Citat:
Haha, kommer från Malmö och jag röker nästan bara under loven
Det är snarare på grund av politikerna som vägrar gå åt b.la. flera amerikanska staters och Nederländernas håll och legalisera cannabis, i alla fall till viss grad. Till och med ekonomin hade gått framåt som fan då.
Sen tycker jag inte att jag är smart, slug och listig. Hade du inte blivit så exalterad över att skriva nya inlägg om hur dåligt Malmö är så hade du i lugn och ro kunnat läsa mitt inlägg (på 2 rader, förresten) där jag säger att det var tur att jag inte behövde gå dit idag.
Det är snarare på grund av politikerna som vägrar gå åt b.la. flera amerikanska staters och Nederländernas håll och legalisera cannabis, i alla fall till viss grad. Till och med ekonomin hade gått framåt som fan då.
Sen tycker jag inte att jag är smart, slug och listig. Hade du inte blivit så exalterad över att skriva nya inlägg om hur dåligt Malmö är så hade du i lugn och ro kunnat läsa mitt inlägg (på 2 rader, förresten) där jag säger att det var tur att jag inte behövde gå dit idag.
Det enklaste är att skylla sitt missbruk och sponsring av kriminella på andra. Det är det absolut enklaste och knarkare brukar alltid skylla på andra för att det existerar barriärer av lika slag eller att man är ett fattigjon och tvingas handla dyrt knark som en muslim smugglat i bajshålet. Det är verkligen synd om dig. Patrask och vänstertrash brukar tycka synd om sig själva.
Om man hade varit glad att slippa kriminella, muslimer och knarkhandlare hade man resonerat i termer att det var tur att man kom på i tid att man är missbrukare och sökt hjälp för det så man slipper lägga sina bidragspengar på missbruket men du resonerar i termer att det var "tur" att du slapp gå och handla knark en dag då det var en uppgörelse på öppen gata. Alla som inte är knarkare förstår hur välartikulerad du är men du skiljer dg inte nämnvärt från Malmönormen. Det är så du och dina i Malmö resonerar och det är därför muslimerna har råd att handla vapen och bomber som de leker Scarface med bland civila mitt på ljusa dagen.
Jag tycker om att berätta för andra vilket skithål Malmö och Skåne är och vilket patrask och vänstertrash man stöter på om dagarna så att de med intellektuell kapacitet och ambitioner ska hålla sig ifrån Skåne. Så att det blir ännu värre slum på sikt och att det skrivs mycket mer om denna småstad. Det förtjänar Malmö.