2014-11-22, 18:09
Medlem
dafers avatar
Hur är Nemen i storlek jämfört med cp company?
Citera
2014-11-23, 17:08
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafer
Hur är Nemen i storlek jämfört med cp company?

varierar från plagg till plagg, men normalt så har jag M i Nemen och L i SI/CP
dock så vet jag att vissa utav Nemens jackor såpass tjocka med innerfoder/innerjackor att jag behöver L
Citera
2014-11-25, 20:53
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Letade efter ett par Asics i min size och hamnade på en dansk sida som heter le-fix.com. Nog aldrig varit inne där förut. Hade lite Diadora, Fila och SI bl.a. Frakten låg på ca 80ddk tror jag det var.

Nu vet jag inte riktigt om du ville fråga något med din text, men jag fyller i lite ändå.

Le Fix är ett streetwear märke ifrån Köpenhamn, finns 2 butiker med klädesplagg, tror att ett 3e är på gång. Dom driver även en tatueringsstudio. Yes dem säljer SI, Fila, Fred Perry o lite annat. Om man är i Köpenhamn tycker jag verkligen man ska ge det ett besök. Lite Tysk inspirerat.
Hemsidan kan jag inte uttala mig om så mycket egentligen, bör dock funka smärtfritt då dom är seriösa.
Citera
2014-11-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Nu vet jag inte riktigt om du ville fråga något med din text, men jag fyller i lite ändå.

Le Fix är ett streetwear märke ifrån Köpenhamn, finns 2 butiker med klädesplagg, tror att ett 3e är på gång. Dom driver även en tatueringsstudio. Yes dem säljer SI, Fila, Fred Perry o lite annat. Om man är i Köpenhamn tycker jag verkligen man ska ge det ett besök. Lite Tysk inspirerat.
Hemsidan kan jag inte uttala mig om så mycket egentligen, bör dock funka smärtfritt då dom är seriösa.

Nä var nog ett halvtaskigt tips bara om en sjyst butik. Inte fått skorna än dock. Men tror dom ligger hos mitt ombud, väntar bara på avin.
Citera
2014-11-26, 00:14
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Antar att det finns en hel del här inne som äger en ylle SI-tröja. Hur får man bort luddet på såna tröjor. Ska man köpa en sån där liten grej? Minns inte vad det heter.
Citera
2014-11-26, 03:27
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vilka sidor har börjat med rea? Ute främst efter SI och MA. Strum
Citera
2014-11-26, 10:07
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vilka sidor har börjat med rea? Ute främst efter SI och MA. Strum

tror inte någon har börjat med rea än
Per Ljung i Malmö tror jag rear ut sina sista SI för att han ska sluta sälja det överhuvudtaget.
Men hans webbshop är ganska tom..
Citera
2014-11-26, 10:09
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Antar att det finns en hel del här inne som äger en ylle SI-tröja. Hur får man bort luddet på såna tröjor. Ska man köpa en sån där liten grej? Minns inte vad det heter.

Menar du noppmaskin? finnas annars en sånn man liksom "rullar" över kläderna.. vetefan vad den heter dock.. roller?
Använder själv en "roller" men en noppmaskien låter inte helt fel om jag ska vara ärlig..
Citera
2014-11-26, 14:20
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
tror inte någon har börjat med rea än
Per Ljung i Malmö tror jag rear ut sina sista SI för att han ska sluta sälja det överhuvudtaget.
Men hans webbshop är ganska tom..
Terraceclothing eller vad dom heter har rea. Går att få tag på en del schyssta MA.Strum-jackor runt tusenlappen. Trodde därför det fanns fler. Aja få vänta en månad då tills Casualclothing, CP och SI kör sina reor om typ en månad.

F.ö. gick det bra att tvätta min lamulls-SI. Trodde man behövde vara skiträdd om den och bara handtvätta, chansade på att slänga in i maskin på ylle-programmet och det fungerade bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
Menar du noppmaskin? finnas annars en sånn man liksom "rullar" över kläderna.. vetefan vad den heter dock.. roller?
Använder själv en "roller" men en noppmaskien låter inte helt fel om jag ska vara ärlig..
Ja det var sån jag menade! Får köpa en sån.
Citera
2014-11-26, 16:48
Medlem
http://www.zalando.se/polo-ralph-lauren-sweatshirt-white-po222s00r-a11.html

vad tycks? Ja/Nej?
Citera
2014-11-26, 17:59
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickslask

vad tycks? Ja/Nej?
jag säger ja
Citera
2014-11-26, 18:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickslask

vad tycks? Ja/Nej?
Hyfsat clean, dock ska man akta sig lite för vita tröjor, oerhört svårt att hålla dom fläckfria, och en del fläckar går aldrig bort.

Sen kan jag tycka det är lite överpris, liknande tröja kanske kostar mellan £70-110, vilket torde bli några hundringar billigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in