2015-08-05, 20:08
Medlem
Mattsson69s avatar
De e chill. Går till gambianerna o köper en femma braj o blossar upp i parken med likasinnade.

Whats the deal. Det är bara dom grövre kriminella som får smaka på 7.62x25 tokarev.

Svennebananerna har gott om vita områden.
Citera
2015-08-06, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Alltså, om man besöker Malmö så är man inte ute efter att besöka områdena där gängen härjar och missbrukare syns till på varje hörn.

De som halsar pa fran Stockholm vill se det riktiga Malmo. Man vill se de kriminella som har kidnappat gator som de laser om i tidningar och dar det helt oppet i stan saljs knark och det visar jag upp. Sa att muslimerna och svartingarna blir provocerade av att det roer sig vita pa deras gata som inte ar kaenda knarkkunder.
Citera
2015-08-06, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
de som bor i Sved har socialbidrag, en svensk journalist representerar Sverige, det välbärgade Sverige, han har bra betald jobb och vill fotografera de likt apor på ZOO, de vet att det blir ingen positiv artikel i tidningen, ungdomar som bor på Seved vill visa att det är deras område,
de vill imponera på sina kompisar genom att hota en journalist, köra iväg honom,

är det så svårt att fatta? de hatar myndighetespersoner som socialen, polisen, brandkåren och journalister...

Jag tror att ditt polska resonemang kantrar igen. Det existerar inget valbargat Sverige. De som ar vaelbaergade aer muslimerna som saeljer knark. Alla pa Seved drar inte bidrag. En svensk journalist representerar sin tidning savida du med din polska uppfatting inte uppfattar som Seved vara en muslimsk enklav som applicerar sharialagar.

Eftersom du inte varit pa Seved eller sa har du inte formagan att uppfatta att de muslimer som ockuperar Ramus och Jespersgatan inte vill ha folk de inte kanner pa gatan for det skrammer knarkkunderna (fraga urbanarts89, han ar knarkare). Det handlar inte om revir eller att imponera pa andra fuckups utan om att optimera knarkaffarerna och stora pengar och da snackar jag inte om 50kr.
Citera
2015-08-06, 01:41
Medlem
[quote=rex144|54238268]
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Som en reflektion. Alla jag snackat med som bor i Augustenborg vill flytta och när jag frågar varför de vill flytta säger de att de vill komma närmare "stan". sedan säger de att det är en fin och bra stadsdel. Samma sak brukar patrask och vänstertrashet snackar sig varm för Malmö. Att man överdriver när man snackar hur mycket brott det begås, att det är total anarki och att det är en fin och bra stad att bo i. Jag tror att om man är normalbegåvad märker man att det knappast är en ren, fin oh bra stad. Man behöver egentligen inte ens ha bott på andra platser och ha något att jämföra med för att man ska förstå att det är något som gått riktigt fel i Malmö. det räcker egentligen att gå från COOP vid Folkets park till rondellen för att se att det är tre gäng (svartingar och muslimer) som säljer knark helt öppet utmed ett stråk där vanliga människor rör sig.[/QUOTE

om man tittar på kartan så ser man att berikningern och blattefieringer sprider sig från Rosengård till stan, Augustenborg-> Sofielund/Seved -> Möllevången-> Dalaplan->Nydala

och från Lindängen-> Kroksbäck-> Hermodsdal-> Söderkulla->Almvik
Holma->Bellevuegården

även villaområden som ligger där bebos av babbar

Ar det utmed de straken du roer dig med tanke pa att du verkar tro dig se sambanden mellan de omradena?
Man behover inte titta pa nagon karta svartingar, muslimerna och allt annat skitigt EU pack finns over hela stan.
Citera
2015-08-07, 01:24
Bannlyst
Är bara jag som hör helikopter cirkulera typ varje natt? Malmö har fan blivit en krigszon..
Citera
2015-08-07, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Är bara jag som hör helikopter cirkulera typ varje natt? Malmö har fan blivit en krigszon..

