• 1
  • 2
2007-09-22, 19:19
Medlem
Har själv rätt så rejält håriga ben. Hur gör ni som har samma symtom?
Brukar ni ansa/köra med trimmer för att hålla ner längden, eller nått annat
sätt för att underhålla detta.
Citera
2007-09-22, 19:24
Medlem
Apspektakels avatar
Ser själv ut som en grottmänniska på benen (ganska hårigt bröst med för den delen).
Aldrig fått nån kommentar om benen från nån tjej.
Närmsta har väl varit att en sa att hon tyckte det var äckligt med killar som rakade sina ben :P

Edit: Har faktiskt ansat dom en gång.
Det var när vi hade lekt lite med att vaxa benen på en fest en gång... nåja... morgonen efter så vaknade jag upp med ett stort streck på benet utan hår
Tog fram trimmern och kapade ner resten en del så att det inte skulle synas allt för mycket...
Citera
2007-09-22, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spatel
Har själv rätt så rejält håriga ben. Hur gör ni som har samma symtom?
Brukar ni ansa/köra med trimmer för att hålla ner längden, eller nått annat
sätt för att underhålla detta.
Jag har ganska håriga ben, brukar ha lite ångest över det.
Men jag tror helt ärligt inte brudar bryr sig, det är socialt accepterat för kilalr att vara håriga, många brudar föredrar t.om håriga män.

Edit: Fan, jag har försökt vara först i säkert 7-8 trådar nu, men hela tiden kommer nån jävel som skrivit nån/samma minut som mig och hamnar före!
Citera
2007-09-22, 19:31
Medlem
Jag föredrar helt klart killar med sin naturliga behåring kvar på benen framför killar som rakar sina ben. Det gäller iofs hela manskroppen.
Citera
2007-09-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Ser själv ut som en grottmänniska på benen (ganska hårigt bröst med för den delen).
Aldrig fått nån kommentar om benen från nån tjej.
Närmsta har väl varit att en sa att hon tyckte det var äckligt med killar som rakade sina ben :P

Edit: Har faktiskt ansat dom en gång.
Det var när vi hade lekt lite med att vaxa benen på en fest en gång... nåja... morgonen efter så vaknade jag upp med ett stort streck på benet utan hår
Tog fram trimmern och kapade ner resten en del så att det inte skulle synas allt för mycket...

Går personligen inte under kategorin "håriga ben". Snarare "brutalt håriga". Funderar därför på att trimma lite, dvs få ner längden på själva hårstråna. Hur blir det när man trimmar? Nån som gjort detta?
Citera
2007-09-22, 20:43
Medlem
MollyMaes avatar
Det här ämnet engagerar mig så mycket att jag känner att jag måste göra mitt första inlägg. Har hängt på FB i flera år, varit medlem en stund men inte skrivit något ännu så ni förstår att det här ligger mig varmt om hjärtat.

Raka dig inte! Killar/män ska ha sin behåring på armar, ben, under armar och på bröst, det är manligt och sexigt. Oavsett om ni är begåvade med mycket eller lite hår så låt det vara kvar! Snälla..
Citera
2007-09-22, 20:47
Medlem
ser hellre naturligt håriga ben än män som rakar, ansar eller vaxar benen, skulle bara se väldigt tillgjort och ovant ut.

även mysigare att smeka benen när dom är håriga än helt kala =)
Citera
2007-09-22, 20:50
Medlem
Alatars avatar
Håller med om det som tidigare sagts. Behåll håret, i mina ögon så är det grymt sexigt.
Citera
2007-09-22, 20:52
Medlem
Katarsiss avatar
Men, män ÄR ju håriga och ska så vara.
Ser urfjolligt ut med män som rakar benen och rakar sig under armarna.

Ok om män vaxar bröst och rygg, eftersom jag då inte har en aning om ifall de gör det - vissa är ju hårlösa där, men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om ifall det är hår på bröstet eller inte.
Det är okej med hår på ryggen också.
Och runt kuken.
Och på pungen.
Och jag gillar skägg.

Enda håransningen jag anser är önskvärd, är borttagning av näshår som sticker ut samt dito öronhår.
Citera
2007-09-22, 21:02
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Men, män ÄR ju håriga och ska så vara.
Ser urfjolligt ut med män som rakar benen och rakar sig under armarna.

Ok om män vaxar bröst och rygg, eftersom jag då inte har en aning om ifall de gör det - vissa är ju hårlösa där, men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om ifall det är hår på bröstet eller inte.
Det är okej med hår på ryggen också.
Och runt kuken.
Och på pungen.
Och jag gillar skägg.

Enda håransningen jag anser är önskvärd, är borttagning av näshår som sticker ut samt dito öronhår.
Ryggbusch då?
Citera
2007-09-22, 21:06
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
Ryggbusch då?

Om jag fattar tycke för en person så står det inte och faller med om han har hår på ryggen eller inte.
Men nej, aplurvig rygg är inte snyggt, men har man vanlig, nordisk ryggbehåring så är det inget som stör.
Citera
2007-09-22, 21:10
Medlem
Det händer ju på sommaren att brudar sneglar/sneglor lite på benen. Antar att de gillar att glo på håriga ben, eller? Tjejer vad säger ni?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in