter lekarna under täcket.

Förklara vad som är roligt? En kille sätter på en brud, är törstig efteråt vilket man brukar vara, hämtar lite öl och är återigen kåt och sätter på samma tjej igen. Wow.
Citera
2008-09-06, 17:16
Medlem
DjAlberts avatar
Hela köket o rummen han passerade var kanske fulla med folk eller så ? Vem vet, tyse skrev ju att detta hände på en fest så...

Att han fortsatte att spänna på bruden var väl ingen iögonfallande rad dock...
Citera
2008-09-07, 16:15
Medlem
myllzs avatar
En rolig liten sak som hände i början av sommaren, here goes:

Jag och fyra polare hade bestämt oss för att sticka in till
staden och dricka lite. Vädret var skönt och vi gled runder och
hade trevligt. Framåt kvällen och efter ganska många öl så började vi ble
lite fulla och började tjata om att vi aldrig träffade nya brudar
och det var så länge sen vi fick nått etc, etc.. Vi satt uppe på en
skate-ramp och pratade då jag fick syn på 3 brudar och en snubbe.
Lite små full som jag var och trött på allt tjat hojtade till på dem och frågade
om dem inte skulle komma upp och dricka lite med oss, självklart ville dem det, förvånatsvärt nog.
Gruppen bestod av 1 ganska söt tjej och 2 lite mindre snygga, en av dem
var lite små tjock. Killen som var med försvann ganska snabbt för jag har
knappt något minne av han . Efter dem presenterat sig så satt vi alla och
drack och hade hur mysigt som helst.

En av min polare(Kan kalla han R) som var med blir alltid dynrak och är mega blyg framför tjejer. Jag och mina andra 2 polare bestämde oss för att försöka
fixa han en av dem lite mindre snyggare, vi tänkte att han inte behövde vara lika blyg då . Sagt och gjort utan hans vetskap började vi ragga åt honom, berättade för tjejen att han var intresserad men var lite blyg, hon nappa direkt och började små flörta med han. Full som han var började han slänga av sig roliga komentarer och raggnings repliker, som kanske inte var världens smidigaste men hon verkade inte bry sig . När jag stog och såg på spektaklet kom den söta tjejen fram till mig och började små flörta, jag som var full och kåt blev väldigt glad och efter ett tag stog vi snart och kysstes och kände på varandra. Det började ble sent tyckte jag (givetvis) och tyckte vi skulle röra oss hem till mig på efterfest. Sagt och gjort rörde vi oss mot bussterminalen, jag var tvungen att pissa så jag bad dem vänta lite längre fram på mig. När jag kom tillbaka såg jag att min ena polare(E kan vi kalla han), stog och grov hångla med henne, jag blev ganska lack men valde att skita i det för tillfället. Men när vi hade gått en bit så frågade jag vafan han höll på med och han förklarade att det var hon som hoppat på han. Vi gick och små tjafsade lite på vägen då bruden kommer imellan oss och ger oss varsinn kyss och foträstter gåvidare mot dem andra. Jag och E kollar på varandra och säger nästan samtidigt "TREKANT ". Framme vid terminalen så får vi reda på att bussen inte går föränns om 1h så vi bestämmer oss för att ta en taxi. Väl i taxin sätter jag och E mig längst bak i taxin(Det var en sånn buss taxi med 2 baksäte) med bruden mellans oss, vi börjar pilla på henne och hon runkar av oss medans en av oss hånglar med henne.

Väl framme hoppar alla ut och jag och E var tvunga att pissa och snacka "taktik". Efter vi snackat klart kom vi tillbaka där vi hoppat av såg vi att bruden stog och strula med vårann andra polare J. Vi tänkte liksom bara "Wtf? Sicken jävla slampa". Vi kallade till oss J och sa till han att han inte skulle forsätta då vi skulle få en trekant och det var mycket viktigare, tyckte vi, han tyckte därimot att han skulle få för han var minsann också kåt. Vi stog och tjafsade alla 3 och just som det skulle börja urarta kommer bruden fram till oss och säger:

"Grabbar, jag vet att jag har kanske varit lite slampig, men jag gillar er alla 3, och vill inte vara taskigt mot någon, men om ni inte har något imot det skulle jag gärna villja knulla er alla 3"

Vi stog tysta ett tag och bara kollade på henne. Efter ett tag började jag skratta och sa "Jag är på!" givetvis var polarna också på så vi började röra oss mot mig.

