2013-12-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Var det inte deras ställe i Bangladesh som brann ned för att allt var misskött? Kan lika gärna köpa H&M i stället och sponsra svenskt.
Ingen aning, nöjd med tröjorna oavsett men skulle inte köpa något annat ur deras kollektioner iallafall.
Citera
2013-12-26, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Jackan håller värmen, hade min i början av december när det var -13 och blåst med en crewneck under och den höll värmen förvånansvärt bra. Grym jacka, bra köp!

Låter lovande, taggar! :-) Dock lär jag inte få den innan den sjätte. Beställde på julafton.

Citat:
Ursprungligen postat av ssl
3AZWN?

Nej, cargo från SS13.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Fattar ej var man fyller i koden för att få tillgång till rean på SIs hemsida. Surfar privat, kan det vara det?

BILD
Citera
2013-12-27, 00:33
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
Låter lovande, taggar! :-) Dock lär jag inte få den innan den sjätte. Beställde på julafton.
Så pass? Jag bestællde min den 23 dec och ska få den levererad idag. Tog express delivery då det var gratis fram till jul.
Citera
2013-12-27, 05:03
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illlerkiller
http://www.woodhouseclothing.com/acatalog/MA.Strum_Jackets_ma4ma1151900.html

Jag kan inte bestämma mig om jag tycker den här är charmig eller bara ful. Vad tycker folk?
Gillar annars skarpt hur deras jackor sitter på mig. Bra passform antar jag.

Ser bra ut på bilder men i verkligheten var den inte alls lika snygg!
Citera
2013-12-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Mej
Så pass? Jag bestællde min den 23 dec och ska få den levererad idag. Tog express delivery då det var gratis fram till jul.

Jasså, med rea..?

Känns riktigt drygt att behöva vänta två veckor. SI arbetade ej de två senaste dagarna, hoppas de skickar paketet idag istället, annars måndag.
Citera
2013-12-28, 01:15
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
Jasså, med rea..?

Känns riktigt drygt att behöva vänta två veckor. SI arbetade ej de två senaste dagarna, hoppas de skickar paketet idag istället, annars måndag.
På rean, ja.

Bestællde två ICE-jackor i två olika storlekar den 23 december før 585 Euro styck. I detta ingick express delivery som levererades igår. Ær dock inte hemma så får ta emot paketet till veckan istællet.

Vidare får jag fram till den 10 januari på mig att kostnadsfritt returera den/dom jackorna jag inte vill ha.
Citera
2013-12-28, 10:40
Medlem
Folk som köper Stone Island för att de är medvetna om "huliganstämpeln"..
Varför är alla så upphetsade av SI?

Citat:
På rean, ja.

Bestællde två ICE-jackor i två olika storlekar den 23 december før 585 Euro styck. I detta ingick express delivery som levererades igår. Ær dock inte hemma så får ta emot paketet till veckan istællet.

Vidare får jag fram till den 10 januari på mig att kostnadsfritt returera den/dom jackorna jag inte vill ha.

Vad får dig å tro att en jacka ens är värd 585 EUR / 5200 SEK styck? Snacka om att svälja hype och marknadsföring ? Liksom vad är det du betalar för/anser är värt flera tusenlappar mer än en cool logo?
Senast redigerad av fimpalivet 2013-12-28 kl. 10:49.
Citera
2013-12-28, 12:19
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Folk som köper Stone Island för att de är medvetna om "huliganstämpeln"..
Varför är alla så upphetsade av SI?

Vad får dig å tro att en jacka ens är värd 585 EUR / 5200 SEK styck? Snacka om att svälja hype och marknadsföring ? Liksom vad är det du betalar för/anser är värt flera tusenlappar mer än en cool logo?

Bara en "cool logo".

http://youtu.be/k9SmI5BJxIo
Citera
2013-12-28, 12:53
Medlem
Jag_Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Allt ær givetvis relativt, men man får som oftast vad man betalar før. Ær du ute efter en jacka av høg kvalitet som står sig bra mot vind, snø och vatten ær du snart uppe i dom summorna oavsett mærke.

Sæger inte att det inte skulle gå att hitta en billigare jacka som uppfyller mina krav på en vinterjacka, men jag har ænnu aldrig blivit besviken på kvaliten nær jag valt att lægga ut lite extra heller.

Sticker inte under stol med att jag också ær jævligt nyfiken på effekten som jackan har.

Før øvrigt glæds jag åt att Adidas æntligen återupptar produktionen av Stan Smith.
Citera
2013-12-28, 13:15
Medlem
.buenaventura.s avatar
Har problem med att beställa från 80scasualclassics. När jag ska betala står det att deras bank inte godkänner mitt kort eller något. Någon annan som varit med om liknande eller har förslag på hur jag ska lösa det?
Citera
2013-12-28, 19:25
Medlem
Citat:
Før øvrigt glæds jag åt att Adidas æntligen återupptar produktionen av Stan Smith.

Samma här. Sitter bara och väntar. Hoppas dom kommer i olika färger och inte bara i grön. Blir nog ett köp av minst två par oavsett. Om det inte är något Limited Edition, men det hoppas jag inte.
Citera
2013-12-28, 21:03
Medlem
Ultras.tomtens avatar
Trevlig paket som tomten kom med i år!

http://www.ladda-upp.se/files/2013/b83025.jpg

http://www.casualclothing.dk/shop/cp-company-jacket-35756p.html

Synd bara att man fick pröjsa den själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in