2008-03-05, 23:20
Medlem
Skulle aldrig falla mig in att raka benen och har aldrig fått några klagomål.
Varför är den här forumdelen full av osäkra killar som undrar om de ska raka sig på konstiga ställen? Har verkligen svårt att se hur någon skulle kunna bli sexuellt avvisad på grund av kroppshår.

En gång rakade jag i och för sig in ett hjärta i behåringen på fyllan, det såg rätt äckligt ut efter ett par dagar då hjärtformationen fylldes av stubb.
Citera
2008-03-06, 09:41
Medlem
Kosstaskens avatar
Raka benen känns lite onödigt, dom syns så sällan och de tjejer jag träffat verkar inte bry sig.

Dock så tycker jag man ska hålla pungen och snopphåret lagom ansat samt att klippa tofsen under armen till halva dess naturliga längd. Är inte så sexigt när det sticker ut hår vid armen på en kortärmad tajt t-shirt.
Citera
2008-03-09, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaPanda
Håriga ben är äckligt oavsett om det är på killar eller tjejer, kroppsbehåring är för apor, människor skall bara ha hår på huvudet enligt min åsikt.

Du tog orden ur min mun (lite gammal post men ändå), precis denna "ideologi" har jag använt i flera år nu. Vad ska man ändå med hår till, när man har skyddande kläder?
Citera
2008-03-09, 11:27
Medlem
Alltså ni som säger att ni är riktigt håriga osv. Vad menar ni med det? Antar att väldigft många har olika definition av håriga ben.

Har själv väldig mycket hår på benen och minst lika mycket runt låren.
Citera
2010-06-18, 02:39
Medlem
Abughosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Om jag fattar tycke för en person så står det inte och faller med om han har hår på ryggen eller inte.
Men nej, aplurvig rygg är inte snyggt, men har man vanlig, nordisk ryggbehåring så är det inget som stör.

Rasist! Vad händer med oss håriga turkar då? Gillar du min rygg nu eller?
Citera
2010-06-18, 10:54
Medlem
zorb89s avatar
På smalbenen har jag mycket! På låren är det hyfsat mycket med. Brukar ansa låren men smalbenen rör INGEN mitt hår. Finns det något sexigare än sommar med bruna ben och mycket hår?
Citera
2010-06-18, 13:00
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Rasist! Vad händer med oss håriga turkar då? Gillar du min rygg nu eller?

Tror folk stör sig betydligt mer på att du bumpar en flera år gammla trådar med oväsentligheter än din håriga rygg, jag gör då det iallafall.
Citera
2014-06-19, 02:56
Medlem
Är det något jag tycker är extremt omanligt, så är det när benen är rakade/vaxade. Om det är något ställe där vi faktiskt ska ha hår så är det på benen. Förstår inte ens varför det skulle störa?
Citera
2014-06-19, 11:17
Medlem
YoungTonys avatar
Har också väldigt håriga ben, den enda reaktionen jag fått från tjejer är en tjej som frågade om min rumpa var lika hårig vilket den som tur inte är haha
Citera
2014-06-19, 11:32
Medlem
Towans avatar
Hur långt bak i arkivet var ni nu, pojkar?

Jag rakar inte mina ben, men har inga som helst problem med folk som gör det.
Citera
2014-06-19, 11:37
Bannlyst
Män ska ha hår. Inte är män fruntimmer inte. Vissa kanske är det.
Citera
2014-06-19, 22:46
Medlem
AndrewBernards avatar
Kläder och skor: Allmänt --> Hår- och kroppsvård

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem