2022-03-12, 13:57
Medlem
Har nu lyckats trappa ner till 16 tabletter/dag.
Har gjort det p egen hand men ven varit i kontakt med vrden.

Min frga nu, nr man r nere i s pass lg dos, skulle man vga dricka ett ftal l?
Citera
2022-03-12, 14:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elena007
Har nu lyckats trappa ner till 16 tabletter/dag.
Har gjort det p egen hand men ven varit i kontakt med vrden.

Min frga nu, nr man r nere i s pass lg dos, skulle man vga dricka ett ftal l?
Det beror vl p hur mnga l och hur starka de r. Sedan r det ingen bra id att blanda alkohol med opisar, fast jag har blandat oxy och ngra stark l. Men det r inget att rekommendera.
Citera
2022-10-09, 00:55
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Visste ni att det r P-glycoproteinet (PGP) som hller ute loperamidet frn hjrnan och opioidreceptorerna ?

PGPs aktivitet gr dock att hmma genom att ta PGP hmnare. En lttillgnglig sdan r gurkmeja.

Gurkmeja r svrt fr kroppen att ta upp men du kan ta lite svart peppar fr att kroppen ska ta upp det.

Finns kosttillskott som r frdigblandade med gurkmeja och svartpeppar.

Jag testade kka ett sdant kosttillskott 24 timmar innan och kkade en till 12 timmar innan jag tog 6 mg loperamid som jag lt smlta i munnen.

Effekten blev ett svagt opiat rus som hll i 10+ timmar!
Citera
2022-10-09, 12:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Visste ni att det r P-glycoproteinet (PGP) som hller ute loperamidet frn hjrnan och opioidreceptorerna ?

PGPs aktivitet gr dock att hmma genom att ta PGP hmnare. En lttillgnglig sdan r gurkmeja.

Gurkmeja r svrt fr kroppen att ta upp men du kan ta lite svart peppar fr att kroppen ska ta upp det.

Jag testade kka ett sdant kosttillskott 24 timmar innan och kkade en till 12 timmar innan jag tog 6 mg loperamid som jag lt smlta i munnen.

Det tipsas ju om det, och hur man ska boosta Loperamid vid x antal tillfllen i trden redan?
Anvnd skfunktionen bara.
Citera
2022-10-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det tipsas ju om det, och hur man ska boosta Loperamid vid x antal tillfllen i trden redan?
Anvnd skfunktionen bara.
Det r ingen som skrivit om combon gurkmeja och svartpeppar + loperamid
Citera
2022-11-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken

Tog ett och ett halvt paket (,har hg opiat tolerans) och drack ett glas med vatten gurkmeja o peppar och de funkade fan i mej. Knner mig mysig och har klda p nsan.
Citera
2022-11-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Tog ett och ett halvt paket (,har hg opiat tolerans) och drack ett glas med vatten gurkmeja o peppar och de funkade fan i mej. Knner mig mysig och har klda p nsan.
Ja vet

Du ska dock ta gurkmejan och pepparn typ 4-8 timmar innan du tar loperamidet
Citera
2022-12-06, 16:19
Medlem
Slngde i mej 6 askar (96 tabletter) fr ca 3 timmar sen, knner frvnansvrt lite faktiskt.
Ibland blir jag mysig p 3 askar. Nu ska jag ned till apoteket och kpa 2 till ta mej fan... 128 tabletter, shit va sjuk man r ass...
Men p torsdag fr jag frhoppningsvis hem riktiga grejer, trodde det skulle kommit idag, drav min besvikelse och dimor-racet. Jvla postnord! Oh well...
Och alkohol gr bort d jag tar antabus tyvrr.
Citera
2022-12-13, 13:41
Medlem
PappaTribes avatar
Jag tycker det r pinsamt att folk knarkar p loperamid men det r min sikt.

