2007-10-04, 21:23
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikolas
Samma snubbe som jag skrev om i det andra inlägget berätta följande:
Han hade gjort slut med sin tjej för ungf en månad sen, så han känner sig redo att börja doppa igen så att säga.
Han går till den lokala hålan och får ganska snabbt ragg av en 45 taggare.
De drar hem till henne och har det lite mysigt med rimjob osv.
Dan efter tar de även en genomkörare.
Innan han pyser där ifrån så käkar de frukost och kollar lite i fotoalbum, då tar hon fram ett fotoalbum med hennes dotter som han snabbt upptäcker är han ex som han gjort slut med precis.
han Hittar på en ursäkt och är precis påväg att fly när hennes dotter, hans ex, kommer på oväntat besök. Det uppstod en hyffsat pinsam situation :P

Har en liknande..
Träffade en dam på krogen som jag åkte hem till. Vi hade vild och härlig sex och jag tog henne även i pruppen. På morgonen gick vi upp för att äta frukost och jag tog en morgonrock från badrummet.
När vi sitter och äter kommer hennes far ner och se på fan, vi känner varandra. Han var nämligen platschef på ett bygge när jag en gång i tiden jobbade som hantverkare, och vi hatade varann. Dumdryg fan!
Han - Vad i h-e gör du här? Och i min morgonrock!
Hon -
Jag - Godmorgon chiefen.
Han - Ut ur mitt hus din djävel, det här ska du få för!

Jag klädde på mig och drog och träffade aldrig tjejen igen men resterande tid på bygget gjorde det inget att han var dum i huvet. Varje gång han gormade så tänkte jag med ett leende bara på att jag tryckt hans dotter i tvåan!
Citera
2007-10-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Trodde det skulle handla om självupplevda saker, men det du gör är o drar roliga historier.

HEL bajsmannen!! Du som är så grym på historier, kör igång någe bra här nu!
Citera
2007-10-05, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Har en liknande..
Träffade en dam på krogen som jag åkte hem till. Vi hade vild och härlig sex och jag tog henne även i pruppen. På morgonen gick vi upp för att äta frukost och jag tog en morgonrock från badrummet.
När vi sitter och äter kommer hennes far ner och se på fan, vi känner varandra. Han var nämligen platschef på ett bygge när jag en gång i tiden jobbade som hantverkare, och vi hatade varann. Dumdryg fan!
Han - Vad i h-e gör du här? Och i min morgonrock!
Hon -
Jag - Godmorgon chiefen.
Han - Ut ur mitt hus din djävel, det här ska du få för!

Jag klädde på mig och drog och träffade aldrig tjejen igen men resterande tid på bygget gjorde det inget att han var dum i huvet. Varje gång han gormade så tänkte jag med ett leende bara på att jag tryckt hans dotter i tvåan!

Har en bekant som hade otalt med lärare. Raggade på hans dotter några år senare och tog hennes oskuld i tvåan och fick henne att suga av honom i hallen innan han gick på morgonen. Så numera har han bilden av lärarens nedsprutade dotter i dennes hall samt hennes stön när oskulden i tvåan rök så fort han ser sin gamle lärare. Han ler varje gång.

Döttrar är ljuva hämnder...
Citera
2007-10-05, 20:32
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Har en bekant som hade otalt med lärare. Raggade på hans dotter några år senare och tog hennes oskuld i tvåan och fick henne att suga av honom i hallen innan han gick på morgonen. Så numera har han bilden av lärarens nedsprutade dotter i dennes hall samt hennes stön när oskulden i tvåan rök så fort han ser sin gamle lärare. Han ler varje gång.

Döttrar är ljuva hämnder...

Hade sex med ett ex mamma bara för att jävlas. Ingen bra idé, ryktet gick ut snabbt, alla andra tjejer tyckte jag var en gris:-) och hon hade sex med en polare till mig. Jag förlorade kan man väl säga.. Men sexet med hennes mor var fantastiskt
Citera
2007-10-05, 22:34
Medlem
Croydons avatar
Jag var hemma hos en av mina bättre kompisar och tog med mig två brudar jag visste var villiga.
Vi börjar dricka och efter ett tag så går jag ut i köket för att ta en cigg,en av tjejerna följer med mig. När vi kommer tillbaka efter ca 3 min sitter den ena tjejen och suger av min polare medans han sitter och flinar.

Jag och den andra tjejen bestämmer oss då för att gå in i min polares farsas kontor för att knulla. Vi tar med oss en madrass och en kudde.
Jag drar ner kallsongerna till knävecket och kör in den i henne. Efter ett tags knullande hör jag hur dörren bakom mig öppnas och jag tänker "vad fan ska han in här och göra nu,jag störde ju inte honom när han fick en avsugning", varpå tjejen jag har sex med viskar "sluta". Jag vänder mig om och ser att det är polarens dygnraka finska morsa som står i dörren. Hon böjer sig ner och säger "jamen fyfan du kan ju inte knulla med kalsongerna på benen" på riktig finlandsvenska och drar bort dem.

Under tonåren kunde det gå hett till,har många roliga sexminnen men den där tog priset.
Citera
2007-10-05, 23:41
Medlem
Jag vill inte förstöra det roliga.
Men trådskaparens historier hittar ni här, fast då på engelska.

http://www.misterbundy.com/index.php?paged=2
Citera
2007-10-06, 10:57
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alka
Jag vill inte förstöra det roliga.
Men trådskaparens historier hittar ni här, fast då på engelska.

http://www.misterbundy.com/index.php?paged=2

Japp, men bara några av dem typ 3-4... Varför skulle det förstöra det roliga?

