2014-12-04, 22:55
  #7993
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bootboy
Jag såg att Sergio Tacchini öppnat en butik på Triangeln i Malmö. Nån som har varit där? Funderar på sticka dit snarast och kolla in vad de har!
Jag var där inne direkt när de öppnade. Det enda de hade från Sergio var Tracktops och Piké. Jag själv äger ingen Tracktop överhuvudtaget så det intresserade mig inte men kan säga att utbudet var väldigt dåligt alltså. När det öppnade hade de 35% REA på allt den första veckan. Frågade om det varit mycket folk där och då svarade han "väldigt lite, majoriteten som kom in bar en sån jacka som du dock". Bar en SI för dagen så visst hade han lite koll.
Citera
2014-12-05, 19:53
  #7994
Medlem
bootboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Jag var där inne direkt när de öppnade. Det enda de hade från Sergio var Tracktops och Piké. Jag själv äger ingen Tracktop överhuvudtaget så det intresserade mig inte men kan säga att utbudet var väldigt dåligt alltså. När det öppnade hade de 35% REA på allt den första veckan. Frågade om det varit mycket folk där och då svarade han "väldigt lite, majoriteten som kom in bar en sån jacka som du dock". Bar en SI för dagen så visst hade han lite koll.

Okej, Låter inte allt för kul då! Men som sagt får väl åka dit!
Citera
2014-12-05, 20:40
  #7995
Medlem
Har lite problem med adressuppgifterna vid registrering hos Size. Skrev först in husnumret under "House number or name" (tex 7).
Sedan gatunamnet under "Street adress"(tex flashbackgatan).
Problemet är när jag sparat adressuppgifterna står det 7flashbackgatan(men med massa åäö då jag har sådana bokstäver i adressen. 7:an kommer ju dessutom framför gatunamnet. Har aldrig haft problem på andra hemsidor, men detta känns jävligt missvisande.

Det korrekta ska ju vara "Flashbackgatan 7".

Country*
Office or Flat
House Number or Name*
Street address*

Town/City*
County
POST CODE/ZIP*†

Contact number**
Citera
2014-12-06, 15:01
  #7996
Medlem
Är det någon som vet hur den här jackan står sig mot en kall vinter?
http://www.casualclothing.dk/shop/nemen-overshirt-nmn-i14016-46555p.html
Citera
2014-12-06, 18:21
  #7997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är det någon som vet hur den här jackan står sig mot en kall vinter?
http://www.casualclothing.dk/shop/nemen-overshirt-nmn-i14016-46555p.html
Inte alls, det är ju en overshirt..
Citera
2014-12-06, 20:09
  #7998
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Har lite problem med adressuppgifterna vid registrering hos Size. Skrev först in husnumret under "House number or name" (tex 7).
Sedan gatunamnet under "Street adress"(tex flashbackgatan).
Problemet är när jag sparat adressuppgifterna står det 7flashbackgatan(men med massa åäö då jag har sådana bokstäver i adressen. 7:an kommer ju dessutom framför gatunamnet. Har aldrig haft problem på andra hemsidor, men detta känns jävligt missvisande.

Det korrekta ska ju vara "Flashbackgatan 7".

Country*
Office or Flat
House Number or Name*
Street address*

Town/City*
County
POST CODE/ZIP*†

Contact number**

Har alltid blivit så för mig med från Size, oavsett hur jag än gjort kommer siffran framför men varorna kommer alltid fram.
Kasst system som gör en lite nojig men det fungerar.

När det kommer till ÅÄÖ så skriver jag alltid bokstäverna utan prickarna, fungerar lika bra.
Tex. Östra Gåsvägen blir Ostra Gasvagen
Citera
2014-12-07, 23:05
  #7999
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Någon som hittar dessa någonstans i lager? http://www.80scasualclassics.co.uk/trainers-and-shoes/adidas-gazelle-indoor-trainers-royalyellow-2107318-227016-706975.php eller http://www.trainerstation.com/adidas-gazelle-royal-blueyellow-suede-trainers-p-24521.html

Gillar den färgkombon (har redan ett par Stockholm)

Måste inte vara indoor eller gazelle. Bara det är blågula adidas blir jag nöjd.


Söker samma. Jag vet att JD Sports hade ett par LA Trainers i samma färgkombo. Jag ångrar som fan att jag inte klippte till. Det såg jag i våras/somras men tyvärr är modellen inte kvar.

Annars går det att designa egna Samba och Gazelle på adidas svenska officiella hemsida, aningen dyrare visserligen men du väljer helt själv.

http://www.footway.se/adidas-originals-adistar-racer-155411.html
http://www.jdsports.co.uk/product/adidas-originals-busenitz/136268/
http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad115b01m-k11.html
http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad112b08a-k11.html

Det enda jag kunde hitta nu lite snabbt.
Citera
2014-12-08, 13:45
  #8000
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Söker samma. Jag vet att JD Sports hade ett par LA Trainers i samma färgkombo. Jag ångrar som fan att jag inte klippte till. Det såg jag i våras/somras men tyvärr är modellen inte kvar.

Annars går det att designa egna Samba och Gazelle på adidas svenska officiella hemsida, aningen dyrare visserligen men du väljer helt själv.

http://www.footway.se/adidas-originals-adistar-racer-155411.html
http://www.jdsports.co.uk/product/adidas-originals-busenitz/136268/
http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad115b01m-k11.html
http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad112b08a-k11.html

Det enda jag kunde hitta nu lite snabbt.
Kolla ebay! Hittade en del där. Köpte ett par blågula spezial för 600kr med frakt.



Har jag rätt nu? http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad112b08a-k11.html Visst är dessa blå men de här: http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad115b01m-k11.html är lila?
__________________
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2014-12-08 kl. 13:50.
Citera
2014-12-08, 14:35
  #8001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kolla ebay! Hittade en del där. Köpte ett par blågula spezial för 600kr med frakt.



Har jag rätt nu? http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad112b08a-k11.html Visst är dessa blå men de här: http://www.zalando.se/adidas-originals-spezial-sneakers-bla-ad115b01m-k11.html är lila?

Kan vara ljuset i bilden som spelar dig ett spratt
Citera
2014-12-08, 14:38
  #8002
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Kan vara ljuset i bilden som spelar dig ett spratt
Ja men såg en som lagt upp sina skor på instagram som skrev att de var lila. På vissa sidor står det att de är lila också.
Citera
2014-12-08, 22:28
  #8003
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ja men såg en som lagt upp sina skor på instagram som skrev att de var lila. På vissa sidor står det att de är lila också.

Jämför gärna med ett par lila gazelle som finns på samma hemsida: http://www.zalando.se/adidas-originals-gazelle-sneakers-lila-ad111s02b-i11.html

Det står blå på spezial och de ser ut att vara blåa också. Det kanske beror på vilken färg man har bredvid och jämför med..
Citera
2014-12-09, 20:53
  #8004
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Jämför gärna med ett par lila gazelle som finns på samma hemsida: http://www.zalando.se/adidas-originals-gazelle-sneakers-lila-ad111s02b-i11.html

Det står blå på spezial och de ser ut att vara blåa också. Det kanske beror på vilken färg man har bredvid och jämför med..
Jo jag förstår men blir förvirrad när det står "purple" på vissa sidor och blå på andra sen att de ser blåa ut på bilden betyder inte så mycket. Googlar man purple gazelle dyker det upp bilder på just de skorna också. Är de skor som terrace tagit in nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in