2012-02-27, 08:40
Medlem
Någon som har koll på vilka nätshoppar som är bäst och säljer märken som Northface (det måste väl ändå räknas till ''huliganmärke'' ?) och andra liknande jackor med luva ?

PM uppskattas!
Citera
2012-02-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Någon som har koll på vilka nätshoppar som är bäst och säljer märken som Northface (det måste väl ändå räknas till ''huliganmärke'' ?) och andra liknande jackor med luva ?

PM uppskattas!
Såg nu att jag skrivit i fel tråd.. (klantigt)

MOD ta gärna bort mitt inlägg
Citera
2012-02-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Såg nu att jag skrivit i fel tråd.. (klantigt)

MOD ta gärna bort mitt inlägg

Vilken tråd ville du skriva i?
Citera
2012-02-28, 00:49
Medlem
churries avatar
'Någon som har koll på hur Hacketts skjortor är i storlekarna. Hur deras storlekar t.ex. är förhållandevis Stenströms, Eton mfl. Är de som Hacketts andra produkter, lite stora i storlekarna?

Tack för hjälp!
Citera
2012-02-28, 15:25
Medlem
Någon som har tips på någon jacka? Jag funderar mellan en SI eller C.P. Company mille magila jacka. Vad tycker ni man ska satsa på? Är sugen också på en military jacket från SI.
Citera
2012-02-28, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Någon som har tips på någon jacka? Jag funderar mellan en SI eller C.P. Company mille magila jacka. Vad tycker ni man ska satsa på? Är sugen också på en military jacket från SI.

Jag skulle satsa på en Mille miglia om du nu är ute efter just SI och CP. Kanske är för att jag just köpt en militärinspirerad SI, och planerat ett inköp på en Mille till våren.

Denna fick jag hemma förra veckan:

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=4168
Citera
2012-02-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Jag skulle satsa på en Mille miglia om du nu är ute efter just SI och CP. Kanske är för att jag just köpt en militärinspirerad SI, och planerat ett inköp på en Mille till våren.

Denna fick jag hemma förra veckan:

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=4168

Okej den va riktigt fin som du köpt. Finns det en luva på din som är gömd? Är storlekarna på jackorna som på kläderna, dvs. att man går upp en storlek?
Citera
2012-02-28, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Okej den va riktigt fin som du köpt. Finns det en luva på din som är gömd? Är storlekarna på jackorna som på kläderna, dvs. att man går upp en storlek?

Ingen luva på min nej. Vår sommar-kollektionen 2012 är som tidigare kollektioner, man bör gå upp en storlek. Med min jacka kunde jag gått upp 2 storlekar såhär i efterhand.
Citera
2012-02-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Ingen luva på min nej. Vår sommar-kollektionen 2012 är som tidigare kollektioner, man bör gå upp en storlek. Med min jacka kunde jag gått upp 2 storlekar såhär i efterhand.

Okej, är den fodrade något? Går jackan att använda när det är lite kallt utan att behöva frysa?
Citera
2012-02-28, 20:33
Medlem
Den är knappt fodrad. Något tjockare än en vindjacka, men eftersom den är så pass vindtät så tycker jag att det går bra att ha den kring -5 grader med en tjock tröja under.
Citera
2012-02-28, 21:10
Medlem
P-B-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av churrie
'Någon som har koll på hur Hacketts skjortor är i storlekarna. Hur deras storlekar t.ex. är förhållandevis Stenströms, Eton mfl. Är de som Hacketts andra produkter, lite stora i storlekarna?

Tack för hjälp!

Hackett är ganska engelskt i storlekarna. Lite längre i modellerna och lite bredare.
Citera
2012-03-03, 10:16
Medlem
http://casualclothing.dk/shop/victorinox-jacket-clipper-23348p.html

http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/7313/adidas-originals-kopenhagen

Vad sägs om dessa?
Vill veta vad andra tycker innan jag köper... så att jag inte ångrar mig när det är för sent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in