2009-04-19, 23:37
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argh.
söker en jacka. det är en gul vind/regnjacka med huvva. på ryggen har den en ficka med en vit knapp på, finns även två reflexband på huvvan.

ngn som har en ide om vilken jacka det kan vara?

Ser inga reflexband, men kan det vara denna?

http://www.sixeightsevensix.com/index.php?section=store&page=sonora-jacket&colour=yellow
Citera
2009-04-19, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Du kan ju förfan inte veta att den var fake innan du ens sett den eller visste hur han fått tag på den. Och vadå, "kan något om kläder"? Jag hade också kunnat avgöra om den var fake eller inte om jag sett den. Men baserat på en persons inlägg på ett forum, nej

Sluta vara en sån jävla besserwisser...

men är du helt efterbliven, eller?

vad i fittan talar för att den inte är fejk? jag kan inte komma på en enda sak men jag kan komma på en massa anledningar till att den är fejk.

jag vet inte om du kanske bara är totalt okunnig. burberry slutade tillverka den kepsen för en massa år sedan. detta gör att minst 99.99% av alla burberrykepsar som används av 18åringar (som trådskaparen) är fejkade.

håll bara käften.
Citera
2009-04-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfc

vad i fittan talar för att den inte är fejk? jag kan inte komma på en enda sak men jag kan komma på en massa anledningar till att den är fejk.

jag vet inte om du kanske bara är totalt okunnig. burberry slutade tillverka den kepsen för en massa år sedan. detta gör att minst 99.99% av alla burberrykepsar som används av 18åringar (som trådskaparen) är fejkade.

håll bara käften.

nej, jag har aldrig sagt att den är äkta, hur fan ska jag veta att den är äkta eller inte? Jag bara undrar hur fan du kan veta huruvida ett klädesplagg är äkta eller ej genom ett inlägg på internet.

Visst, allt kanske talar för att den är fake, men det kan du väl i helvete inte veta med säkerhet, än mindre innan du visste hur han fått tag på den. Du vet, det går att köpa begagnade äkta Burberrykepsar också.....

I rest my case, orkar inte debattera med folk som tror de är så jävla kunniga om allting
Senast redigerad av _Baste_ 2009-04-19 kl. 23:58.
Citera
2009-04-20, 07:37
Medlem
Argones avatar
Citat:
Jag bara undrar hur fan du kan veta huruvida ett klädesplagg är äkta eller ej genom ett inlägg på internet.

Citat:
Burberry slutade tillverka den kepsen för en massa år sedan.

1-0
Citera
2009-04-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
1-0

Han kan ha köpt den begagnad, eller haft hemma sedan länge. det visste vi inte i början att han fått den av en kompis
Citera
2009-04-20, 09:15
Medlem
Irockdudes avatar
Citat:

håll bara käften.

Köpte en Burberry keps av det slaget i en licenserad Burberry-butik i London för inte så längesedan. Efteråt kom jag på att jag aldrig kommer att använda den, helnöjd, verkligen skitful.
Citera
2009-04-20, 10:58
Bannlyst
Citat:
Han kan ha köpt den begagnad, eller haft hemma sedan länge. det visste vi inte i början att han fått den av en kompis

men du är ju verkligen efterbliven.

så om jag skriver i en annan tråd - som tex kan handla om klädstorlekar .- till någon snubbe. "klart du kan ha xl, du är ju inte 2.20 lång". skulle du börja tjura som en kärring då med för att det ju faktiskt finns en mikroskopisk chans att han är en av de få människor i världen som är över 2.20?
Citera
2009-04-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Ser inga reflexband, men kan det vara denna?

http://www.sixeightsevensix.com/index.php?section=store&page=sonora-jacket&colour=yellow

Det var inte den, men de är riktigt lika. Var samma gula färg.
Citera
2009-04-20, 20:36
Bannlyst
Någon som vet nån soft vårjacka, letat runt som bara den, hittade en barbour och sen tycker jag att den klassika greenland jackan är fräsch. Fast skulle gärna vilja ha tips på flera.
Citera
2009-04-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclaaas
Någon som vet nån soft vårjacka, letat runt som bara den, hittade en barbour och sen tycker jag att den klassika greenland jackan är fräsch. Fast skulle gärna vilja ha tips på flera.

Själv är jag ganska såld på Victorinox jackor. Ta en titt!
http://www.victorinoxapparel.co.uk/s_SS09/s_ss09_outerwear.html
Citera
2009-04-20, 22:31
Medlem
Blixis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclaaas

ONETrueSaxon har ett par till ett bra pris tycker jag! Köpte mig själv en sådan.
Citera
2009-04-21, 22:22
Medlem
Kalletraebens avatar
Ah, blev iaf en ganska clean lacoste jacka till slut.
Nu behöver man bara något att matcha den med i skoväg.
Stan Smith? Eller är dom för tråkiga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in