2015-08-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Vågar vi vita kristna ens besöka rikets tredje stad längre?

OM du har stake besök Seved eller rullar förbi Jesper och Rasmusgatan. Det räcker för att du ska få en bild som överensstämmer med hur det verkligen är. Jag brukar sällan handla något av värde i Malmö och går jag ut med mina vänner gör jag det i Köpenhamn numera. Lägger minimalt i Malmö och Skåne. Jag vill att det blir än mer utarmat.
Citera
2015-08-05, 10:11
Medlem
Hornalisterna har fullt upp med att flame:a SD så de har "inte tid" med att rapportera om petitesser som mord, mordbrand, rån, grova rån, försäkringsbedrägerier, dagliga sprängningar och skjutningar som man kan klocka ett antal per timme i denna glamorösa småstadsmetropol Malmö. På Malmöfestivalen som är runt hörnet brukar det hänga i polishelikopter i luften en hel vecka. Man har hört talas om Los Angeles men det är en miljonstad. Malmö kommer inte ens upp i det men man har en kriminalitet som kräver en helikopter i luften för att skydda civiliserade människor från horderna. På Malmö festivalen säljs det en Tshirt där det står: "Har du sett Malmö har du sett världen". Jag skulle vilja hävda att har man en gång sett Malmö och hur våldsvåg efter våldsvåg sköljer in över en under en dag så vill man aldrig mer se Malmö igen.

Skickar med en länk till en hornalist på Sydsvenskan som lägger mer tid på att hata SD än att skriva om det som händer i Malmö. Sydsvenskan, en tidning man inte ska surfa in på eller handla men åsterigen det gäller även Skånskan, Metro, City, AB, DN, SvD och Di. Tidningar av patrask för patrask.

http://avpixlat.info/2015/08/03/reporter-pa-sydsvenskan-kallar-sdare-lagpannade-as/
Citera
2015-08-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Nä tvärt om - det räknas väl som sysselsättning att elda? Gissar att det kommer föras in i aktivitetsrapporten till arbetsförmedligen i slutet av månaden.

Måndag: Stenkastning 1,5h
Tisdag: Olaga hot 0,5h
Onsdag: misshandel 0,25h
Torsdag: Skräpeldning 4h
Fredag: Tjuvåkning pågatåg malmö-hbg ToR 2h + upplopp 3h
Lördag: Krogbråk 1h
Söndag: Olaga körning med avställt fordon 3,5h

Muslimer skriver inte aktivitetsrapport för de kan inte skriva (analfabeter) så de är undantagna. Annars får de psykbryt på AF eller FKkontoret oh det klarar inte patrasket som jobbar där av att hantera speciellt när rasistkortet dras fram. Ju fler brott de drar på sig desto bättre prospekt för då får man förtur till lägenheten, gratis körkort, förtur till ett "riktigt" jobb bara man lovar att inte bränna fler bilar eller sälja knark....muslim som man är "lovar" man och glömmer det i samma stund som man lämnar det white trash som fixar alla dessa perks.

Vad man ska göra är att lägga sin röst på SD så att vänstertrashet och alliansen får motstånd. Så att deras stöd eroderas och småpartierna försvinner.
Citera
2015-08-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Intressanta är väl att vissa brott på Rosengård inte uppmärksammas alls. Fast vad är väl en liten drive by skjutning nuförtiden värt i tidningsrader.

http://www.sydsvenskan.se/sverige/man-anhallen-for-mordforsok-i-malmo/

Observera att männen var bekanta med varandra. Hade de varit ovänner så hade det inte gått så här bra. Välkommen till Malmö...

Som en reflektion. Alla jag snackat med som bor i Augustenborg vill flytta och när jag frågar varför de vill flytta säger de att de vill komma närmare "stan". sedan säger de att det är en fin och bra stadsdel. Samma sak brukar patrask och vänstertrashet snackar sig varm för Malmö. Att man överdriver när man snackar hur mycket brott det begås, att det är total anarki och att det är en fin och bra stad att bo i. Jag tror att om man är normalbegåvad märker man att det knappast är en ren, fin oh bra stad. Man behöver egentligen inte ens ha bott på andra platser och ha något att jämföra med för att man ska förstå att det är något som gått riktigt fel i Malmö. det räcker egentligen att gå från COOP vid Folkets park till rondellen för att se att det är tre gäng (svartingar och muslimer) som säljer knark helt öppet utmed ett stråk där vanliga människor rör sig.
Citera
2015-08-05, 10:31
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Ditt polska resonemang kantrar oftast. En journalist hotar inte knarkhandlarnas revir. Det är redan utstakat sedan länge. De vill inte ha uppmärksamhet som stör deras försäljning. Är logiken komplex?

