Citat:
Ursprungligen postat av Beerzuul
Modellerna är kompisar till ägarna eller "idrottsprofiler" från Tidaholm så man ska kanske inte ha för höga krav även om sådant givetvis kan påverka eventuella kunder (vilket det gjort i ditt fall).
Ok, kanske inte bara är modellerna jag stör mig på vad gäller denna sida iofs. Även namnet. Förknippar namnet, av nån konstig anledning, med Speedway som fanns i Stockholm förut. Aja skit samma, det verkar ju gå bra för dom även om jag inte är kund hos dom så det är ju skit samma.