2011-10-03, 01:00
Medlem
tryffs avatar
"förlorad" stad innebär att malmö passerat den brytpunkt där man inte längre kan vända utvecklingen...

Det är väl inte så svårt att förstå?

Fast det kanske är svårt att förstå för dig...det skulle förklara dina inlägg
Citera
2011-10-03, 01:11
Medlem
malmo1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
"förlorad" stad innebär att malmö passerat den brytpunkt där man inte längre kan vända utvecklingen...

Det är väl inte så svårt att förstå?

Fast det kanske är svårt att förstå för dig...det skulle förklara dina inlägg

Vad cool du är

Vet att Förlorad betyder att det inte går att få tillbaka eller att något inte kommer att bli det samma igen, är inte dum i huvudet som du verkar vara. Ville mest få reda på hur alla andra personer definierar ordet eftersom det kastas runt som fan när jag vet att det inte är så. Malmö är INTE en förlorad stad.
Citera
2011-10-03, 12:00
Medlem
tryffs avatar
Malmö är inte en förlorad stad för att du tycker det? Grundat på vad...att du gillar hip-hop?

Vi som påstår att malmö är förlorat baserar det på bl.a. statistik från scb.

Malmö...den svenska staden där alla svenskar inte blir rånade hela tiden - bara ibland.
Citera
2011-10-03, 14:03
Medlem
Apocalyptors avatar
Finner det lustigt att den främsta vurmaren för invandring av intressant kultur hellre bor i Vellinge än mörkaste Malmö. Politikermoral.

Jag tror nog ett homogent Malmö hade varit bättre trots allt, ungefär den bilden jag har av Vellinge och som större delen av svenska folket tycker, även politiker när sanningen skall fram.
Citera
2011-10-03, 14:47
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Finner det lustigt att den främsta vurmaren för invandring av intressant kultur hellre bor i Vellinge än mörkaste Malmö. Politikermoral.
Om du menar Ferm så stack hon ju till Stockholm efteråt.
Citera
2011-10-03, 15:53
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Malmö är inte en förlorad stad för att du tycker det? Grundat på vad...att du gillar hip-hop?

Vi som påstår att malmö är förlorat baserar det på bl.a. statistik från scb.

Malmö...den svenska staden där alla svenskar inte blir rånade hela tiden - bara ibland.

... och vi som hävdar motsatsen hänvisar även vi till statistik från SCB fast utan slippery slope argumentet.
Citera
2011-10-03, 17:38
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Om du menar Ferm så stack hon ju till Stockholm efteråt.

Från en skyddad verkstad till en annan.

Jag tänkte mest på en medlem på Flashback.
Citera
2011-10-03, 19:01
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
[...]

Hur ska man kunna diskutera när du vid mothugg spelar helt oförstående om tillochmed dina egna argument. Vad gör du på FB då?
Citera
2011-10-03, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Ja jag har ju i och för sig som sagt bott i Malmö i 20 års tid, men du var alltså där på besök en gång det förändrar ju allt... Malmö är ingen dålig stad. Det är ingen stad jag skulle vilja bo i då bor jag hellre i Vellinge då jag starkt föredrar det men Malmö är knappast så dåligt som en del vill framställa det.

Vad är du för en jävla fjant! Du bor således i Vellinge hellre, men vurmar för mångkultur med muslimer, negrer och zigenare i Malmö och Sverige, bara det inte kommer till ditt vita kälkborgarnäste Vellinge. Du är fjant på högsta nivå. Sådana som dig är det värsta sorts folk som finns, ni är värre än muslimer och negrer.

Lite mysko att du dessutom heter Or"ZION". Undrar varför med tanke på vad du predikar?
Senast redigerad av CokoJambo 2011-10-03 kl. 19:21.
Citera
2011-10-03, 19:12
Bannlyst
Att Malmö skulle vara svensk stad är den knappast längre. Jag är själv inte helsvensk så jag bryr mig egentligen, då svensken själv inte bryr sig och dessutom hackar på de invandrare som ändå är bra, men daltar med packet.

Nej, säga att Malmö är fin stad och en svensk sådan, måste man vara totalt efterbliven eller bara jävligt okunnig och bott hela sitt liv i något vitt habitat av kälkborgarkaraktär.
Citera
2011-10-03, 19:17
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokoJambo
Vad är du för en jävla fjant! Du bor således i Vellinge hellre, men vurmar för mångkultur med muslimer, negrer och zigenare i Malmö och Sverige, bara det inte kommer till ditt vita kälkborgarnäste Vellinge. Du är fjnat på högsta nivå. Sådana som dig är det värsta sorts folk som finns, ni är värre än muslimer och negrer.

Lite mysko att du dessutom heter Or"ZION". Undrar varför med tanke på vad du predikar?
Orzion säger sig ha bott i Rosengård och han flyttade inte alls därifrån för att han inte
kände sig trygg eller inte hade goda trevliga vänner som också bodde där.

Utan givetvis flyttade han därifrån av heelt andra orsaker och anledningar!.
Citera
2011-10-03, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Orzion säger sig ha bott i Rosengård och han flyttade inte alls därifrån för att han inte
kände sig trygg eller inte hade goda trevliga vänner som också bodde där.

Utan givetvis flyttade han därifrån av heelt andra orsaker och anledningar!.

Han bott på Rosengård! Säkert! Jag har bott där i många år för många år sedan och kan kolla lätt om fjollan bott där eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in