2009-01-20, 14:56
Medlem
hejje_99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreddy
Nu för att komma till de störda historierna:

Diarrémiddagen:

Personen i fråga var hemma hos denne tjej, som var asläcker och skitsöt, och käkade romantisk middag med henne. De hade bara träffats några gånger innan och det här var första försöket till något lite mer seriöst. Hursomhelst så sitter dem och käkar i sig maten och snackar o har kul, varpå killen märker att han börjar bli riktigt risig i magen och beger sig mot toaletten. Precis som misstänkt så har han rejäl knasmage och sprutar ner hela muggen. Tjejen hade ställt sig vid dörren och bekänt att hon blandat i laxermedel i hans mat för att hon tyckte att han kunde skita på hennes glasbord, medans hon låg under och tittade på. Det blev aldrig av och de har inte pratats vid sen dess.

Diarrémördaren:

Haha, denna person hade dragit hem till en tjej efter krogen och idkat älskog med henne. Hon hade våningssäng, så det blev jobbigt men funkade. Han slaggade kvar hos henne och morgonen därpå så förklarade hon att hon skulle ner till hennes familj och käka frukost och han fick gärna ligga kvar och slagga ett tag till. Hon glider iväg och han somnar om igen och vaknar av att han skitit ner hela sängen. Tokstressad som han var, så tog han hela sängklädseln - knögla ihop till en boll och hoppade ner från våningssängen. Men landade tyvärr på familjens chihuahua, som avled vid incidenten Chockade och skraj som han var, tog han med sig nedskitet täcke med kläder och älgade därifrån. Synd nog så hade han glömt kvar sin plånbok, som i sin tur kostade honom en polisanmälan för den mosade hunden

Jaja säkert dn jävla mupp
Citera
2009-01-20, 17:27
Medlem
Bobbo123s avatar
Har en liten historia kanske inte jätte skoj men ändå!

Vi var ett gäng på 4st som drog till köpenhamn för en weekend, vi tog tåg ner o kom fram vid 9 på kvällen.
Alla var ganska tankade så vi hoppade i en bulle som tog oss till hotellet som var centralt beläget.
Vi checkade in i våra rum (2dubbel) jag o min "rumskamarat" bestämde oss för att dra ner på stan.
Den här killen är ganska vild av sig så vi tog en bulle o det första han sa till chauffören var ta oss till en hora!
Sagt o gjort han spatserade in där o jag gick vidare till en krog i närheten.
Tog ett tag o jag ringde de andra för o kolla var dom var o vi mötes upp, jag berättade för de andra var polaren var o dom garvade o vi gick vidare.
Efter några timmar kommer polaren tillbaka jätte nöjd o jätte full, vi frågade vart han varit de sista timmarna men han bara flinade o drog ner brallan o visade en fin tatuering på högra skinkan. Det stog Beer över hela skinkan hehe.
Vart en jävlig lyckad resa!
Citera
2009-01-20, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falizo
masssssa text...
Nu några år senare satt vi på min 18 års fest och snackade gamla minnen, gissa om jag berätta det för honom då HAHA fan va lack han va, snacka om att ha nblev utskrattad och mobbad fyfan va hämnden är ljuuuuuuuuuuuuv.
Hahahh, så jävla bäst!
Citera
2009-01-20, 21:01
Medlem
Skidresa med bruden i Sälen, Lindvallen.

Åkte av Emma-backen och körde doggy i skogen, mysigt gömda medans åkarna for ner förbacken helt ovetandes vad som försegick i skogen
Citera
2009-01-20, 21:54
Medlem
Felonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäckahäst
Jag var på en fest med ett par vänner, och det blev ganska mycket drickande. Särskilt för en av mina vänner. Han vet aldrig när det räcker utan han dricker tills han stupar.

