Citat:
Ursprungligen postat av Mavvelito
Va fan snackar du för skit, Lilla Torg har hetat det över 100 år och anledningen till det är att det ligger i anslutningen till StorTorget i Malmö. Så lilla oavsett om du vill eller inte. Va fan sitter ni och babblar skit om något ni inte vet eller kan.. Sen om du hade någon koll så borde du veta att Oxie vid detta laget mestadels med består av invandrare.
Ytterligare ett dumhuvud, jaaaaaaaaaaaaaa lilla torg heter lilla torg och har alltid hetat lilla torg, men jag och de i min krets samt alla i anslutning till denna krets samt alla som inte är fullkomligt värdelösa på att tänka, antingen
kallar det för "lilla" eller
förstår definitivt kopplingen "lilla" till lilla torg, vad är det du inte förstår?
Förstår inte ens vad du menar med meningen "så lilla oavsett om du vill eller inte" har jag kallat det för något annat?
Gällande oxie är jag väl medveten om att det till stor del är invandrare där, men har heller inget med det jag sagt att göra, de jag känner från oxie (faktiskt svenskar) ogillar när man säger att oxie inte tillhör malmö och endast därför jag använt de.. i en ytterst komplicerad koppling med att oxie inte ska tillhöra malmö och är du därför från oxie så kan du inget om malmö, naturligtvis fullständigt seriöst menat.
vafan du läser och försöker se smart ut genom att kommentera har jag ingen aning om.. du är lika jävla mentalt svag som låtsasmalmöiten..