2015-12-24, 14:32
  #9193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
David-TC parkorna med innerjacka för 11-13 stora är väl ändå ingen "normisjacka"?

Membrana-TC från spring/summer-kollektionerna snarare.

Det är den, blandannat, som snurrar på bratsen.
Citera
2015-12-24, 14:33
  #9194
Medlem
Fite4Todays avatar
MA Strum har sale 50% på deras archive med koden: "WINTER 50", inget för mig men kanske hittar ni något fint
Citera
2015-12-24, 15:01
  #9195
Medlem
Borstahusen börjar med 30-50% ikväll kl 19.30 på hela sortminentet.

SneakersNstuff har rea med 20-80% på schyssta NB och Adidas pjucks. Även en massa annat!

Nittygritty har börjat med rea nu. (Inte Stone island då dom måste vänta på officiella).

För ej som gillar Ma.strum så har även Zoovillage lite rabatterade priser på de få plaggen dom har.

God jul boys!
Citera
2015-12-24, 16:41
  #9196
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Tänker mer ur ett annat perspektiv, men men.

David -TC är väl förövrigt en normis jacka om något?
De menar David- TC Parkan för 12 lappar
Citera
2015-12-24, 18:18
  #9197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
De menar David- TC Parkan för 12 lappar

Ja, precis. Har sett ett par typiska backet killar strolla i sådana. Skiter i vilket egentligen, men det känns lätt tråkigt.

Själv köpte jag en 41932 som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Tycker ändå att det dippsat en del som sagt. Inte i kvalité, de är fortfarande the real deal och outstanding.

Men stuket och känslan i min gamla CP Comp. Är superclean.
Citera
2015-12-24, 21:23
  #9198
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Ja, precis. Har sett ett par typiska backet killar strolla i sådana. Skiter i vilket egentligen, men det känns lätt tråkigt.

Själv köpte jag en 41932 som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Tycker ändå att det dippsat en del som sagt. Inte i kvalité, de är fortfarande the real deal och outstanding.

Men stuket och känslan i min gamla CP Comp. Är superclean.
Känner själv att känslan med hela SI grejen gått ner lite, men man ser snabbt skillnad på nån som e grabb och en brat på läktarna, det enda som e det viktiga. (egentligen)
CP har gått ner sig i kvalité men de gamla kollektionerna är guld om man får tag på de i bra skick.

God Jul!
Citera
2015-12-25, 09:33
  #9199
Medlem
Borstahusen Clothing har börjat med sin rea upp till 50%. Blev en beställning precis.

När börjar Terrace och Stone Island med sin rea?
Citera
2015-12-25, 10:43
  #9200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Borstahusen Clothing har börjat med sin rea upp till 50%. Blev en beställning precis.

När börjar Terrace och Stone Island med sin rea?

Imorrn tror jag., hoppas på det med.

Terrace SI utbud är dock under all kritik
Citera
2015-12-25, 11:33
  #9201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Känner själv att känslan med hela SI grejen gått ner lite, men man ser snabbt skillnad på nån som e grabb och en brat på läktarna, det enda som e det viktiga. (egentligen)
CP har gått ner sig i kvalité men de gamla kollektionerna är guld om man får tag på de i bra skick.

God Jul!
Fast jag ser ju hellre någon som klär upp sig i SI med skjorta tex än de som spelar allan-ballan i mjukisar och en SI sweat och kepsen nere vid ögonen.
Citera
2015-12-25, 12:41
  #9202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Imorrn tror jag., hoppas på det med.

Terrace SI utbud är dock under all kritik

Inge fel med utbudet. Grejen är att nästan allt från SI blir sålt innan rean börjar.
Citera
2015-12-25, 15:00
  #9203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Inge fel med utbudet. Grejen är att nästan allt från SI blir sålt innan rean börjar.

Terrace har samma utbud som tex. Johnells, förutom att de kränger några få ex. Av fin jackorna i början av säsongen. Det är i alla fall min erfarenhet. Besöker dock butiken lite sällan men kikar på shoppen online ofta, är det kanske olika?
Citera
2015-12-25, 15:37
  #9204
Medlem
Avlider på riktigt. Tvätteriet var öppet idag så hämtade ut min jacka. Den var helt förstörd (som vita saltfläckar en del kan få efter att de svettats på svart) . D

e ersatte den dock utan omsvep, fick tom cash ur handen. Aldrig varit missnöjd med dem så något gick verkligen fel.

Någon som vet en butik i Sverige som säljer 41932?
Den lär inte ingå i någon rea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in