2008-06-28, 15:20
Medlem
rullkragens avatar
I gardroben

Tjenis !

Det hände för ungefär 15 år sedan då jag var tillsammans med en tjej i Chile.
Det var en riktig puma i 25 års åldern , som ville hällre än ofta ha sex.
Ja en helt fantastisk tjej !
I Latin America är det ganska vanligt att man bor flera generationer i samma hus så det kunde vara lite svårt att hitta de perfekta ställena att ha sex på.
Ja , oftast bodde hon hämma hos mig , men vi tillbringade mycke tid hoss hennes förändras hus , både för att umgås och äta tillsammans.

Det var en lördag och vi var hemma i hennes hus och skulle laga mat till hela familjen.
Vi hjälptes åt med maten och resten av familjen var ute i trädgården.
Vi började knuffa lite på var andra som sedan blev mer och mer intimt.
Till slut så stod jag bakom henne och masserade bopparna på henne och pillade lite under trosorna på henne.
Hon menade att vi får nog hitta en annan plats , för risken var att någon kunde komma in och se vad vi gjorde.
Sidan om köket var salongen där man brukade se TV och umgås i , och bakom var det en stor gaddrob - förråd
Med ingång från salongen.
Hon föreslog att vi skulle gå in i gardroben och fortsätta, där ser ingen oss.
Sagt och gjort vi gick in dit , och körde på som ”fan” , det var lite trångt så vi fick stå upp , och jag tog henne bakifrån medians hon stöttade sig mot dörren , ja det dunkade väl i hela huset skulle jag tro.
När vi var klara och hade klätt på oss så gott som , skulle vi gå ut.
Hennes trosor hade blivit aningen kladdiga så hon tog inte på dem.
Vi hade inte märkt att hennes lilla syster , ja en tjej i 19 årsåldern och hennes något år äldre bror hade kommit in och satt sig för att se TV.
Min tjej kommer först ut med trosorna i ena handen , håret rufsigt och blusen helt vänd ut och in.
Dom bara tittade på oss och hennes bror undrade om vi hade slaktat höns i gardroben ?
Han var inte sen heller att snack om för alla under middagen att det säker var nyslaktade höns vi åt till middag.
Alla började skratta och det pinsamma blev till ett skämt.
Citera
2008-06-28, 16:12
Medlem
rullkragens avatar
Grillfäst !

Tjenis !

Detta är också i Chile , min nuvarande tjej , ja faktiskt min fru sedan många år tillbaka. En riktig Latina puma
Som är snygg och välväxt med ett stort intresse för sex !

Vi bor på en finca , ja bondgård på spanska , där är massor av byggnader för djuren och andra grejer man har på en gård.

Detta hände för ungefär 10 år sedan , när vi skulle ha grillfäst hämma hoss oss på gården.
Det skulle komma en massa kompisar och hela hennes familj till fästen , det skulle grillas gris och get.
Vi hade slaktat för några dagar sedan så det hängde i ett av uthusen i en stor kyl.
Jag hade startat upp grillen och en del av gästerna hade redan kommit. Och både jag min tjej och hennes bror och hans tjej hade gått och små provat vinet hela dagen , så vi var i bra stämning !
Min tjej hade gått och små knuffat på mig ett bra tag , och då vet man vad hon vill !
Min tjej gick till slakthuset för att hämta köttet , men efter som det var tungt så kallade hon på mig.
När jag kom in så ville hon först ”kramas” och det kan ju bara leda till en sak. Så vi gick in i den del där vi har foder till djuren , ja hö och annat.
Ja vi sätter i gång och kör på och alt verkade vara i sin ordning tills vi nästan är färdiga.
Då inträffar det komiska eller det otroliga.
Framsidan av det utrymme består av höbalar ( fyrkantiga paket med foder i ) , rasar ut på gårdsplanen och där bak står jag och knäpper byxorna medan min tjej ligger i höet med bara bopparna.
Utanför på gården står närmare 20 personer och skrattar alt vad dom orkar åt oss.
Min tjej drar ner kjolen och försöker sätta på sig sin bikiniöverdel !
Kommentarerna haglar över oss , och hennes bror frågade : om köttet var mört nog till att börja grilla !

Ja det ända man kunde säga var : Skål och välkomna till vår fäst !

