2012-04-03, 06:12
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Testade dessa Beckenbauer när jag jagade skor i helgen, men tyckte att kanterna kändes rätt skarpa och tänkte då att de skulle kunna skapa en del skavsår efter ett tag. Vad säger ni som äger ett par? Är detta något ni tänkt på? Mjukas dem upp eller vänjer sig foten helt enkelt efter användning?

Har haft mina i några veckor nu men jag har inte märkt nåt ovanligt, alla skor är ju "annorlunda" första veckan eller två men sen mjukas dom ju upp. Personligen inga problem alltså.

Fick f.ö hem min K-Way idag och den satt ju som ett smäck. Medium var precis som jag trodde. Den är ju riktigt stilig också nu när vädret börjar ljusna.
Citera
2012-04-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Testade dessa Beckenbauer när jag jagade skor i helgen, men tyckte att kanterna kändes rätt skarpa och tänkte då att de skulle kunna skapa en del skavsår efter ett tag. Vad säger ni som äger ett par? Är detta något ni tänkt på? Mjukas dem upp eller vänjer sig foten helt enkelt efter användning?

Har haft flera par Beckenbauer genom aren och jag har aldrig haft nagra problem. Fast det beror val pa hur man ar skapt. Daremot brukar jag pa dessa skor ha en halv UK storlek storre.
Citera
2012-04-03, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Har haft mina i några veckor nu men jag har inte märkt nåt ovanligt, alla skor är ju "annorlunda" första veckan eller två men sen mjukas dom ju upp. Personligen inga problem alltså.

Fick f.ö hem min K-Way idag och den satt ju som ett smäck. Medium var precis som jag trodde. Den är ju riktigt stilig också nu när vädret börjar ljusna.

Brukar du ha medium? Var den i samma storlek som medium brukar vara?
Citera
2012-04-03, 10:31
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelSnoken
Brukar du ha medium? Var den i samma storlek som medium brukar vara?

Japp brukar i princip alltid ha medium på både jackor och skjortor/tröjor, med undantag av vissa märken som är kända som lite mindre i storlekarna.

Men jag skulle kalla den en vanlig medium men som nån sa är den nog minimalt bredade möjligtvis fast inte så bred så det ser dumt ut.
Citera
2012-04-03, 15:18
Medlem
Citat:
Japp brukar i princip alltid ha medium på både jackor och skjortor/tröjor, med undantag av vissa märken som är kända som lite mindre i storlekarna.

Men jag skulle kalla den en vanlig medium men som nån sa är den nog minimalt bredade möjligtvis fast inte så bred så det ser dumt ut.

Det låter ju perfekt, tack för den utförliga infon!
Citera
2012-04-03, 18:44
Medlem
DonaldDarkos avatar
Är lite sugen på att införskaffa mig ett par klassiska vit-guldiga forest hills...

Har letat runt lite på nätet och hittat 2 st sidor som dem finns till bra pris.

Alt 1 : http://www.adidasonlinesale.com/Adid...Gold-v197.html

Alt 2 : http://www.size.co.uk/product/adidas...s-Forest-Hills

Ser ut som att dessa två skiljer sig lite i utséendet, så min fråga till er med öga för sådant här är vilka som verkar vettigast? Tipsa gärna om ni vet någon annan sida man kan få tag på ett par i just dessa färger !

Tacksam för svar !
Senast redigerad av DonaldDarko 2012-04-03 kl. 19:28.
Citera
2012-04-03, 18:51
Medlem
NirvanAs avatar
Själv valde jag en annan färg på mina då alla jag sett som har Forest Hills kör med vit-guldiga
Citera
2012-04-03, 21:31
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Själv valde jag en annan färg på mina då alla jag sett som har Forest Hills kör med vit-guldiga

Kan hålla med om att dom guld/vita är mer vanliga men dom är ju så jävla snygga också ^^
Citera
2012-04-03, 22:10
Medlem
http://www.kingmagazine.se/bloggar/lindbergs-stil/20120403/new-balance-x-k-way

Verkar vara någon som har läst här? New Balance och K-way jackor, hehe.
Citera
2012-04-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://www.kingmagazine.se/bloggar/lindbergs-stil/20120403/new-balance-x-k-way

Verkar vara någon som har läst här? New Balance och K-way jackor, hehe.

Eller sa ar alla har sa jakla trendiga.

... sa han som har samma kladstil som for tjugo ar sedan.

Football casuals erovrar modesverige, 20 ar for sent?
Citera
2012-04-04, 03:32
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Eller sa ar alla har sa jakla trendiga.

... sa han som har samma kladstil som for tjugo ar sedan.

Football casuals erovrar modesverige, 20 ar for sent?

Fast vem fan kan klandra dom 20 år för sent eller inte, det är ju snyggt och stilrent samt tidlöst. Konstigt att inte alla klär sig casual egentligen. Fast, med tanke på att det finns folk som tror att du åker på ett järnrör i huvudet om du har en Burberry keps så..
Citera
2012-04-04, 05:07
Medlem
Citat:
Fast vem fan kan klandra dom 20 år för sent eller inte, det är ju snyggt och stilrent samt tidlöst. Konstigt att inte alla klär sig casual egentligen. Fast, med tanke på att det finns folk som tror att du åker på ett järnrör i huvudet om du har en Burberry keps så..

Har man en helmönstrad Burberry keps förtjänar man ett järnrör i skallen, fulare och skabbigare plagg får man leta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in