Sitter och tittar på Skotten i Malmö nu. 70 talet ringer och vill ha sitt flumsnck tillbaka.
Lite roligt att den fina Malmönegern och mångkulturposterboy Leslie är med. Särskit i kontrast till hur man berättar att mamma blatte ligger hemma och gråter när blattesonen är ute och begår rasistiska våldsbrott mot Svenskar.
Citat:
Leslie och hans kompisar kunde gå fram till en kille på gatan och säga: Du har snackat skit.
– Och killen bara "Nej, nej" och vi bara slår ner honom.
Och så här uttrycker mamma neger sin djupa sorg:
Citat:
– Sista gången jag var hos polisen var för fyra år sedan. De ringde och sa "Vi har din son här". Jag gick till grannen och sa: Nu ska jag duscha, sminka mig, nu kanske jag ska gifta mig med en polis för jag har varit där så många gånger, säger Josephine och skrattar så hon ligger dubbelvikt.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1147133/Leslie---kvarterets-kung.html
Inte en jävla gång prata man om alla det 1000 tals Svenskar som är offer för blattarnas härjningar. Inte EN jävla gång. Bara en jävla massa snyftande för kriminella negrer och araber som är så ledsna, sorgsna och rädda. Inte för att jag hade förväntat mig nått annat från SVT, men känner ändå att jag tappar humöret på riktigt.