På denna festen stötte han på en tjej och på någon vänster så var hon intresserad av honom (hon hade väl druckit en del hon med). Det slutade med att de gick in i ett sovrum (nja, hon gick, han staplade efter), de stängde dörren och började sexa. Hur fan han fick upp den vet jag inte, han hade druckit rätt rejält. Hur som helst, så visste han inte att tjejen hade mens, och det blödde som fan när han stack in den.

Dagen efter vaknar han i sängen med stora minnesluckor. Han minns inte att han raggade upp en tjej eller att dom hade sex. Men baksmälla hade han, och det betydde en otrolig huvudvärk, så han tar upp sin hand mot pannan. Det är då han märker att hans hand känns lite klibbig. Han tar ner handen och ser att den är ju täckt med blod. Han tror att blodet kommer från pannan, och hans tankar spårar ut totalt - "Varför blöder jag? Har någon slagit in mitt huvud? Är det därför jag har sån huvudvärk? FÖRSÖKTE NÅN MÖRDA MIG!?". Han får panik och börjar skrika ut så högt han kan "HJÄÄÄLP! HJÄÄÄLP!". Detta får så klart tjejen som sover bredvid att vakna, och hon blir rädd och börjar också skrika. Och när han ser henne och hör hennes skrik får han bara ännu mer panik och börjar skrika ännu högre.

Vid detta laget har jag och hela huset väckts och alla springer in i rummet för att se vad som står på. Jag tränger mig fram genom packet och ser min vän sitta naken i ett hörn och skaka med panik i ögonen, blod på pannan, på händerna och på kuken.

Hahaha bland det roligaste jag läst på fb hittills!
Citera
2009-01-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeWK!
Skidresa med bruden i Sälen, Lindvallen.

Åkte av Emma-backen och körde doggy i skogen, mysigt gömda medans åkarna for ner förbacken helt ovetandes vad som försegick i skogen

Den är grön va?
Citera
2009-01-21, 02:16
Medlem
BACKAKICKERZs avatar
brorsor emellan