Ja det blev en lyckad fäst med många skratt !
Citera
2008-06-28, 16:23
Medlem
WOW Rullkragen, det måste vara det största skitsnack jag läst på länge.
Utan att gå för mycket in på att du stavar och utrycker dig som en dyslektisk femtonåring och med tanke på din "ålder" enligt berättelsen så tycker jag att du överanvänder smileys liiiiite väl mycket.
Så du är antingen den mest outvecklade 35-40 åringen på planeten eller så är du inte gammal nog för FB.
Citera
2008-06-28, 16:31
Medlem
Micke Ls avatar
Haha, maken på skitsnack har jag nog aldrig stött på Underbart skrivet dock. Det sjukaste jag har gjort är väl att haft sex på scenen i kungsträdgården nåt år sen..
Citera
2008-06-28, 16:40
Medlem
rullkragens avatar
Terrassen !

Tjenis !

Jag kan inte komma på något mer som inträffat mig , men gör jag så åter kommer jag med fler historier.

Men däremot en kul sak som inträffade en annan.
Jag kommer inte ihåg om jag läste detta eller hörde det , men troligt vis en sann historia !
Hur som hälst en häftig upplevelse !

Det var en svensk kille som jobbade i Norge.
Han bodde någon for av marklägenhet där vardagsrummet vätte ut mot en allmän gräsmatta för detta område.
Vardagsrummet hade någon form av terrassdörr som var delad typ stalldörr. , alltså en under del och en överdel.
Han hade varit på Krogen men fick inget ragg med sig hem , så han fick gå hem ensam.
Väl hemma och efter flera drinkar var han bra i ”ordning” , : och det var sommar så det var otroligt varmt i sovrummet. Då får han den utmärkta iden att flytta fram sängen till terrass dörren och ställa halva sängen ute och halva i vardagsrummet.
Och i fyllan och villan så tänkte han har jag inte fått någon tjej med hem så får jag väl runka. Han hämtade några porrtidningar och satte igång , och somnade sedan med halva kroppen utanför rummet och helt naken. Under natten blåser översta delen i gen av terrassdörren i gen så han sitter fången som i en mus fälla. Han märker inget fören dagen där på , och då är det fult med folk ute på gräsmattan som tittar på han , där han ligger med kuken bar och en massa porrtidningar på marken.
Det slutade med att polisen kom. och fick ta hjälp av brandkåren att öppna dörren.

Han blev helt säkert känd i hela området.
Citera
2008-06-28, 16:48
Medlem
rullkragens avatar
Barnslig kommentar !

WOW Rullkragen, det måste vara det största skitsnack jag läst på länge.
Utan att gå för mycket in på att du stavar och utrycker dig som en dyslektisk femtonåring och med tanke på din "ålder" enligt berättelsen så tycker jag att du överanvänder smileys liiiiite väl mycket. Så du är antingen den mest outvecklade 35-40 åringen på planeten eller så är du inte gammal nog för FB.

Ja hur jag stavar har väl inget med kul historier att gör.
Och denna tråd är till för skämtsamma historier , så vad du tycker skiter jag i !
Om du inte har något kul att komma med så är det bättre att knipa käft !
Men det är klart att småbarn inte fattar vuxen skämt !
Det är mera kul i att hålla liv i en ”gammal” tråd
Citera
2008-06-28, 18:42
Medlem
blackspiders avatar
"bopparna"
Citera
2008-06-28, 20:36
Medlem
rullkragens avatar
Boppar !

Tjenis !

Boppar är ett slang för bröst på ”skånska” , ganska kul !

Det var någon innan som undrade över min ålder , ja har hunnit bli 44 år !

Och stavningen och menings uppbyggnaden inte är rätt , beror på att jag i över 20 år bott i andra länder där man snackar Spanska och engelska.
Det finns säkert trådar som handlar om svenska språket , om man hellre vill de.
Och att lägga in många smiles , gör det bara mer skämtsamt.
Men det kan vara kul att sitta en lördag och läsa och skriva lite svenska på kul trådar.

Ja , historierna är sanna , men vist utelämnar man vissa saker och förskönar dem en del så att det blir mer läsvärt , och passar till denna tråd.
Ja även trådskaparen efterlyste kul historier , sanna och ”förskönade”
Citera
2008-06-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Morgonen efter upptäckte jag att hundfan tagit hämnd genom att tugga sönder mina nya Adidasdojor OCH skinnjackan, samt pissat på resterna.