En gång i min ungdom hade jag en av de mest fantastiska upplevelserna. Hade vanlig sex och efter ett tag kändes det som jag skulle svimma av välbehag, det kändes som om jag hamnade i en annan dimension och kommer ihåg att jag tänkte att det är så här sex ska vara, helt otroligt.

Helt plötsligt säger tjejen åt mig att sluta. Det är fan blod överallt och hon hade minsan INTE mens. Det visade sig att strängen vid ollonet hade gått av och det bara pumpade ut blod...

Vart inget sex på 1-2 veckor medan det läkte och har aldrig hamnat i en annan dimension sen dess:-)
Citera
2007-10-06, 19:37
Medlem
tapirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Dessa två roliga/skämmiga sexäventyr hände mig för ca 15 år sedan....

1. Hade varit ute och ölat på stadens vattenhål och lyckats ragga upp en donna. Men på vägen hem har vi lite bråttom så vi börjar sexakten redan i hissen. Hon ligger ner på golvet i hissen och jag full som ett ägg ska trycka in kuken i fittan... -Men satan va torr hon var! Jätteont gjorde det och sand i fittan hade hon... först tittar jag på henne och hon ser jätterädd ut, sen tittar jag ner för att se på denna sandfitta. Då ser jag till min fasa att jag pressar kuken mot hissgolvet mellan hennes stjärthalvor! Jävlar vilken smärta!

2. En liknande grej några månader senare. Samma situation... öla, donna hem till lyan... men nu är vi i soffan. Hon gör en hastigrörelse så att snasen ramlar ut. Kåt som fan hinner jag inte tänka så mycket utan kör på. Efter 10-15 sekunder frågar hon mig om det är skönt? -Jo, fan. Är det bra för dig? -Nej, men om du stoppar in den i fittan blir det bra för mig också.
Jag ligger och knullar mellan soffans dynor!!! Men vafan...

Jag ska se om jag kommer ihåg någon annan....

Been there, så jävla roligt att bli tillsagd att man inte är inne, för full för att känna något riktigt, haha
Citera
2007-10-09, 18:06
Medlem
Ptomas avatar
Har en polare vi numera kallar för duvan. En gång när han skulle ha sex med sin tjej var han dyngrak men pilsk som en örn. Hans tjej ställde upp mer av empati än av kåthet. Enligt henne som var han knappt talbar.

Han för in den och sätter igång.
- Går det bra frågor hon..
- ah föfa.

Problemet är att i hans sinne har han säkert sex men det är bara hans huvud som går fram och tillbaka, resten av kroppen är blickstilla.
Citera
2007-10-10, 01:01
Medlem
Under valborg i våras råkade jag ut för en lustig incident.

Jag finner mig plötsligt sittande, skapligt berusad vid en majbrasa när en klasskamrat kommer dit. Vi börjar hångla och är snart på väg till min systers lägenhet. Där sitter vi i trappuppgången tills min syster anläder och släpper in oss. Syrran förutsätter såklart att vi inte ska knulla eftersom bäddsoffan står i hennes rum. Det gör vi förstås ändå och efter 45 minuter kommer hon såklart in i sitt sovrum där jag har mitt ansikte i klasskamratens sköte. Syrran stänger dörren och vi får båda panik. i köket hör jag min syster skrika "DET ÄR JU MITT RUM".

Efter ett tag inser vi att det ändå är kört och fortsätter ha sex.

Efter det vill vi fly, men kan inte eftersom sovrummet är beläget så att man måste gå igenom nästan alla andra rum för att komma ut. Ännu lite senare kommer en man in med en gitarr. Han sjunger en sång om att min syster är sur och att jag har ångest nu, men ännu mer imorgon.

Epilog: Vi vaknar klockan sju nästa morgon, hon smyger hem till sina föräldrar och jag driver runt i en kall stad med bakfylla i fyra timmar tills bussen går.

Syrran berättar för min bror och våra föräldrar. Det är konstig stämning nästa skoldag.
Citera
2007-11-07, 11:59
Medlem
Ptomas avatar
Dags att bumpa upp den här igen..

Hade sex med en tjej när jag var ung och vacker. Det var första gången jag hade sex med just henne och jobbade lite hårdare för att hon skulle gilla det och kanske ställa upp lite fler gånger

I vilket fall som helst, jag ligger ovanpå och pumpar på och hon låter..ooohhh, aaaaj, oohhh, aaajjj. I mitt lilla huvud tänker jag - Fan va bra jag är och min kuk måste vara stor - Life is goood.

Hon fortsätter - Ooooohh, aaaaajj, AAAJJJ Sluta!
Jag lite pillimariskt - Är den för stor?
Hon - Nej för fan, örhänget har fastnat i kudden.

Och vips så var lille Ptoma nere på jorden igen utan vanföreställningar!
Citera
2007-11-11, 18:30
Bannlyst
Finns en tjej i borås som är ganska slampig av sig. Men iallfall så på en fest så hade hon först sex med en kille och när dom är klara så går hon ut och raggar upp nästa ovetande stackare. Efter ett litet förspel ska hon sätta på henne var hon full som ett svin säger. Ta mig i tvåan i stället. Full som han var sätter han på henne i 2an. Båda oskulda i 2an. Efter ett tag hör man henne ropa "vad fan gör du ditt jävla äkel" och så ser man henne springa ut utan byxor och troser och blodet forsar nästan ner från hennes arsle. Alla blattar står och gapflabbar dom tar kort med mobilerna osv. Nu kan hon inte hålla sig så ser man hon gå ut ur buskarna så vet man vad hon har gjort. Hon har skitit i ett antal gaderober osv på fester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in