Citat:
Ursprungligen postat av Pikolas
Samma snubbe som jag skrev om i det andra inlägget berätta följande:
Han hade gjort slut med sin tjej för ungf en månad sen, så han känner sig redo att börja doppa igen så att säga.
Han går till den lokala hålan och får ganska snabbt ragg av en 45 taggare.
De drar hem till henne och har det lite mysigt med rimjob osv.
Dan efter tar de även en genomkörare.
Innan han pyser där ifrån så käkar de frukost och kollar lite i fotoalbum, då tar hon fram ett fotoalbum med hennes dotter som han snabbt upptäcker är han ex som han gjort slut med precis.
han Hittar på en ursäkt och är precis påväg att fly när hennes dotter, hans ex, kommer på oväntat besök. Det uppstod en hyffsat pinsam situation :P
Han hade gjort slut med sin tjej för ungf en månad sen, så han känner sig redo att börja doppa igen så att säga.
Han går till den lokala hålan och får ganska snabbt ragg av en 45 taggare.
De drar hem till henne och har det lite mysigt med rimjob osv.
Dan efter tar de även en genomkörare.
Innan han pyser där ifrån så käkar de frukost och kollar lite i fotoalbum, då tar hon fram ett fotoalbum med hennes dotter som han snabbt upptäcker är han ex som han gjort slut med precis.
han Hittar på en ursäkt och är precis påväg att fly när hennes dotter, hans ex, kommer på oväntat besök. Det uppstod en hyffsat pinsam situation :P
Har en liknande..
Träffade en dam på krogen som jag åkte hem till. Vi hade vild och härlig sex och jag tog henne även i pruppen. På morgonen gick vi upp för att äta frukost och jag tog en morgonrock från badrummet.
När vi sitter och äter kommer hennes far ner och se på fan, vi känner varandra. Han var nämligen platschef på ett bygge när jag en gång i tiden jobbade som hantverkare, och vi hatade varann. Dumdryg fan!
Han - Vad i h-e gör du här? Och i min morgonrock!
Hon -
Jag -
Godmorgon chiefen.Han -
Ut ur mitt hus din djävel, det här ska du få för!Jag klädde på mig och drog och träffade aldrig tjejen igen men resterande tid på bygget gjorde det inget att han var dum i huvet. Varje gång han gormade så tänkte jag med ett leende bara på att jag tryckt hans dotter i tvåan!