2011-10-03, 19:46
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokoJambo
Vad är du för en jävla fjant! Du bor således i Vellinge hellre, men vurmar för mångkultur med muslimer, negrer och zigenare i Malmö och Sverige, bara det inte kommer till ditt vita kälkborgarnäste Vellinge. Du är fjant på högsta nivå. Sådana som dig är det värsta sorts folk som finns, ni är värre än muslimer och negrer.

Lite mysko att du dessutom heter Or"ZION". Undrar varför med tanke på vad du predikar?
Nej jag bor inte i Vellinge, jag skrev att jag hellre bor där än i Malmö där jag bott i 20 år men att staden för det inte är dålig, just nu bor jag på annan ort i Sverige, angående användarnamnet har det inget med det jag antar att du antyder att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Orzion säger sig ha bott i Rosengård och han flyttade inte alls därifrån för att han inte
kände sig trygg eller inte hade goda trevliga vänner som också bodde där.

Utan givetvis flyttade han därifrån av heelt andra orsaker och anledningar!.
Nej jag har aldrig bott i Rosengård, dock i en annan del av Malmö och nej jag flyttade inte heller därifrån pga att jag kände mig otrygg, utan förklaringen är så enkel som att Juristprogrammet inte finns att läsa i staden.
Citat:
Han bott på Rosengård! Säkert! Jag har bott där i många år för många år sedan och kan kolla lätt om fjollan bott där eller inte.
Jag har som sagt aldrig bott där, däremot har jag i ca 20 år bott i Malmö.
Senast redigerad av Orzion 2011-10-03 kl. 20:08.
Citera
2011-10-03, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Nej jag bor inte i Vellinge, jag skrev att jag hellre bor där än i Malmö där jag bott i 20 år men att staden för det inte är dålig, just nu bor jag på annan ort i Sverige, angående användarnamnet har det inget med det jag antar att du antyder att göra.

Nej jag har aldrig bott i Rosengård, dock i en annan del av Malmö och nej jag flyttade inte heller där ifrån pga att jag kände mig otrygg, utan förklaringen är så enkel som att Juristprogrammet inte finns att läsa i staden.
Jag har som sagt aldrig bott där, däremot har jag i ca 20 år bott i Malmö.

Du har inte bott på Rosengård men väl i Malmö påstår du. Sen flyttade du för att skulle plugga till jurist, när man kan läsa på LU till jurist som många av mina vänner har gjort som är från ghettot Rosengård, Lindängen, Kroksbäck etc etc. Folk som har samma åsikter som mig då de har erfarenhet av verkligheten. Somliga av dessa är t o m muslimer och de har fått nog av mångkultur de med, till skillnad från sådana som dig från vita området med noll koll.

Du verkar inte ha erfarnehet av fattigt liv eller ghettomiljö. Var i Malmö har du bott?

Ja, du verkar vara ett ZIONist-troll faktiskt, vilket märks på det du predikar. Att du sen intresserar dig för judridik, brukar ju zionistjudar göra.
Senast redigerad av CokoJambo 2011-10-03 kl. 20:08.
Citera
2011-10-03, 20:14
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Du har inte bott på Rosengård men väl i Malmö påstår du. Sen flyttade du för att skulle plugga till jurist, när man kan läsa på LU till jurist som många av mina vänner har gjort som är från ghettot Rosengård, Lindängen, Kroksbäck etc etc. Folk som har samma åsikter som mig då de har erfarenhet av verkligheten. Somliga av dessa är t o m muslimer och de har fått nog av mångkultur de med, till skillnad från sådana som dig från vita området med noll koll.

Du verkar inte ha erfarnehet av fattigt liv eller ghettomiljö. Var i Malmö har du bott?

Ja, du verkar vara ett ZIONist-troll faktiskt, vilket märks på det du predikar. Att du sen intresserar dig för judridik, brukar ju zionistjudar göra.

Så bara för att man inte har växt upp i Rosengård, Lindängen eller Kroksbäck vet man inget om livet, Sen att du snackar om "vita områden" och att man inte har någon koll om man bor där är bara patetiskt. Det är såna som du som skapar klyftor mellan stadsdelarna
Citera
2011-10-03, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av malmo1910
Så bara för att man inte har växt upp i Rosengård, Lindängen eller Kroksbäck vet man inget om livet, Sen att du snackar om "vita områden" och att man inte har någon koll om man bor där är bara patetiskt. Det är såna som du som skapar klyftor mellan stadsdelarna

Nej, man har absolut ingen koll på de områden och det samhälle man försöker försvara. Alltid lika kul med blåögda naiva svennebananer som skall försöka rädda världen från sin trygga lilla vita idyll där de bor hemma hos sina kälkborgarföräldrar, av ren skuldkänsla att de aldrig varit med om saker och ting och aldrig drabbats av "livet". De har alltid arketypiskt svennebanan-beteende när de kommer ut till de områden vi nu pratar om, vilket gör att det blir rena rama parodin.

Nej du, det är sådana som NI som skapar/skapat problemen vinhar i Sverige och Europa. Ni hycklare från vita områden som röstat fram denna politik i alla år, baserat på er egen ångest och idioti.
Citera
2011-10-03, 20:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Innerstan är ju helt full av blattar och niggers, går inte att undvika eländet.
Citera
2011-10-03, 21:05
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Nej, man har absolut ingen koll på de områden och det samhälle man försöker försvara. Alltid lika kul med blåögda naiva svennebananer som skall försöka rädda världen från sin trygga lilla vita idyll där de bor hemma hos sina kälkborgarföräldrar, av ren skuldkänsla att de aldrig varit med om saker och ting och aldrig drabbats av "livet". De har alltid arketypiskt svennebanan-beteende när de kommer ut till de områden vi nu pratar om, vilket gör att det blir rena rama parodin.

Nej du, det är sådana som NI som skapar/skapat problemen vinhar i Sverige och Europa. Ni hycklare från vita områden som röstat fram denna politik i alla år, baserat på er egen ångest och idioti.

NI?? Vad vet du om mig, vet du vem jag hänger med och vad jag bor? Skärp dig. Du är fan patetisk.
Även om man bor i Limhamn (som inte jag gör) betyder det inte att man bara hänger i limhamn. Din okunskap och bild av verkligheten är skrattretande
Citera
2011-10-03, 21:07
Bannlyst
Citat:
NI?? Vad vet du om mig, vet du vem jag hänger med och vad jag bor? Skärp dig. Du är fan patetisk.
Även om man bor i Limhamn (som inte jag gör) betyder det inte att man bara hänger i limhamn. Din okunskap och bild av verkligheten är skrattretande

Lösa floskler från en liten pissfitta med noll koll på livet. Du var 18 bast va och skall lära ut här vad du vet och kan? Gå och sug på mammas boppe istället "svenne".
Senast redigerad av CokoJambo 2011-10-03 kl. 21:11.
Citera
2011-10-03, 21:16
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
En 13-åring ska enligt polisen ha förts till sjukhus efter att ha blivit slagen flera gånger med knogjärn vid Stenkulaskolan i Malmö.

Pojken fick skador i ansiktet, bakhuvudet och på ryggen.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1554845/13-aring-slagen-med-knogjarn.html
Citera
2011-10-03, 21:28
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Lösa floskler från en liten pissfitta med noll koll på livet. Du var 18 bast va och skall lära ut här vad du vet och kan? Gå och sug på mammas boppe istället "svenne".

Jag lär inte ut ett skit, skrev bara vad jag tyckte.

Citera
2011-10-03, 21:33
Bannlyst
Citat:
Jag lär inte ut ett skit, skrev bara vad jag tyckte.

Du är patetisk att du använder ordet patetisk i dina 3 seanste inlägg jag orkade kolla upp. Vad händer? Är ni inte mer bildade ute i den vita idyllen? Har Rosengård fått för mycket så det inte räckt till, till er i Svedala?
Citera
2011-10-03, 21:37
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Du är patetisk att du använder ordet patetisk i dina 3 seanste inlägg jag orkade kolla upp. Vad händer? Är ni inte mer bildade ute i den vita idyllen? Har Rosengård fått för mycket så det inte räckt till, till er i Svedala?

Vad är ditt problem? vad har jag gjort dig?
Jag bor Varken i Limhamn, västra hamnen, Vellinge, Svedala, Skanör eller Bunkeflo så vad vill du mig
Citera
2011-10-04, 00:52
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1554845/13-aring-slagen-med-knogjarn.html
Var ju den skolan som stängdes och man slängde ut all personal och nystartade den. Inte hjälpte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in