När vi var framme vid mitt hus skickade vi ner R och hans ragg på mitt rum
medans jag, J, E och bruden gick ut på min brossas rum.(Han har en liten stuga 10 m från huset .) Så fort vi kommit innanför dörren började vi köra igång direkt. Någon av oss ville ha det släckt av någon anledning och fulla som vi var kände jag lite oro över att vi var 3 nakna killar och 1 brud, jag menar man vill ju inte vara med om någon olycka . Efter 10 minuter låg vi i sängen; Hon stog på alla fyra och sög mig medans J tog henne bakifrån. I konturerna kunde jag se att E satt som en jävla tomte och runkade, jag började gap flabba och frågade om han ser något, han blir lite irriterad och frågar när det är hans jävla tur. (vet dock inte varför han inte la sig under henne eller dyligt)
efter ett litet tag ligger vi alla 3 på rad medans hon suger oss i ordning. Medans jag väntar på min tur börjar jag inse att det börjar bli lite jobbigt att ta nummerlapp så jag föreslår att vi ska få vars 20 mins med henne istället för alla 3 samtidigt, alla samtycker och jag skickar ut dem andra 2 och börjar göra mitt. Jag fick göra vad jag ville, ta henne över allt, komma henne i munnen.. Hon låg och gnyde medans jag pumpa på för fullt, kastade om henne i ställningar jag velat prova,tog henne i sketan, det var med andra ord riktigt nice . Jag avslutade det hela med att komma henne i munnen.

När jag var klar gick jag ner på mitt rum där R satt och tog en cigg med honom. Hans brud kom ut från toan och vi 3 började snacka lite. Hon frågade om jag haft det skönt och jag började berätta hur jag knullat skiten ur henne.
Hennes kompis släpper då värsta bomben: Bruden jag nyss satt,och som J ligger och pumpar på, var bra yngre än vad hon sagt och hade blivit av med oskulden DAGEN INNAN!

----------
After glow:

Det hela var lite otäckt att få veta att hon ljögit men kan försäkra er om att det inte var olagligt(Hon var myndig men det var fan precis).Vi var fulla så det tog säkert mer än 20 minuter per akt, kanske var lite jobbigt för dem andra och vänta men jag är iaf glad att jag var först .
Detta var en riktigt soft upplevelse och något vi ofta pratar om på fyllan, men hädanefter håller jag mig nog till +1, och det hela var lite klumpigt då vi var fulla och ganska mycket större än henne .
Citera
2008-09-07, 16:56
Medlem
Alladins avatar
myllz: Är det här verkligen sanningen du håller dig till?
Citera
2008-09-07, 17:07
Medlem
Minusmirakels avatar
Hmm, sjukt och sjukt, rätt nasty om inte annat.

Jag och en kille hade sex i min tjejkompis säng eftersom hon dissat mig och dragit på fest. Jag var egentligen alltför full för att kunna gå, men ändå sur. När vi var klara så hade han kommit i mig, och det var jävligt kladdigt, vilket jag löste med att torka av mig på hennes palestinasjal som låg på golvet.

Dagen efter ser jag i hennes bilddagbok att hon hade den på sig.
Citera
2008-09-07, 17:08
Medlem
myllzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
myllz: Är det här verkligen sanningen du håller dig till?

well, ganska svårt att kunna bevisa det, upp till dig om
du vill tro det eller ej. Gör det dig illa till mods på något sätt eller
du vill bara att jag ska skriva att jag satt och hitta på allting
för att få uppmärksamhet över interent?
Citera
2008-09-07, 17:36
Medlem
Fel tråd-.
Senast redigerad av kiisah 2008-09-07 kl. 18:10. Anledning: "fel tråd"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera