Jag spelar lite allt möjligt och det är inte ovanligt att man spelar på förfesten.. Fast det gäller uteslutande då jag festar med de andra i banden jag är med i, så det gills inte riktigt.
När man hänger med folk man inte känner är det ett stort jävla nej på att plocka fram gitarren. Har gjort det någon enstaka gång efter påtryckningar men det slutar alltid med jobbiga önskningar som jag inte kan uppfylla. Värt att nämnda är väl att jag spelar punk/hårdrock och inte kan en enda visa/poplåt så det har väl med det att göra
Men ja, jag tycker också det är drygt att sitta och kräva uppmärksamhet på en stor fest. Fast mycket av detta bottnar nog i avundsjuka för er tondöva stackare även om jag håller med er, eller hur man nu ska säga...
Och det här med att tjejer i allmänhet inte ser skillnad på en som spelat två veckor och en som spelat i fem år är absolut sant. Spelar ingen roll om du drar av ett yngwie-solo helt perfekt, brudarna kommer ändå flockas runt snubben som just körde Brev från kolonien
Tillägg: Jag är rätt bra på gitarr, bas och trummor men kan inte sjunga för fem öre. Fast efter tio öl tror jag att jag kan det