2008-02-19, 00:44
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jespheR
Haha! Blev väl lite offtopic nu dock.

Ja helt offtopic, men vad gör man inte för att göra en medmänniska nöjd här på flashback
Citera
2008-02-20, 04:31
Bannlyst
http://rs352.rapidshare.com/files/92...ROCK.part1.rar
http://rapidshare.com/files/92625238...ROCK.part2.rar
Citera
2008-02-20, 19:55
Medlem
Sufferstreams avatar
Hörde ni att kimbo kanske ska få möta ken shamrock? Hur jävla länge till ska dom mata han? Låt han möta en riktigt fighter och inte "has been's"..
Citera
2008-02-20, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Hörde ni att kimbo kanske ska få möta ken shamrock? Hur jävla länge till ska dom mata han? Låt han möta en riktigt fighter och inte "has been's"..

Ser inget fel i det, aven om ken inte ar bra idag så ar det en javla økning på motståndet gamførelse med tanken.

Ken ar stark på marken och det ar vall andå på marken som kimbo ar svagast, plus att den anda av dom fighters bas rutten møtte och alldrig fick en vinst øver ar ken shamrock och kimbos tranare ar jusst bas rutten, det gør matchen på något satt mer instressant eftersom iaf jag tror att rutten lite førsøker ta ut den vinsten via kimbo.

Den anda fightern han alldrig vann øver får han nu chansen att ta ut via en av sina "elever".

edit : Detta ar en match jag skulle kunna betala før att se iaf.
Senast redigerad av greger12 2008-02-20 kl. 20:14.
Citera
2008-02-20, 20:11
Medlem
mmas avatar
Citat:

Skämtar du? ser du att Ken Shamrock är bara föda för att bygga upp kimbo? Säg att du skämtar?
Citera
2008-02-20, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Skämtar du? ser du att Ken Shamrock är bara föda för att bygga upp kimbo? Säg att du skämtar?

Håller med , aven om inte ken ar en top fighter nu før tiden så har han varit bland dom basta och kan inte gamføras med tank.
Citera
2008-02-20, 20:48
Medlem
mmas avatar
MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) today received the official reported salaries from Saturday’s “EliteXC: Street Certified” event. Kevin “Kimbo Slice” Ferguson, the night’s main-event winner, earned the highest the biggest payout at $175,000, and his opponent, David “Tank” Abbott, earned $126,000.

The event took place at the sold-out BankUnited Center at the University of Miami in Florida. The main card aired on Showtime.

The salaries were acquired from the Florida State Boxing Commission. They ranged from just $1 to $175,000.

The total disclosed payroll for the event was $479,001.

* Kevin Ferguson ($175,000) def. David Abbott ($126,000)
* Antonio Silva ($80,000) def. Ricco Rodriguez ($20,000)
* Scott Smith ($12,000) def. Kyle Noke ($3,000)
* Yves Edwards ($6,000) def. Edson Berto ($6,000)
* Brett Rogers ($4,000) def. James Thompson ($25,000)
* Rafael Feijao ($6,000) def. John Doyle ($2,5O0)
* Yosmany Cabezas ($2,000) def. Jon Kirk ($2,500)
* Dave Herman ($1,500) def. Mario Rinaldi ($2,000)
* Eric Bradley ($1,000) def. Mikey Gomez ($1,500)
* Lorenzo Borgomeo ($1,000) def. Mike Bernhard ($1,500)
* Moyses Gabin ($1)* def. Jirka Hlavati ($500)

* — Yes, Gabin earned just $1. We confirmed the amount with the FBAC, though MMAjunkie.com has been unable to confirm why the amount was so low.

Now, the usual disclaimer: the figures do not include deductions for items such as insurance, licenses and taxes. Additionally, the figures do not include money paid by sponsors, which can oftentimes be a substantial portion of a fighter’s income. In other words, these are simply base salaries reported to the FSBC and do not represent the total amounts earned by each fighter.

