Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Galet fula kepsar du länkade, är de ens äkta?
Tror att Savile Row kan ha fler i sin markbutik och antagligen NK också. Vilka fler butiker i Stockholm säljer RL?
De bleks av sol, regn, ja väder och slitage helt enkelt. Har haft ett antal mörka kepsar och alla har blivit blekta, vissa lite snabbare än andra dock.
Men tror du själv att Ralph Lauren-avdelningen säljer några kinesfejkade kepsar eller?
Savile Row har rätt taskigt utbud på kepsar vad jag minns.. Kan väl ha ändrats om de fortfarande är igång med verksamheten.
Visst bleks de röda kepsarna också? Känns lite jobbigt att köpa sig en shysst keps som man måste slänga efter ett halvår pga slitage.
Citat:
Ursprungligen postat av monamuslim
Du är inte ensam!! Verkligen inte fel på någon av dessa ovan. Tycker det är jobbigt att man inte kan få tag på deras helrutiga keps längre. Men deras svarta med mönstret i skärmen har bra kvalité och är snygg. Helt klart värt pengarna.
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Tillägger att jag ofta har Aquascutumskjortan under zip/sweat, eftersom den e lite bredare.
Sweat eller crew neck och en rutig skjorta under... Måste nog vara det snyggaste man kan bära tror jag. Tillsammans med rätt jeans och trainers vill säga.