Citat:
Ursprungligen postat av dreddy
Nu för att komma till de störda historierna:
Diarrémiddagen:
Personen i fråga var hemma hos denne tjej, som var asläcker och skitsöt, och käkade romantisk middag med henne. De hade bara träffats några gånger innan och det här var första försöket till något lite mer seriöst. Hursomhelst så sitter dem och käkar i sig maten och snackar o har kul, varpå killen märker att han börjar bli riktigt risig i magen och beger sig mot toaletten. Precis som misstänkt så har han rejäl knasmage och sprutar ner hela muggen. Tjejen hade ställt sig vid dörren och bekänt att hon blandat i laxermedel i hans mat för att hon tyckte att han kunde skita på hennes glasbord, medans hon låg under och tittade på. Det blev aldrig av och de har inte pratats vid sen dess.
Diarrémördaren:
Haha, denna person hade dragit hem till en tjej efter krogen och idkat älskog med henne. Hon hade våningssäng, så det blev jobbigt men funkade. Han slaggade kvar hos henne och morgonen därpå så förklarade hon att hon skulle ner till hennes familj och käka frukost och han fick gärna ligga kvar och slagga ett tag till. Hon glider iväg och han somnar om igen och vaknar av att han skitit ner hela sängen. Tokstressad som han var, så tog han hela sängklädseln - knögla ihop till en boll och hoppade ner från våningssängen. Men landade tyvärr på familjens chihuahua, som avled vid incidenten
Chockade och skraj som han var, tog han med sig nedskitet täcke med kläder och älgade därifrån. Synd nog så hade han glömt kvar sin plånbok, som i sin tur kostade honom en polisanmälan för den mosade hunden 
Diarrémiddagen:
Personen i fråga var hemma hos denne tjej, som var asläcker och skitsöt, och käkade romantisk middag med henne. De hade bara träffats några gånger innan och det här var första försöket till något lite mer seriöst. Hursomhelst så sitter dem och käkar i sig maten och snackar o har kul, varpå killen märker att han börjar bli riktigt risig i magen och beger sig mot toaletten. Precis som misstänkt så har han rejäl knasmage och sprutar ner hela muggen. Tjejen hade ställt sig vid dörren och bekänt att hon blandat i laxermedel i hans mat för att hon tyckte att han kunde skita på hennes glasbord, medans hon låg under och tittade på. Det blev aldrig av och de har inte pratats vid sen dess.
Diarrémördaren:
Haha, denna person hade dragit hem till en tjej efter krogen och idkat älskog med henne. Hon hade våningssäng, så det blev jobbigt men funkade. Han slaggade kvar hos henne och morgonen därpå så förklarade hon att hon skulle ner till hennes familj och käka frukost och han fick gärna ligga kvar och slagga ett tag till. Hon glider iväg och han somnar om igen och vaknar av att han skitit ner hela sängen. Tokstressad som han var, så tog han hela sängklädseln - knögla ihop till en boll och hoppade ner från våningssängen. Men landade tyvärr på familjens chihuahua, som avled vid incidenten
Chockade och skraj som han var, tog han med sig nedskitet täcke med kläder och älgade därifrån. Synd nog så hade han glömt kvar sin plånbok, som i sin tur kostade honom en polisanmälan för den mosade hunden 
Jaja säkert dn jävla mupp
skitsamma tillbaka till historian. hipp som happ var vi hemma i min säng o låg o hångla o jag la mig ovanpå henne och försökte trycka in kuken i henne och hade feta problem att få in den och efter lite mekande säger hon "ska jag ta ut tampongen" o jag blir så jävla äcklad, o bara rullar av å skyller på fyllan för min slaka pitt. måste ha tryckt in snöret i fittan på henne när jag fingrat på hennes fitta när hon hade trosorna på för jag märkte fan inte det plus att jag var dyngrak. i varje fall så sa jag till henne att hon hittar ut själv! hon gick ut från mitt rum o jag la mig på sidan o somna, sen på morgonen när jag vakna gick jag ner till köket o skulle äta frukost. vid mat bordet sitter morsan o farsan o dricker kaffe, hon frågar mig hur svinig kan man bli o jag står där helt nollställd och undrar vad jag gjort medans morsan säger " inte du, mikaela!" och jag säger "va har hon gjort" fortfarande med den dumma
minen och morsan pekar mot tvättstugan och jag ser med äcklade ögon ett lakan som är nästan helt rött av blod! då visar det sig att hon inte gick hem utan gick in på toaletten och tog ut tampongen och gled in till min sovande storebrors rum
och förförde honom och sen när dom hade knullat och dom var klara gick hon hem, men då var morsan o farsan redan vakna så hon var tvungen att heja på dom vid köksbordet sen snabbt dra sig hem.en kort stund efter det kom min brorsa ut skrikande full med blod på hela kroppen ( såg ut som han hade mördat nån) helt livrädd,nyvaken och bakis.hon hade blött ner både han och hans säng
och hon var inte dålig, 2 brödrar på en kväll!