Hahhahaha, men det AR ju varre aen Baghdad. Alla de som jag haft pa besok har sagt att det ar varre an varsta ghettot i Stockholm. Nar jag ar i Stockholm aker jag till ghettot och handlar pa snabbmatshak och de tittar pa mig...kanner inte igen mig och jag far min mat sist av alla. Jag ler och drar. I Malmo sa bestaller jag, Vantar pa min mat och medan jag vantar sa snackar de skit om mig men de fattar inte att jag begriper vad de sager. Dar har du skillnaden. Om du ar lyckligt ovetande sa nice for dig. Da ar allt guld speciellt om man roker pa en feting fran kriminella pa Seved.
Du koper knark pa Seved...en av stans farligaste stallen att vistas pa om man aer vit och anledningen att det inte haender nagot daer naer du aer daer aer foer att de kaenner dig att du aer en knarkare och koper knark av samma personer som trakasserar vita. Hade du rort dig daer utan att kopa knark hade du blivit ranad. For ganska lange sedan var det en pizzeria pa Seved utmed Ystadvagen. Tror att der ar det numera nagot pissigt islamisthak. Dar var det ialla fall en asiat som agde det och ett gang muslimer ranade det och stack ut ogonen pa en av asiaterna som var i butiken. Det var manga ar sedan men det ar vanligt med den typen av kriminalitet och vald. Igar var det en bomb som detonerade vid centralen...ar man nedknarkad sa ar man avtrubbad och har kanske svart med viktningen av handelserna och vem forsoker rana en knarkare som handlar sitt knark pa Seved? Jag hade saekert misstagit dig for fattigjon. Star man vid Sodervarn och vantar pa bussen fredligt en fredag kvall sa stannar islmisterna for trafikljuset och viftar med langfingret samtidigt som de skriker svordomar pa sitt skitsprak om vad de tanker och tycker om svenskar. Det roliga ar att dessa getknullare har inte fattat att den platen ser jag till att fa en markering p sig i ANPR systemet. Jag har ocksa varit med manga ganger att de spottar efter vita, mig och afrikaner. Afrikaner hatar de och trakasserar oppet. Det finns massor och dagliga incidenter. Man behove rinte leta efter anekdoter de foljer dessa loss och kackerlackor.
Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Men gubben då. Jo, jag rör mig överallt nattetid, tror det är typ en sida bak som jag skrev att jag brukar köpa weed på Seved och det gör jag fan inte mitt på ljusa dan.
Jag är nog en av de som kritiserat Malmö mest i denna tråd, men överdrifter som din behöver ändå slås ner. Man kan beskriva Malmö så som det är och få det att se dåligt ut, man behöver inte måla upp ett Baghdad där muslimska jihadister jagar ner alla icke-muslimer.