Citat:
Ursprungligen postat av
SLR-08
Ma.Strum imponerar inte speciellt mycket i mina ögon.
Plaggen känns lite halvdana på något sätt, ger inte mig någon WOW!-effekt direkt..
Vissa plagg ser bra ut på bild men i verkligheten så faller det tyvärr.
Pikéerna är jag nöjd med iallafall!
Beror väl på smak, Ma Strum tenderar ju att dra mer åt militärlooken medans SI är mer sjö och fartygslooken. Tycker Ma Strum är ojämnt också, men deras snygga plagg är riktigt snygga tycker jag, typ White Label och deras Torch jackor osv.