2011-02-27, 21:48
Medlem
monamuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Man får tänka lite smart. Det kan ju vara stor skillnad en vårdag när det är mulet eller när det är direkt solljus. I direkt solljus kan det lätt vara 27 grader (tillsammans med kroppsvärmen) men är det mulet så blir det inte så varmt. Hade ju varit respekt att äga en sådan jacka men det är ingen jacka jag känner för att skaffa.

Till alla tunga lads, nu släpper jag en sida mot min vilja egentligen. Ofattbara priser och störtskönt utbud! http://www.sportsdirect.com/mens * Välj och vraka...
Vilka jävla priser!! Tack som fan för sidan! Har du beställt innan eller vet du att den är grön?
Citera
2011-02-27, 23:37
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monamuslim
Vilka jävla priser!! Tack som fan för sidan! Har du beställt innan eller vet du att den är grön?

Den är grön. Det är samma store som Lilly Whites i London om jag fattat det hela rätt.
Citera
2011-02-28, 09:10
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monamuslim

Har en god vän som beställt därifrån, så den är grön!
Citera
2011-03-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Har en god vän som beställt därifrån, så den är grön!
Mycket grön sida till och med. Blixtsnabb frakt för att vara en brittisk shop.

Kan rekommendera boxningsprylarna från Lonsdale. Cirka hälften av det man får pröjsa här i Sverige.
Citera
2011-03-01, 23:06
Medlem
Jag tänkte handla nya kläder. Bland annat lite nya t-shirts, tjocktröja, jeans och ev. jacka. Någon som har tips på kläder att köpa?
Senast redigerad av trakc 2011-03-01 kl. 23:12.
Citera
2011-03-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Jag tänkte handla nya kläder. Bland annat lite nya t-shirts, tjocktröja, jeans och ev. jacka. Någon som har tips på kläder att köpa?

Ge oss mer fakta om vad du tänkt köpa och hur du vill att de sak se ut. Blir lättare att hjälpa dig då.
Citera
2011-03-02, 19:16
Medlem
http://one-up-manship.blogspot.com/2011/02/visit-to-studio-osti.html
"A visit to Osti Studio"

Hade gärna sett fler bilder men inte illa pimplat ändå.
Citera
2011-03-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlistairMarabouman
Ge oss mer fakta om vad du tänkt köpa och hur du vill att de sak se ut. Blir lättare att hjälpa dig då.

Jag tänkte köpa några snygga t-shirts i causal stil detsamma gäller när det gäller tjocktröja. Sen när det gäller jacka är jag öppen för förslag, men funderar på en Nigel Cabourn Aircarft jackan i ljusblå, men är inte säker. Kom gärna med förslag.
Citera
2011-03-03, 23:40
Medlem
McKarlsons avatar
Spontanköpte fem skjortor från bbclothing.com, brukar dom va snabba med leveransen? Aldrig handlat där innan men förutsätter att någon här har gjort det.
Citera
2011-03-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McKarlson
Spontanköpte fem skjortor från bbclothing.com, brukar dom va snabba med leveransen? Aldrig handlat där innan men förutsätter att någon här har gjort det.

Har inte handlat från den sidan, men handlat från woodhouseclothing istället och leveransen gick ganska snabbt. Jag antar att det är samma då eftersom butikerna ägs av samma företag.
Citera
2011-03-04, 14:14
Medlem
Bumpar en tidigare fråga och hoppas att tråden är lämplig:

Var hittar man den billigaste Harrington-jackan inom Stockholmsområdet? Har jagat ett tag nu, och vill gärna undvika nätbutiker. Vilka andra plagg går en Harrington väl ihop med?
Citera
2011-03-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Bumpar en tidigare fråga och hoppas att tråden är lämplig:

Var hittar man den billigaste Harrington-jackan inom Stockholmsområdet? Har jagat ett tag nu, och vill gärna undvika nätbutiker. Vilka andra plagg går en Harrington väl ihop med?

Vilket märke på Harrington ska du ha? Eller spelar det ingen roll? Baracuta har Harrington jackor detsamma när det gäller Burberry.Har du tittat på Ströms de säljer Baracuta jackor och Burberry, de hade förrut på rea Harrington jackor fast det var ett tag sen. Vilket pris tänkte du på jackan blir lättare att hjälpa dig då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in