Har en polare som sa att han kkade upp mot 3-4 paket om dagen och brjade f riktiga magproblem s han klippte rakt av och han berttade att hans fysiska krmpor var vrre n att klippa stora doser oxy eller tram dessutom satt den fysiska abstinensen i dubbelt s lnge om inte mer och var mycket jobbigare, kanske drfr folk har s svrt att sluta med dessa?
Citera
2022-12-27, 14:26
Medlem
Jag har massvis med erfarenhet av Loperamid/ Dimor d jag gick varje dag p dem i ver 1 r. Har sedan tagit det lite d och d med pauser emellan.

Ruset liknar kodein och man nr detta genom stora mngder tabletter. t som mest 16 paket p en dag, men lg normalt p ca. 4-10 paket om dagen.
Frstoppning r en sjlvklarhet efter detta men jag sg inget problem med detta, srskilt inte nr man tog varje dag, fr d kunde jag faktiskt utfra mina behov utan strre problem ungefr varannan dag.

Det strsta problemet och de vrsta biverkningarna jag hade kom frst efter jag slutade upp med Loperamid i form av Dimor. Min s kallade AT var det vrsta jag varit med om och jag har varit med om en hel del avtndningar.
Den varade som vrst i 1,5 vecka och jag hade svrt att g lnga strckor samt andra besvr som smnsvrigheter (sov knappt alls), feber, svettningar, hjrtklappning. En del biverkningar hll i sig s lnge som 1 mnad och det kan till och med ha varit lngre n s.

Om nn har ngra frgor s r det bara att kolla med mig. Har koll p det mesta angende Loperamid!
Citera
2023-02-08, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingYoshie
Jag har massvis med erfarenhet av Loperamid/ Dimor d jag gick varje dag p dem i ver 1 r. Har sedan tagit det lite d och d med pauser emellan.

Ruset liknar kodein och man nr detta genom stora mngder tabletter. t som mest 16 paket p en dag, men lg normalt p ca. 4-10 paket om dagen.
Frstoppning r en sjlvklarhet efter detta men jag sg inget problem med detta, srskilt inte nr man tog varje dag, fr d kunde jag faktiskt utfra mina behov utan strre problem ungefr varannan dag.

Det strsta problemet och de vrsta biverkningarna jag hade kom frst efter jag slutade upp med Loperamid i form av Dimor. Min s kallade AT var det vrsta jag varit med om och jag har varit med om en hel del avtndningar.
Den varade som vrst i 1,5 vecka och jag hade svrt att g lnga strckor samt andra besvr som smnsvrigheter (sov knappt alls), feber, svettningar, hjrtklappning. En del biverkningar hll i sig s lnge som 1 mnad och det kan till och med ha varit lngre n s.

Om nn har ngra frgor s r det bara att kolla med mig. Har koll p det mesta angende Loperamid!

Hur mycket tycker du man behver fr att lindra en AT? Och kan den lindras helt av det eller r det bara korkat att skapa korstolerans? Tnker ocks p om man ens kan f lindring av lgre doser. Jag vill helst max ta 0,5-1 paket. Knns bara dumt och riskabelt att ta mer men jag kanske r naiv att tro att en s lg dos ska hjlpa mig.
Senast redigerad av muilak 2023-02-08 kl. 03:07.
Citera
2023-02-08, 07:43
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Hur mycket tycker du man behver fr att lindra en AT? Och kan den lindras helt av det eller r det bara korkat att skapa korstolerans? Tnker ocks p om man ens kan f lindring av lgre doser. Jag vill helst max ta 0,5-1 paket. Knns bara dumt och riskabelt att ta mer men jag kanske r naiv att tro att en s lg dos ska hjlpa mig.
Beroende p styrka p abstinensen kan du absolut ta bort hela, men d r ju pongen borta ocks. Tanken r ju att ta udden av absen, att ta bort det outhrdliga. Annars byter du bara en drog mot en annan. Det ska ju hela tiden g nert s att sga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in