min historia utspelar sig på nyårsafton för 14 år sedan! var på stor fest med min storebrorsa och söp o härjade.sen på morgon timmarna börjar jag ragga på en tjej som jag redan fifflat med lite när jag var yngre men aldrig knullat henne. varje gång hon söp så blev hon SÅ jävla kåt så man höll sig alltid i närheten av henne när man var lite desperat skitsamma tillbaka till historian. hipp som happ var vi hemma i min säng o låg o hångla o jag la mig ovanpå henne och försökte trycka in kuken i henne och hade feta problem att få in den och efter lite mekande säger hon "ska jag ta ut tampongen" o jag blir så jävla äcklad, o bara rullar av å skyller på fyllan för min slaka pitt. måste ha tryckt in snöret i fittan på henne när jag fingrat på hennes fitta när hon hade trosorna på för jag märkte fan inte det plus att jag var dyngrak. i varje fall så sa jag till henne att hon hittar ut själv! hon gick ut från mitt rum o jag la mig på sidan o somna, sen på morgonen när jag vakna gick jag ner till köket o skulle äta frukost. vid mat bordet sitter morsan o farsan o dricker kaffe, hon frågar mig hur svinig kan man bli o jag står där helt nollställd och undrar vad jag gjort medans morsan säger " inte du, mikaela!" och jag säger "va har hon gjort" fortfarande med den dumma minen och morsan pekar mot tvättstugan och jag ser med äcklade ögon ett lakan som är nästan helt rött av blod! då visar det sig att hon inte gick hem utan gick in på toaletten och tog ut tampongen och gled in till min sovande storebrors rum och förförde honom och sen när dom hade knullat och dom var klara gick hon hem, men då var morsan o farsan redan vakna så hon var tvungen att heja på dom vid köksbordet sen snabbt dra sig hem.en kort stund efter det kom min brorsa ut skrikande full med blod på hela kroppen ( såg ut som han hade mördat nån) helt livrädd,nyvaken och bakis.hon hade blött ner både han och hans säng kan säga att jag var glad att det inte var jag och hon var inte dålig, 2 brödrar på en kväll!
Citera
2009-01-21, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BACKAKICKERZ
min historia utspelar sig på nyårsafton för 14 år sedan! var på stor fest med min storebrorsa och söp o härjade.sen på morgon timmarna börjar jag ragga på en tjej som jag redan fifflat med lite när jag var yngre men aldrig knullat henne. varje gång hon söp så blev hon SÅ jävla kåt så man höll sig alltid i närheten av henne när man var lite desperat skitsamma tillbaka till historian. hipp som happ var vi hemma i min säng o låg o hångla o jag la mig ovanpå henne och försökte trycka in kuken i henne och hade feta problem att få in den och efter lite mekande säger hon "ska jag ta ut tampongen" o jag blir så jävla äcklad, o bara rullar av å skyller på fyllan för min slaka pitt. måste ha tryckt in snöret i fittan på henne när jag fingrat på hennes fitta när hon hade trosorna på för jag märkte fan inte det plus att jag var dyngrak. i varje fall så sa jag till henne att hon hittar ut själv! hon gick ut från mitt rum o jag la mig på sidan o somna, sen på morgonen när jag vakna gick jag ner till köket o skulle äta frukost. vid mat bordet sitter morsan o farsan o dricker kaffe, hon frågar mig hur svinig kan man bli o jag står där helt nollställd och undrar vad jag gjort medans morsan säger " inte du, mikaela!" och jag säger "va har hon gjort" fortfarande med den dumma minen och morsan pekar mot tvättstugan och jag ser med äcklade ögon ett lakan som är nästan helt rött av blod! då visar det sig att hon inte gick hem utan gick in på toaletten och tog ut tampongen och gled in till min sovande storebrors rum och förförde honom och sen när dom hade knullat och dom var klara gick hon hem, men då var morsan o farsan redan vakna så hon var tvungen att heja på dom vid köksbordet sen snabbt dra sig hem.en kort stund efter det kom min brorsa ut skrikande full med blod på hela kroppen ( såg ut som han hade mördat nån) helt livrädd,nyvaken och bakis.hon hade blött ner både han och hans säng kan säga att jag var glad att det inte var jag och hon var inte dålig, 2 brödrar på en kväll!

Jag fattade inte riktigt det roliga eller vad som hände för du skriver inte speciellt bra.
Citera
2009-01-22, 14:42
Medlem
BACKAKICKERZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säta
Jag fattade inte riktigt det roliga eller vad som hände för du skriver inte speciellt bra.

jag är en dålig berättare
Citera
2009-01-24, 09:22
Bannlyst
Sex en söndag, på en kyrkogård. Var planerat att det vi skulle hitta en mysig plats att fika på, hittade en trevligt spot som råkade finnas på en kyrkogård, den ena ledde till det andra. Och som ni vet så är söndag en besöksdag, viklet resulterade i att kyrkogården blev besökt av en massa gamlingar. Kändes konstigt och respektlöst, men vad gör man inte när lusten faller in.
Citera
2009-01-24, 13:12
Medlem
Jkjnnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustgasad
Sex en söndag, på en kyrkogård. Var planerat att det vi skulle hitta en mysig plats att fika på, hittade en trevligt spot som råkade finnas på en kyrkogård, den ena ledde till det andra. Och som ni vet så är söndag en besöksdag, viklet resulterade i att kyrkogården blev besökt av en massa gamlingar. Kändes konstigt och respektlöst, men vad gör man inte när lusten faller in.

haha härligt!

Vet inte om mitt var på en söndag, kan hända faktiskt men kan ha varit en lördag oxå!

Var med tjejen hos hennes pappa, som bodde lite avsides.
fanns kyrka där, inte såndär jättestor direkt.

Men jag satte på henne uppe vid orgeln (stavning?)
Citera
2009-01-25, 08:50
Medlem
galaktoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

Har hört den historien länge som fan, alltid "en" tjej som bor i samma stad som en själv och är ens polares polare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in