Sen gäller väl att i överhuvudtaget så blir medelsvensson bråkig efter ett par bärsjävlar.
Vad tycker ni andra om Hackett(för att åter glida in på ämnet)..
Dem gör snygga plagg, men är dem kanske lite för "preppy"(med tanke på att Hackett nämns även i Preppy-tråden).
Hackett levererar för Brittiska Kungahuset och är väldigt seglar/polo inspirerat, enligt mig är det nog endast deras "enklare" plagg som kan kvalificeras som "Huligan". Dvs, deras Hackett rugby-pikéer.