Ingen kärlek, hur styv den än är, överlever en sådan inledning, så det blev bara den gången

Jag dör! Fan vad kul. På ett sätt är jycken min hero för hämnden han tar ut...
Citera
2008-06-28, 23:44
Medlem
users avatar
för ett par år sedan bodde min kompis hemma och på deras gård hade hans farsa byggt både en liten bar och ett pannrum i en gammal lada, och festen hölls såklart i baren. jag lyckas ragga upp en tjej och föreslår att vi ska dra oss in mot huset. Vi går bort till huset men dörren är självklart låst så vi smiter in i pannrummet där hon börjar runka av mig och helt plötsligt kommer polarens morsa in och ska röka! Hon tittar på oss och säger "ojdå!" och vänder om och stänger dörren. Mitt livs pinsammaste ögonblick, inte skoj att komma hem till honom något mer efter det
Citera
2008-06-29, 00:15
Medlem
eXtremos avatar
Måste berätta en sak som hände på en semester, man kan säga att det var en av mina bästa tripper, det hände faktiskt förra veckan när jag var i Norge. Hade precis tagit nattåget från Bodö till Trondheim och gått runt lite där, blev eftermiddag, eller nja eftermiddag. Klockan var runt 11 - 12 och jag va sugen på en liten fika.

Så, till själva berättelsen då.

På det cafeét så visade det sig att en underbar tjej arbetade som servitris. Skulle tro att hon var runt 17 - 18 år, inte äldre iallafall, väldigt fin tjej. Såg henne redan när jag kom in, mest för att hon liknade en bekannt till mig. Men iallafall. Underbart klädd, vit tunika som räckte precis under rumpan, riktigt tight där uppe, så att man ser de fina brösten och hur BHn sitter åt på de. Och där nere så hade hon svarta leggings och ett liten förkläde.

När jag hade suttit där i kanske en halvtimme och spanat in henne, hon gav mig några blickar också, det gjorde att jag fortsatte mitt lilla spel. Jag tänkte precis gå, men innan så ville jag skämta lite med henne. Eller för att vara ärlig så ville jag ha henne så mycket att jag var för kåt för att tänka på någotannat. Skrev på en servett "Snabbis på toan sexy? " och la den på brickan som hon precis skulle ta. Man såg ju att hon blev lite chockad, tror inte att någon hade gjort så innan.

Men när hon gick förbi nästa gång (jag var ju tvungen att stanna för att se vad som skulle hända, om jag skulle bli bitchslappad eller få världens knull) så "tappade" hon en sked, jag tror i alla fall att hon tappade den med mening, för att det var precis framför mig. Och som hon plockade upp den, svankade riktigt fint och vickade lite på rumpan där nere, då reste det sig verkligen i byxorna på mig, fast jag fortfarande trodde att hon jävlades med mig, jag skulle straffas för mitt påhopp... Trodde jag då.

När hon gick tillbaka fick jag en lätt smekning på axeln, tittade bakot och där gick hon långsamt iväg, vickade lite på asset, jag var säker på att hon menade mig! Hon gick mot toaletten, var det så att mina drömmar skulle uppfyllas? Hon gick in på handikapp toaletten, varför skulle hon gå in där om hon inte ville att jag skulle komma tänkte jag, så jag väntade lite och sen följde jag efter.

Där inne så lutade hon sig bakåt mot handfaten, förklädet låg på toaletten. När jag kom in så skrattade hon bara åt mig, var ju jävligt pinsamt, så jag funderade på att bara dra därifrån och hem till Sverige.

Men kåtheten övervinner ju visheten kan man ju säga.
Så jag stannade kvar och log fånit. Hon gick fram till mig och låste dörren bakom, tror hon var lite bakis eller nåt sånt, hon skulle nog inte göra det hon skulle komma att göra annars. Hon lite sådär sexigt att jag hade varit en stygg gutt, och att hon skulle hjälpa mig att bli av med besvären.

