Vet att jag är tidig men har någon (henri lloyd, paul&shark, sail racing, ma.strums, osv osv) teasat med några sommarjackor. Gillar att handla tidigt då jag älskar att handla.
Vet att jag är tidig men har någon (henri lloyd, paul&shark, sail racing, ma.strums, osv osv) teasat med några sommarjackor. Gillar att handla tidigt då jag älskar att handla.
Sett en del Ma.Strum ocb Stone Island SS/14 på vissa ställen.
Folk som köper Stone Island för att de är medvetna om "huliganstämpeln"..
Varför är alla så upphetsade av SI?
Vad får dig å tro att en jacka ens är värd 585 EUR / 5200 SEK styck? Snacka om att svälja hype och marknadsföring ? Liksom vad är det du betalar för/anser är värt flera tusenlappar mer än en cool logo?
Man betalar för välgjorda plagg i superbt material som är värda sina priser. Dessutom får du ett plagg som inte alla springer runt i. Om nu råkar vara grabb på köpet så är det ju så klart en del av identiteten också, men det det är en bi-effekt oftast.
Man betalar för välgjorda plagg i superbt material som är värda sina priser. Dessutom får du ett plagg som inte alla springer runt i. Om nu råkar vara grabb på köpet så är det ju så klart en del av identiteten också, men det det är en bi-effekt oftast.
Kunde inte sagt det bättre själv! SI har även bra kvalle på sina kläder tillskillnad från tex dsquare som tar multum för sina kläder. Du får en tuff design med dålig kvalite.
Håller med! Den är grym men hade gärna fått vara lite mer åt lila hållet!
På vilket sätt är du missnöjd med kvalitén? Har ingen egen erfarenhet utav membranan!
Håller med! Den är grym men hade gärna fått vara lite mer åt lila hållet!
På vilket sätt är du missnöjd med kvalitén? Har ingen egen erfarenhet utav membranan!
Dragkedjorna fastnar i tyget på fickorna i stort sett varje gång man drar igen dom och det är en lite knepig passform. Minns inte var den är tillverkad, men inte i Italien.
Nån som har erfarenhet av "Over shirts"? Har itne haft någon innan, men dom ser ju ut att vara i Cagoul stuket, stämmer det? Alltså tunnare jacka utan sidofickor i princip eller?
Dragkedjorna fastnar i tyget på fickorna i stort sett varje gång man drar igen dom och det är en lite knepig passform. Minns inte var den är tillverkad, men inte i Italien.