Citat:
Ursprungligen postat av CokoJambo
Vad är du för en jävla fjant! Du bor således i Vellinge hellre, men vurmar för mångkultur med muslimer, negrer och zigenare i Malmö och Sverige, bara det inte kommer till ditt vita kälkborgarnäste Vellinge. Du är fjant på högsta nivå. Sådana som dig är det värsta sorts folk som finns, ni är värre än muslimer och negrer.
Lite mysko att du dessutom heter Or"
ZION". Undrar varför med tanke på vad du predikar?

Nej jag bor inte i Vellinge, jag skrev att jag hellre bor där än i Malmö där jag bott i 20 år men att staden för det inte är dålig, just nu bor jag på annan ort i Sverige, angående användarnamnet har det inget med det jag antar att du antyder att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Orzion säger sig ha bott i Rosengård och han flyttade inte alls därifrån för att han inte
kände sig trygg eller inte hade goda trevliga vänner som också bodde där.
Utan givetvis flyttade han därifrån av heelt andra orsaker och anledningar!.

Nej jag har aldrig bott i Rosengård, dock i en annan del av Malmö och nej jag flyttade inte heller därifrån pga att jag kände mig otrygg, utan förklaringen är så enkel som att Juristprogrammet inte finns att läsa i staden.
Citat:
Ursprungligen postat av CokoJambo
Han bott på Rosengård! Säkert! Jag har bott där i många år för många år sedan och kan kolla lätt om fjollan bott där eller inte.
Jag har som sagt aldrig bott där, däremot har jag i ca 20 år bott i Malmö.