Citat:
Ursprungligen postat av
Mounoto
De menar David- TC Parkan för 12 lappar
Ja, precis. Har sett ett par typiska backet killar strolla i sådana. Skiter i vilket egentligen, men det känns lätt tråkigt.
Själv köpte jag en 41932 som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Tycker ändå att det dippsat en del som sagt. Inte i kvalité, de är fortfarande the real deal och outstanding.
Men stuket och känslan i min gamla CP Comp. Är superclean.