"välbärgade Sverige"?
Vad har du fått det ifrån?

Om du har varit på Seved som du påstår att du har vid flertal tillfällen har du både sett och fattat att muslimerna tjänar enorma summor på knarkförsäljningen samtidigt som muslimerna drar bidrag.

de som bor i Sved har socialbidrag, en svensk journalist representerar Sverige, det välbärgade Sverige, han har bra betald jobb och vill fotografera de likt apor på ZOO, de vet att det blir ingen positiv artikel i tidningen, ungdomar som bor på Seved vill visa att det är deras område,
de vill imponera på sina kompisar genom att hota en journalist, köra iväg honom,

är det så svårt att fatta? de hatar myndighetespersoner som socialen, polisen, brandkåren och journalister...
Citera
2015-08-05, 10:38
Medlem
rex144s avatar
[quote=werbung|54238158]Som en reflektion. Alla jag snackat med som bor i Augustenborg vill flytta och när jag frågar varför de vill flytta säger de att de vill komma närmare "stan". sedan säger de att det är en fin och bra stadsdel. Samma sak brukar patrask och vänstertrashet snackar sig varm för Malmö. Att man överdriver när man snackar hur mycket brott det begås, att det är total anarki och att det är en fin och bra stad att bo i. Jag tror att om man är normalbegåvad märker man att det knappast är en ren, fin oh bra stad. Man behöver egentligen inte ens ha bott på andra platser och ha något att jämföra med för att man ska förstå att det är något som gått riktigt fel i Malmö. det räcker egentligen att gå från COOP vid Folkets park till rondellen för att se att det är tre gäng (svartingar och muslimer) som säljer knark helt öppet utmed ett stråk där vanliga människor rör sig.[/QUOTE

om man tittar på kartan så ser man att berikningern och blattefieringer sprider sig från Rosengård till stan, Augustenborg-> Sofielund/Seved -> Möllevången-> Dalaplan->Nydala

och från Lindängen-> Kroksbäck-> Hermodsdal-> Söderkulla->Almvik
Holma->Bellevuegården

även villaområden som ligger där bebos av babbar
Citera
2015-08-05, 10:54
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonzarelli
Vågar vi vita kristna ens besöka rikets tredje stad längre?

Går väl att vara där men trevligt är det inte.
Citera
2015-08-05, 12:15
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Går väl att vara där men trevligt är det inte.
Precis , det går än så länge utmärkt. Frågan är bara hur kul man tycker det är att se tiggare, araber, gäng, missbrukare hela jävla tiden.

Själv trött på det och har flytt fältet.
Citera
2015-08-05, 15:41
Avslutad
Se det från den ljusa sidan, idag såg jag till och med poliser patrullera till fots på gatan. Det var länge sen sist jag såg något sådant!
Citera
2015-08-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
1. det var ingen lyxbil, det var en vanlig c klass.
2. det var inte hans bil, det var en hyrbil.

Du är inte ett dugg mer trovärdig än den media du själv föraktar.

Totalt ointressant jag tänker bara på brotts offer som har men för för livet och inte på en jävla bil.

Inte ett ord om kvinnan och barnet skriver du inte heller om kostnader för det svenska samhället och om GM långa cv och om nyttan att ha kvar detta drägg i landet.
Citera
2015-08-05, 18:09
Medlem
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/en-anhallen-for-mordforsok-efter-skottlossning

En 18-årig misstänks för att på tisdagseftermiddagen ha skjutit mot en person på Emilstorpsgatan i Malmö.
Citera
2015-08-05, 20:05
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Se det från den ljusa sidan, idag såg jag till och med poliser patrullera till fots på gatan. Det var länge sen sist jag såg något sådant!

åhh nu känner man sig plötsligt tryggare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in