Lite småkaxigt sa jag att jag hade stora problem och visade var mitt stora "problem" fanns. Hon satte sig på huk och drog ner gylfen. Vänta, går ju lite fort nu fick jag höra, sen åkte tunikan och BHn av, hon skulle ju jobba efter vår snabbis, man kan ju inte ha intorkad sperma på sig då

Hursomhelst, fick en underbar avsugning av henne och sprutade på hennes fina fasta tuttar. Sen gick jag iväg, och lät henne vara kvar där inne och tvätta bort saggen, vi kunde ju inte komma ut tillsammans. Vet inte om jag vågar komma tillbaka dit, är väl känd som "killen-som-pippar-personal" där och där så loskor i maten. Men det var det värt, en grymm avslutning på semestern! Behöver jag säga att hon fick grymmt med dricks?
Citera
2008-06-29, 09:46
Medlem
blackspiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Måste berätta en sak som hände på en semester, man kan säga att det var en av mina bästa tripper, det hände faktiskt förra veckan när jag var i Norge. Hade precis tagit nattåget från Bodö till Trondheim och gått runt lite där, blev eftermiddag, eller nja eftermiddag. Klockan var runt 11 - 12 och jag va sugen på en liten fika.

Så, till själva berättelsen då.

På det cafeét så visade det sig att en underbar tjej arbetade som servitris. Skulle tro att hon var runt 17 - 18 år, inte äldre iallafall, väldigt fin tjej. Såg henne redan när jag kom in, mest för att hon liknade en bekannt till mig. Men iallafall. Underbart klädd, vit tunika som räckte precis under rumpan, riktigt tight där uppe, så att man ser de fina brösten och hur BHn sitter åt på de. Och där nere så hade hon svarta leggings och ett liten förkläde.

När jag hade suttit där i kanske en halvtimme och spanat in henne, hon gav mig några blickar också, det gjorde att jag fortsatte mitt lilla spel. Jag tänkte precis gå, men innan så ville jag skämta lite med henne. Eller för att vara ärlig så ville jag ha henne så mycket att jag var för kåt för att tänka på någotannat. Skrev på en servett "Snabbis på toan sexy? " och la den på brickan som hon precis skulle ta. Man såg ju att hon blev lite chockad, tror inte att någon hade gjort så innan.

Men när hon gick förbi nästa gång (jag var ju tvungen att stanna för att se vad som skulle hända, om jag skulle bli bitchslappad eller få världens knull) så "tappade" hon en sked, jag tror i alla fall att hon tappade den med mening, för att det var precis framför mig. Och som hon plockade upp den, svankade riktigt fint och vickade lite på rumpan där nere, då reste det sig verkligen i byxorna på mig, fast jag fortfarande trodde att hon jävlades med mig, jag skulle straffas för mitt påhopp... Trodde jag då.

När hon gick tillbaka fick jag en lätt smekning på axeln, tittade bakot och där gick hon långsamt iväg, vickade lite på asset, jag var säker på att hon menade mig! Hon gick mot toaletten, var det så att mina drömmar skulle uppfyllas? Hon gick in på handikapp toaletten, varför skulle hon gå in där om hon inte ville att jag skulle komma tänkte jag, så jag väntade lite och sen följde jag efter.

Där inne så lutade hon sig bakåt mot handfaten, förklädet låg på toaletten. När jag kom in så skrattade hon bara åt mig, var ju jävligt pinsamt, så jag funderade på att bara dra därifrån och hem till Sverige.

Men kåtheten övervinner ju visheten kan man ju säga.
Så jag stannade kvar och log fånit. Hon gick fram till mig och låste dörren bakom, tror hon var lite bakis eller nåt sånt, hon skulle nog inte göra det hon skulle komma att göra annars. Hon lite sådär sexigt att jag hade varit en stygg gutt, och att hon skulle hjälpa mig att bli av med besvären.

Lite småkaxigt sa jag att jag hade stora problem och visade var mitt stora "problem" fanns. Hon satte sig på huk och drog ner gylfen. Vänta, går ju lite fort nu fick jag höra, sen åkte tunikan och BHn av, hon skulle ju jobba efter vår snabbis, man kan ju inte ha intorkad sperma på sig då

Hursomhelst, fick en underbar avsugning av henne och sprutade på hennes fina fasta tuttar. Sen gick jag iväg, och lät henne vara kvar där inne och tvätta bort saggen, vi kunde ju inte komma ut tillsammans. Vet inte om jag vågar komma tillbaka dit, är väl känd som "killen-som-pippar-personal" där och där så loskor i maten. Men det var det värt, en grymm avslutning på semestern! Behöver jag säga att hon fick grymmt med dricks?

Ok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in