I gardroben
Tjenis !
Det hände för ungefär 15 år sedan då jag var tillsammans med en tjej i Chile.
Det var en riktig puma i 25 års åldern , som ville hällre än ofta ha sex.
Ja en helt fantastisk tjej !
I Latin America är det ganska vanligt att man bor flera generationer i samma hus så det kunde vara lite svårt att hitta de perfekta ställena att ha sex på.
Ja , oftast bodde hon hämma hos mig , men vi tillbringade mycke tid hoss hennes förändras hus , både för att umgås och äta tillsammans.
Det var en lördag och vi var hemma i hennes hus och skulle laga mat till hela familjen.
Vi hjälptes åt med maten och resten av familjen var ute i trädgården.
Vi började knuffa lite på var andra som sedan blev mer och mer intimt.
Till slut så stod jag bakom henne och masserade bopparna på henne och pillade lite under trosorna på henne.
Hon menade att vi får nog hitta en annan plats , för risken var att någon kunde komma in och se vad vi gjorde.
Sidan om köket var salongen där man brukade se TV och umgås i , och bakom var det en stor gaddrob - förråd
Med ingång från salongen.
Hon föreslog att vi skulle gå in i gardroben och fortsätta, där ser ingen oss.
Sagt och gjort vi gick in dit , och körde på som ”fan” , det var lite trångt så vi fick stå upp , och jag tog henne bakifrån medians hon stöttade sig mot dörren , ja det dunkade väl i hela huset skulle jag tro.
När vi var klara och hade klätt på oss så gott som , skulle vi gå ut.
Hennes trosor hade blivit aningen kladdiga så hon tog inte på dem.
Vi hade inte märkt att hennes lilla syster , ja en tjej i 19 årsåldern och hennes något år äldre bror hade kommit in och satt sig för att se TV.
Min tjej kommer först ut med trosorna i ena handen , håret rufsigt och blusen helt vänd ut och in.
Dom bara tittade på oss och hennes bror undrade om vi hade slaktat höns i gardroben ?
Han var inte sen heller att snack om för alla under middagen att det säker var nyslaktade höns vi åt till middag.
Alla började skratta och det pinsamma blev till ett skämt.
Det hände för ungefär 15 år sedan då jag var tillsammans med en tjej i Chile.Det var en riktig puma i 25 års åldern , som ville hällre än ofta ha sex.
Ja en helt fantastisk tjej !
I Latin America är det ganska vanligt att man bor flera generationer i samma hus så det kunde vara lite svårt att hitta de perfekta ställena att ha sex på.
Ja , oftast bodde hon hämma hos mig , men vi tillbringade mycke tid hoss hennes förändras hus , både för att umgås och äta tillsammans.
Det var en lördag och vi var hemma i hennes hus och skulle laga mat till hela familjen.Vi hjälptes åt med maten och resten av familjen var ute i trädgården.
Vi började knuffa lite på var andra som sedan blev mer och mer intimt.
Till slut så stod jag bakom henne och masserade bopparna på henne och pillade lite under trosorna på henne.
Hon menade att vi får nog hitta en annan plats , för risken var att någon kunde komma in och se vad vi gjorde.
Sidan om köket var salongen där man brukade se TV och umgås i , och bakom var det en stor gaddrob - förråd
Med ingång från salongen.
Hon föreslog att vi skulle gå in i gardroben och fortsätta, där ser ingen oss.
Sagt och gjort vi gick in dit , och körde på som ”fan” , det var lite trångt så vi fick stå upp , och jag tog henne bakifrån medians hon stöttade sig mot dörren , ja det dunkade väl i hela huset skulle jag tro.
När vi var klara och hade klätt på oss så gott som , skulle vi gå ut.
Hennes trosor hade blivit aningen kladdiga så hon tog inte på dem.
Vi hade inte märkt att hennes lilla syster , ja en tjej i 19 årsåldern och hennes något år äldre bror hade kommit in och satt sig för att se TV.
Min tjej kommer först ut med trosorna i ena handen , håret rufsigt och blusen helt vänd ut och in.
Dom bara tittade på oss och hennes bror undrade om vi hade slaktat höns i gardroben ?
Han var inte sen heller att snack om för alla under middagen att det säker var nyslaktade höns vi åt till middag.
Alla började skratta och det pinsamma blev till ett skämt.
Detta är också i Chile , min nuvarande tjej , ja faktiskt min fru sedan många år tillbaka. En riktig Latina puma
Jag hade startat upp grillen och en del av gästerna hade redan kommit. Och både jag min tjej och hennes bror och hans tjej hade gått och små provat vinet hela dagen , så vi var i bra stämning !
Det var en svensk kille som jobbade i Norge.
Det slutade med att polisen kom. och fick ta hjälp av brandkåren att öppna dörren.
Det var någon innan som undrade över min ålder , ja har hunnit bli 44 år !
" och la den på brickan som hon precis skulle ta. Man såg ju att hon blev lite chockad, tror inte att någon hade gjort så innan.