Flashback bygger pepparkakshus!
2013-03-19, 12:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva1984
jag tar dimor 2-3 gr per vecka, oftast 4 förpackningar åt gången, 8 kartor alltså. dem övriga dagarna tar jag tramadol. dimor funkar jättebra, jag blir sådär gott påverkad trött och får också saker å ting gjort. nu har dem på apoteket fattat att jag missbrukar dimor. haha. men vad ska dem göra åt saken, tanten i kassan sa att jag måste söka hjälp... whatever... dimor får mig att överleva dem dagarna jag är utan tramadol.. å min avföring är som den alltid vart, trög å kan gå 3 dagar mellan varje toabesök, känner inga dåliga biverkningar, det kan ibland bli en de klåda å det är ju irriterande...

Får du inte ont i magen efter så många tabs åt gången? Jag tar ej dimor längre eftersom magen blir helt uppblåst utav gaser, får ibland ont o får kramper i magen.

Tror inte levern gillar det heller i sådana doser.
Citera
2013-03-21, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Om man ska tända av med loperamid syns det på drogtest då? Vill inte höra att det är helt lagligt och legitimt att ha det i blodet/pisset är ni snälla.

Snabbt svar uppskattas sjukt mycket!

Nä isf om man skickar det på analys, men jag var inne på teamet o lämnade UP dagen innan hade jag käkat 60st loperamid, samt tagigt varor på morgonen, Varorna syntes ju givetvis men inge loperamid!
Citera
2013-03-21, 14:15
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Nä isf om man skickar det på analys, men jag var inne på teamet o lämnade UP dagen innan hade jag käkat 60st loperamid, samt tagigt varor på morgonen, Varorna syntes ju givetvis men inge loperamid!

Tack för ditt snabba svar Mr Dreams ...trots den mongolida frågan, hehe!
Citera
2013-04-14, 07:18
Medlem
Nej jag får inte ont i magen utav dimor
Citera
2013-04-14, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Får du inte ont i magen efter så många tabs åt gången? Jag tar ej dimor längre eftersom magen blir helt uppblåst utav gaser, får ibland ont o får kramper i magen.

Tror inte levern gillar det heller i sådana doser.

nej jag får inte ont i magen av dimor
Citera
2013-04-14, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Är det ingen som får riktigt ont i magen/tarmarna av Loperamid? Redan vid 10 stycken så får jag ont i magen, och mer har jag inte vågat ta. Vet inte om jag tar för lite, eller om det är opiatabstinensen som gör att jag får ont i magen? Jag vet ju att opiatabstinensen ger mig ont i magen och hög puls, men det verkar som loperamiden plussar på ordentligt på magonten... Får massa gaser och smärtor precis ovanför bäcken.
Vågar fan inte ta mer än 10 tabletter, eller är det det man ska göra?
Är 10 för lite?

Jag tar över 60 tabletter på en å samma gång och får inte ont i magen på nåt sätt. 10 st dimor känner man nada på. Men får du ont i magen av det så ska du inte ta det. Du kanske är känsligare än andra. Om jag skulle börja få ont i magen så skulle jag sluta att ta dem.
Citera
2013-04-14, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingJacob
Inte fan kan man väl bli hög på Loperamid?

Nej man blir inte direkt hög. Men man blir påverkad på ett skönt sätt. Iaf jag. För mig känns nästan samma som att ta tramadol. Man blir sådär härligt trött. :-)
Citera
2013-04-14, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eva1984
Jag tar över 60 tabletter på en å samma gång och får inte ont i magen på nåt sätt. 10 st dimor känner man nada på. Men får du ont i magen av det så ska du inte ta det. Du kanske är känsligare än andra. Om jag skulle börja få ont i magen så skulle jag sluta att ta dem.

Jag får bra ont i magen av bara två treo-tabletter. Så det tar jag aldrig mer. Så jag har nog som du säger en känslig mage mot acetylsalisyra.
Citera
2013-04-14, 15:15
Medlem
centralSs avatar
Kan man känna av på 16st dimor om man proppar i sig massor av svartpeppar samt grape?
Citera
2013-04-18, 01:46
Medlem
Nej tyvärr, det tvivlar jag starkt på.

Men!

Du verkar kunna en del, svartpeppar? Grapefrukt?

Jag håller på att kliva av opiater. Vore jätte snällt att veta allt som kan lindra.
(Tänkte göra en "olika metoder och trix för nedtrappning av opiater" lista/trod. Som säkert kan hjälpa många andra samt mig. Heh. )

Frågorna/funderingarna

Varför svartpeppar?
Ca. Hur mycket Loperamid om dagen?
Kan man kanske kombinerar med någon annan receptfri medicin för att slippa ont i magen?

Alltså!
Optimalt med peppar, grape och Loperamid för just nedtrappning av opiater?

Just jag
Tänder av subutex just nu men med hjälp av andra droger som benso, tjack, ja det mesta som kan hjälpa även andra opiater , så att lägga till loperamid till kalkylerna vore ju skit bra!

Det vore jätte shysst med snabba svar, men så är det ju alltid.

Får ursäkta detta kanske skumma inlägg men är väldigt snurrig och har tagit lite concerta.
(Tagit mig timmar att skriva det här inlägget)
*perfektionist som man lider av. Tack för önkad förståelse.

Mvh

Riiiiktigt-Spaceman
Citera
2013-04-18, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jspaceman

Men!

Jag håller på att kliva av opiater. Vore jätte snällt att veta allt som kan lindra.
(Tänkte göra en "olika metoder och trix för nedtrappning av opiater" lista/trod. Som säkert kan hjälpa många andra samt mig. Heh. )

Frågorna/funderingarna

Varför svartpeppar?
Kan man kanske kombinerar med någon annan receptfri medicin för att slippa ont i magen?

Alltså!

Just jag
Tänder av subutex just nu men med hjälp av andra droger som benso, tjack, ja det mesta som kan hjälpa även andra opiater , så att lägga till loperamid till kalkylerna vore ju skit bra!

Får ursäkta detta kanske skumma inlägg men är väldigt snurrig och har tagit lite concerta.

Mvh

Riiiiktigt-Spaceman

jag har gjort en tråd hur jag gjorde/gör
opiatfri i 4 veckor idag främst från heroin, subutex och oxy
Citera
2013-04-18, 14:39
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jspaceman

Men!

Frågorna/funderingarna

Varför svartpeppar?

Alltså!

Just jag

Mvh

Riiiiktigt-Spaceman

Svartpeppar och grape gör så "loperamiden" kan passera blod-hjärnbarriären, vilket gör att man kan flumma på de. Svartpeppar och grape boostar även effekten hårt på andra opiater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in