2007-10-05, 17:57
Medlem
Cathariasiss avatar
Riktiga män vaxar. Så det så. Jag för ett ständigt krig mot min hårväxt, och ja, jag ser ut som en åttaårig flicka runt kuken. Allt hår, varje litet fjun från näsan och nedåt skall bort.
Citera
2007-10-05, 18:57
Medlem
C.A.Tls avatar
Vad är det för wannabehomofil-fasoner att raka benen? Kvinnligt som satan måste jag säga.
Citera
2007-10-06, 10:17
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathariasis
Riktiga män vaxar. Så det så. Jag för ett ständigt krig mot min hårväxt, och ja, jag ser ut som en åttaårig flicka runt kuken. Allt hår, varje litet fjun från näsan och nedåt skall bort.

Ser du ut som en 8 årig flicka där nere? Du kan inte ha stor kuk
Citera
2007-10-06, 10:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatel
Det händer ju på sommaren att brudar sneglar/sneglor lite på benen. Antar att de gillar att glo på håriga ben, eller? Tjejer vad säger ni?

och killar sneglar på tuttarna
Citera
2007-10-06, 19:27
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Ser du ut som en 8 årig flicka där nere? Du kan inte ha stor kuk

Du missade helt enkelt att han talade om områded kring sin kuk.

Edit: När jag ändå är i en hårig tråd så kan jag passa på att fråga mina medmän om tips. Jag har har rätt håriga ben och när jag då rakar mig runt kuken så kan de se riktigt konstigt ut när det går från kalhygge till regnskog, vet inte hur jag ska jämna ut det. Har testat att raka mig lite utåt från själva snoppen för att få en liten fade på det men är uppen för förslag.
Citera
2007-10-06, 19:36
Medlem
kör med trimmer. Korta av håren närmast rakade området, och sedan lite längre hela tiden för att sedan inte korta av alls längst ut. Du skapar en "övergång" till det riktigt jävulskt håriga området
Citera
2007-10-06, 20:28
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
kör med trimmer. Korta av håren närmast rakade området, och sedan lite längre hela tiden för att sedan inte korta av alls längst ut. Du skapar en "övergång" till det riktigt jävulskt håriga området

Maken gör så, ser bra ut.
Kan tyvärr stickas lite när man ligger sked, men det kanske bara är jag som har Prinsessan på ärten-skinn.

Själv så gillar jag lagom håriga karlar.
Varken hårlöst eller snårskog.
Är skäggfanatiker, tycker att det är läskigt med näshår.
Håriga tår är roligt och skall uppmärksammas högljutt och helst döpas.
Citera
2007-10-06, 20:41
Medlem
När ska folk komma till underfund med att tjejer är människor.

Människor tycker olika.
Precis som killar, som är djur.
Hehe

RAAAWR!
Citera
2007-10-06, 20:47
Medlem
Ursas avatar
Ursa är inte ytlig. Ursa älskar alla människor lika mycket och tänder främst på inre egenskaper.

Men det finns en liten liten del av Ursas vänstra äggstock som inte är säker på om en man utan hår på benen verkligen är en man.
Ursas PK-polis har jagat den lilla lilla delen utan framgång i många år nu.
Citera
2008-03-05, 22:34
Medlem
Citat:
Har själv rätt så rejält håriga ben. Hur gör ni som har samma symtom?
Brukar ni ansa/köra med trimmer för att hålla ner längden, eller nått annat
sätt för att underhålla detta.

Jag har det med. Men ta inte bort det , då blir det bara mörkare och kraftigare hårväxt. Jag brukar hålla ner längden men aldrig raka.
Citera
2008-03-05, 22:40
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitia-
Jag har det med. Men ta inte bort det , då blir det bara mörkare och kraftigare hårväxt. Jag brukar hålla ner längden men aldrig raka.

Med trimmer lr med sax???
Citera
2008-03-05, 22:41
Medlem
mr.demons avatar
Kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så GAY när killar rakar sej på kroppen. Jag ansar könshåret och rakar mej i ansiktet. Det får räcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in