Jag såg helikoptern redan i tisdags. Detta är den första natten som jag hört den sväva över innerstan. Jag antar att det händer så mycket att de måste göra något. Var på stan i dag och muslimerna är aggressiva även de som inte sysslar med grov kriminalitet. De kanske inte får ut vad de hoppats på i bidrag fast de dragit fram rasistkortet.

Idag blev skulle jag in på en offentlig toalett och drar i en till synes ledig toalett och en muslimsk kvinna börjar skrika att det är upptaget. Hennes man ockuperar toaletten men har inte låst. Det är inte fel på dörren eller på låset. Han har inte låset efter sig och hans fru står vakt. Jag slänger igen dörren och säger åt henne att då får man se till och låsa efter sig om det är upptaget. Hon börjar gapa på arabiska och jag säger till henne att man låser efter sig. Inga svordomar eller annat. Håller det sakligt. När jag går in på toaletten drar hennes man upp toalettdörren innan jag hinner låsa den och är aggressiv. Jag får inte tilltala hans fru eller prata med henne och jag får inte prata med henne på det sätt jag gör. Han frågar om jag är dum. Jag svarar att jag tycker att vi ska ringa polisen så får de reda ut om jag begått något brott. Då blir han tyst och fortsätter vara aggressiv och frågar om jag är dum i huvudet. Jag sa till honom att om någon är dum i huvudet så är det han och hans fru som reagerar som de gör över en situation som de själva skapat. Lås toalettdörren istället för att ha din fru skrikandes på folk som ska in på vad de tror är en ledig toalett. Svårare än så är det inte. Han kör samma sak om och om igen och jag hånskrattar åt honom och hans fru som ser ut att vara 15-20 år yngre.

Enligt muslimen får hans fru förolämpa mig eller någon annan på arabiska men jag får inte säga till henne att de gjort fel. Då känner de sig kränkta. Detta är hur muslimer är. De är helt missanpassade och sedan drar de fram någon typ av kort där de anser sig vara kränka för att de fortfarande är mentalt kvar i sin muslimska värld. En värld och ett muslimskt samhälle som befinner sig tusentals år efter vår egen kultur och normer. Sedan undrar de varför folk undviker dem och inte bereder plats åt dem. Varför folk inte vill sitta bredvid dem. Är det konstigt? Varför inte emigrera till Saudiarabien eller Qatar så kan de gå på toaletten utan att låsa.
Citera
2015-08-07, 02:16
Bannlyst
Dom sanna kriminella är de som köper knark och finansierar olaglig verksamhet. Det är tack vare er som staden blir bara sämre. Men också av invandringen. Det bör vara invandringsstopp till staden minst ett decennium framåt. Dom enda som får bosätta sig i staden ska vara de som har jobb/studier och boende ordnat.
Citera
2015-08-07, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt

Citat:
Bland annat är vi nu förstärkta av helikopter med mörkerkapacitet. Den kan bland annat övervaka stora ytor i stadsmiljö och är mycket användbar, säger Stefan Sinteus

http://www.sydsvenskan.se/malmo/forstarkning-till-malmopolisen-pa-plats/

Snart permanent förstärkning?
Citera
2015-08-07, 10:41
Medlem
AdolfHimmlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Jag såg helikoptern redan i tisdags. Detta är den första natten som jag hört den sväva över innerstan. Jag antar att det händer så mycket att de måste göra något. Var på stan i dag och muslimerna är aggressiva även de som inte sysslar med grov kriminalitet. De kanske inte får ut vad de hoppats på i bidrag fast de dragit fram rasistkortet.

