2010-01-12, 20:50
Medlem
Gitarrspelande killar är precis som snygga killar. Det kan skapa en attraktion från början, men i slutänden handlar det ändå om personligheten och de sociala beteendet.

Så visst ökar chanserna, men inget går automatiskt. Sen bör det tilläggas att de flesta av de som spelar musik och uppträder redan har bra sociala färdigheter och bra självförtroende, och av de anledningarna får tjejer.
Citera
2010-01-12, 22:50
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag kanske har nämt detta.

När jag bodde i Norge var en av mina jobbarkompisar en gitarrkille. Han och två andra brukade se till att ha med sig gitarrer på fester. Dom hade ett coverband ihop och var riktigt bra. Vi hade alltid allsång!

Där går fan douchegränsen för mig. Att ha med sig egna gitarrer till en fest? Nä fy fan.

Lång och ointressant anekdot följer:

Så.. spela inte gitarr på fester. Om man verkligen måste håll dig borta från allt vad Wonderfall heter. Och ta för fan inte med er en egen! Det är hemskt.
Citera
2010-02-25, 15:09
Medlem
1Sics avatar
Grupp som flera av mina vänner gått med i.
http://www.facebook.com/search/?q=if....4012484173..1

Köpte min första gitarr idag.
Citera
2010-02-25, 15:13
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic
Grupp som flera av mina vänner gått med i.
http://www.facebook.com/search/?q=if....4012484173..1

Köpte min första gitarr idag.

HAHA! Gillar att det bara är fula killar som lagt upp bilder
Citera
2010-02-25, 15:16
Medlem
SniperJackals avatar
Att musikaliska (speciellt gitarrister och sångare) killar framstår som mer attraktiva är fakta.

Dock hatar jag folk som börjar spela av den anledningen och oftast bara lär sig en massa smörlåtar.
Ska man börja så ska man börja för att man tycker det är kul, verkligen vill lära sig, älskar musik imo.
Citera
2010-02-25, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Personligen har jag lite svårt för killar och deras musikutövande. De jag hittills har stött på har varit så extremt självupptagna och tagit sig själva på så stort allvar att jag har skruvat lite obekvämt på mig i stolen när de drar igång.. Oavsett instrument. Men en gitarr brukar ju ibland dyka upp på fester.. oftare än ett piano i alla fall.

Själv skulle jag ligga med trummisen i bandet. Det är hett

Väldigt gammalt inlägg men det var så bra. Håller verkligen med! Många killar är inte ens så bra men de tror att alla tjejer dras till dem. Usch för en kille som tror han är musikalisk men inte är det.

Och som du slutligen säger; Det är trummisen som är het!
Citera
2010-02-25, 18:05
Medlem
Kyabetsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Gitarrspelande killar är precis som snygga killar. Det kan skapa en attraktion från början, men i slutänden handlar det ändå om personligheten och de sociala beteendet.

Där tror jag du har det. En tjejkompis berättade att hon var ihop med en kille i ett par veckor. I efterhand kunde hon konstatera att det blev något bara för att han spelade gitarr.
Citera
2010-02-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
HAHA! Gillar att det bara är fula killar som lagt upp bilder
Haha, så jävla sant! Men tjejerna kanske inte är så smarta så de tänker bara på gitarren
Citera
2010-02-25, 19:03
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontazboooi
Haha, så jävla sant! Men tjejerna kanske inte är så smarta så de tänker bara på gitarren

Vi får hoppas på det så har man kanske en chans
Citera
2010-02-25, 19:09
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=F5QCs3PnQBc

Svaret på alla frågor hehe (förlåt om den redan har blivit postad i tråden) har inte orkat leta
Citera
2010-02-25, 19:16
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotise
http://www.youtube.com/watch?v=F5QCs3PnQBc

Svaret på alla frågor hehe (förlåt om den redan har blivit postad i tråden) har inte orkat leta

Fy fan vad ilskan i en växer!
Citera
2010-02-25, 19:39
Medlem
Krim1s avatar
Jag spelar gitarr och är hyffsat duktig.
Min flickvän är inte speciellt imponerad dock, trots att hon gillar musikstilen jag spelar :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in