2013-12-31, 20:48
  #6757
Medlem
Rossi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IV1916
Några bra onlinebutiker som har rea på SI? Helst UK.

Stone Islands egna webbsida har 30% rea på allt.
Citera
2014-01-03, 02:35
  #6758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Färgen är sådär tycker jag faktiskt.

Nån som har erfarenhet av "Over shirts"? Har itne haft någon innan, men dom ser ju ut att vara i Cagoul stuket, stämmer det? Alltså tunnare jacka utan sidofickor i princip eller?
Stämmer bra. Riktigt bra under sen vår/tidig höst eller under mindre varma sommardagar.
Citera
2014-01-03, 14:39
  #6759
Medlem
Någon som har koll på utbudet i Rom? Har de mellandagsrea där nere med såhär års? Ska dit om två veckor nämligen.

Har för mig att jag såg en Paul & Shark butik nästan precis vid Fontana di trevi sist jag var där? Någon som varit in där?
Citera
2014-01-03, 17:04
  #6760
Medlem
GSE_s avatar
Ma Strum har postat lite teasers på Instagram/Facebook nu för SS/14

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1526769_753068518055095_756807691_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/q91/1509206_752935131401767_211031113_n.jpg
Citera
2014-01-03, 18:17
  #6761
Medlem
GSE_s avatar
En av jackorna! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1503228_753135941381686_949214388_n.jpg
Citera
2014-01-03, 18:27
  #6762
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
En av jackorna! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1503228_753135941381686_949214388_n.jpg

Ma.Strum imponerar inte speciellt mycket i mina ögon.
Plaggen känns lite halvdana på något sätt, ger inte mig någon WOW!-effekt direkt..

Vissa plagg ser bra ut på bild men i verkligheten så faller det tyvärr.
Pikéerna är jag nöjd med iallafall!
Citera
2014-01-03, 18:29
  #6763
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Ma.Strum imponerar inte speciellt mycket i mina ögon.
Plaggen känns lite halvdana på något sätt, ger inte mig någon WOW!-effekt direkt..

Vissa plagg ser bra ut på bild men i verkligheten så faller det tyvärr.
Pikéerna är jag nöjd med iallafall!

Beror väl på smak, Ma Strum tenderar ju att dra mer åt militärlooken medans SI är mer sjö och fartygslooken. Tycker Ma Strum är ojämnt också, men deras snygga plagg är riktigt snygga tycker jag, typ White Label och deras Torch jackor osv.
Citera
2014-01-03, 19:58
  #6764
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Beror väl på smak, Ma Strum tenderar ju att dra mer åt militärlooken medans SI är mer sjö och fartygslooken. Tycker Ma Strum är ojämnt också, men deras snygga plagg är riktigt snygga tycker jag, typ White Label och deras Torch jackor osv.

Det är sant, visst finns det snygga jackor också.
Jag gillade bara en jacka från white label och det var #3 (speciellt i grått).
Citera
2014-01-03, 21:20
  #6765
Medlem
NirvanAs avatar
Har förvisso bara 2 plagg MA.STRUM men är inte heller imponerad av kvaliteten och 'känslan'.
Citera
2014-01-03, 22:42
  #6766
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Ma.Strum imponerar inte speciellt mycket i mina ögon.
Plaggen känns lite halvdana på något sätt, ger inte mig någon WOW!-effekt direkt..

Vissa plagg ser bra ut på bild men i verkligheten så faller det tyvärr.
Pikéerna är jag nöjd med iallafall!

Absolut medhåll på det. Enligt mig lever märket på namnet Massimo Osti, inte på designen och kvalitén.
Citera
2014-01-04, 08:01
  #6767
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Det är sant, visst finns det snygga jackor också.
Jag gillade bara en jacka från white label och det var #3 (speciellt i grått).

3'an är mkt fin ja. Jag gillar som sagt Torch jackorna också, sen är 4PKT bombern och NCJ-2 RIP-STOP LOW HP jackan snygga också enligt mig. Smaken är olika som sagt, jag föredrar dock NemeN och SI över Ma Strum generellt.
Citera
2014-01-04, 22:21
  #6768
Medlem
Så efter att ha suttit och funderat på denna jacka ett tag, vad tyckler Flashback om den?

http://www.zalando.se/forvert-observer-vinterjackor-svart-fo522h001-802.html

Jag tänker mig den i svart färg, den ljusa tyckte jag var rätt så ful.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in