Idag blev skulle jag in på en offentlig toalett och drar i en till synes ledig toalett och en muslimsk kvinna börjar skrika att det är upptaget. Hennes man ockuperar toaletten men har inte låst. Det är inte fel på dörren eller på låset. Han har inte låset efter sig och hans fru står vakt. Jag slänger igen dörren och säger åt henne att då får man se till och låsa efter sig om det är upptaget. Hon börjar gapa på arabiska och jag säger till henne att man låser efter sig. Inga svordomar eller annat. Håller det sakligt. När jag går in på toaletten drar hennes man upp toalettdörren innan jag hinner låsa den och är aggressiv. Jag får inte tilltala hans fru eller prata med henne och jag får inte prata med henne på det sätt jag gör. Han frågar om jag är dum. Jag svarar att jag tycker att vi ska ringa polisen så får de reda ut om jag begått något brott. Då blir han tyst och fortsätter vara aggressiv och frågar om jag är dum i huvudet. Jag sa till honom att om någon är dum i huvudet så är det han och hans fru som reagerar som de gör över en situation som de själva skapat. Lås toalettdörren istället för att ha din fru skrikandes på folk som ska in på vad de tror är en ledig toalett. Svårare än så är det inte. Han kör samma sak om och om igen och jag hånskrattar åt honom och hans fru som ser ut att vara 15-20 år yngre.

Enligt muslimen får hans fru förolämpa mig eller någon annan på arabiska men jag får inte säga till henne att de gjort fel. Då känner de sig kränkta. Detta är hur muslimer är. De är helt missanpassade och sedan drar de fram någon typ av kort där de anser sig vara kränka för att de fortfarande är mentalt kvar i sin muslimska värld. En värld och ett muslimskt samhälle som befinner sig tusentals år efter vår egen kultur och normer. Sedan undrar de varför folk undviker dem och inte bereder plats åt dem. Varför folk inte vill sitta bredvid dem. Är det konstigt? Varför inte emigrera till Saudiarabien eller Qatar så kan de gå på toaletten utan att låsa.

Skulle misshandlat muslimjævelen.
Citera
2015-08-07, 10:56
Medlem
Körde en helikopter runt hela Malmö igår vid midnatt, flög i en dryg timme runt i flera varv och var också ute en sväng i Åkarp och Bunkeflo innan den drog tillbaka till Sturup.
Citera
2015-08-07, 11:21
Medlem
http://jihadimalmo.blogspot.se/2008/06/ett-muslimskt-malm-vad-betyder-det.html

Denna länk är några år gammal men gäller i ännu högre grad nu.
Islamiseringen av Malmö pågår varje dag och jag tror att det kommer att eskalera ju längre tiden går.
Snart är det bara i vissa stadsdelar det kommer att bo svenskar kvar.
Sedan tillkommer alla flyktingar som placeras på mindre orter, dessa kommer senare att söka sej till storstäderna, speciellt till Malmö.
Citera
2015-08-07, 11:27
Medlem
Toohfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Jag är Stockholmare och förvisso uppväxt i ett multikultiområde med dess problem osv.

Ändå ser jag på fasa med det som händer i Malmö med omnejd. Såvitt jag förstår så äger blatteriet rum överallt, både i förorter och i innerstan där de tydligen är etablerade i till skillnad från Stockholms innerstad som fortfarande är hyffsat homogen.

Hur fan står man ut i Malmö? Jag tänker på att vistas i stan, när man går ut på helger, ens nära och kära som går i skolan, arbetsplatser etc etc.
Halva staden är numera kulturberikad varav hälften av dessa är från MENA-områdena. Gängkrig pågår ständigt med brutala mord mitt inne i stan på ljusan dagen, beskjutningar, osv

Jag är nyfiken om det är så illa som man föreställt sig?

jo, det börjar bli hej vilt över allt med skjutningar...
MEN NI HAR FEL, det är mest Albaner, o har hört att dom tar sig hit från Landet för 2 dar gäng krig igång sen drar dom hem, malmö poliser hat tatt semester...

p.s det finns gott om svenskar här min närhet som springer runt o skjuter det ni mena med MENA o OBS jag e ej MENA.....

det är så tradigt med allti på hopp på MENaMENaMENA vafan!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in