Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Men tror du själv att Ralph Lauren-avdelningen säljer några kinesfejkade kepsar eller?
Savile Row har rätt taskigt utbud på kepsar vad jag minns.. Kan väl ha ändrats om de fortfarande är igång med verksamheten.
Visst bleks de röda kepsarna också? Känns lite jobbigt att köpa sig en shysst keps som man måste slänga efter ett halvår pga slitage.
Nej men hemsidorna du länkade till verkade suspekta, åtminstone en av de.
Okej, nja när jag var där fanns det en blandning av RL, Hackett och någon enstaka Aquascutum men det var i sommras, förhoppningsvis får de in mer till våren.
Jo röda kepsar bleks också, vet inte just med RL men min röda Gant keps har blivit blekt. Införskaffa den förra våren och använde hela vår+ sommaren inkl. utomlands.
Kepsar är ju slit och släng, men det kan vara schysst med en lite "sliten" keps ibland. Om man vill att de ska hålla längre får man variera med ett flertal så inte samma keps är ute i solen flera dagar i streck, likt skor.
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Du är inte ensam!! Verkligen inte fel på någon av dessa ovan. Tycker det är jobbigt att man inte kan få tag på deras helrutiga keps längre. Men deras svarta med mönstret i skärmen har bra kvalité och är snygg. Helt klart värt pengarna.
Sweat eller crew neck och en rutig skjorta under... Måste nog vara det snyggaste man kan bära tror jag. Tillsammans med rätt jeans och trainers vill säga.
Bara jag som inte gillar full mönstrade skjortor här? De kan funka under en tröja men aldrig en burberry eller aquascutum bara för sig. Primezzor, om jag ska vara ärlig sa jag att den va ok för att det kändes lite drygt att dissa allt du införskaffade, haha.
Rutiga skjortor är snyggt däremot och måste hålla med om att mönstrad skjorta+ crewneck/ v-neck är svårslaget.