For more information about this event, including official results and weigh-in photos, check out the EliteXC archives here on MMAjunkie.com.

Kul att få $1 =)

Rätt bra med kosing till Tank måste man säga.

undra varför James får så mycket mer än edwards igenligen?
Senast redigerad av mma 2008-02-20 kl. 20:52.
Citera
2008-02-20, 20:51
Medlem
biffmedpommess avatar
Ja, tank fick mer än jag trodde att han skulle få och Kimbo fick mindre än jag trodde.
1 dollar, vafan
Citera
2008-02-20, 20:58
Medlem
mmas avatar
The Florida State Boxing Commission has issued medical suspensions to eight fighters who took part in Saturday’s “EliteXC: Street Certified” event. MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) today acquired the paperwork from the commission.

The 11-fight event took place at the University of Miami’s BankUnited Center in Florida. Kevin “Kimbo Slice” Ferguson defeated David “Tank” Abbott in the night’s main event, and Antonio Silva scored a close split-decision victory over Ricco Rodriguez in the night’s co-main event.

Most of the suspensions were precautionary resulting from knockout losses. They each last 60 days.

The full list of includes:

* David “Tank” Abbott (KO’d by Kevin Ferguson) — suspended 60 days for precautionary reasons
* Edson Berto (KO’d by Yves Edwards) — suspended 60 days for precautionary reasons
* James Thompson (KO’d by Brett Rogers) — suspended 60 days for precautionary reasons
* Kyle Noke (KO’d by Scott Smith) — suspended 60 days for precautionary reasons
* Dave Herman (KO’d Mario Rinaldi) — no suspension issued, but the commission mentioned a possible knee injury that needs examined
* Mario Rinaldi (KO’d by Dave Herman) — suspended 60 days due to head trauma; medical clearance needed before next fight
* John Doyle (KO’d by Rafael Feijao) — suspended 60 days for precautionary reasons
* Jirka Hivati (KO’d by Moyses Gabin) — no suspension issued, but the commission wants a facial cut examined

For more information about this event — including EliteXC fighters’ salaries, official results and weigh-in photos — check out the EliteXC archives here on MMAjunkie.com.
Citera
2008-02-22, 17:31
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Verkar inte som denna matchen blir av, iallafall inte på ett tag, men nej jag skämtar inte. Shamrock är 44 år gammal och har inte vunnit en fight på 4 år, möter han kimbo blir han knockad innan han hinner blinka.
Citera
2008-02-22, 19:03
Bannlyst
Citat:
Verkar inte som denna matchen blir av, iallafall inte på ett tag, men nej jag skämtar inte. Shamrock är 44 år gammal och har inte vunnit en fight på 4 år, möter han kimbo blir han knockad innan han hinner blinka.

Ja før att kimbo ar juh i klass med rich franklin, kazushi sakuraba och tito ortiz vilka ar dom han fått stryk mot dom senaste 4 åren

Møter ken shamrock kimbo plockar han ner honom på marken och gør ett lås, matchen ar øver, det ar vad jag skulle satsa på iaf.

Shamrock ar en submissions expert och submissions ar inte kimbos starkaste sida, kimbos chans ar nog att hålla matchen stående vilket jag tror han får svårt att gøra mot ken.

Men som du sa ken har blivit gammal och dom kan inte vanta speciellt lange om den matchen ska bli av, kimbo blir battre och shamrock blir "samre" så om kimbo får mer traning och erfarenhet så kommer nog jag andra min uppfattning men nu snackar vi om det skulle vart kimbos nasta fight.
Senast redigerad av greger12 2008-02-22 kl. 19:07.
Citera
2008-02-23, 14:27
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dll
http://rs352.rapidshare.com/files/92...ROCK.part1.rar
http://rapidshare.com/files/92625238...ROCK.part2.rar

thäänk you vääry muuch fåår the länks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera