2008-02-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
oj vilket chockerande uttalande från tank!

Det är ju så tank är, och har alltid varit. Det som gör att man älskar eller hatar honom.

Nej, jag förstår vad du menar. Det är hans stil. Jag varken älskar eller hatar honom, tycker bara att det inte att det är särskligt klädsamt med ett sådant "ego".
Citera
2008-02-16, 21:49
Medlem
Helvete vilken match det lär bli. Hoppas verkligen Kimbo slår sönder Tank.
Citera
2008-02-16, 21:50
Medlem
Tihi, men 4 på morgonen svensk tid.. Blir inte det 17:e februari då? Det tåls att fundera lite över!
Citera
2008-02-16, 21:52
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernicus
Var brukar du tanka? Jag kommer knappt våga mig in på internet imorrn, jag vill inte veta resultatet av matchen innan jag sett den

På en privat MMAhub.

Jag håller med dig när det gäller surfande på internet, jag brukar ta bort mina MMAbookmarks o allt innan ajg sett galan, har gjort misstaget förrut att tex gå till sherdog.com och blivit spoilad på första sidan. Det gör jag inte om =) Men det är inga problem att låta bli att surfa till nån gång mitt på dagen, lugna puckar.
Citera
2008-02-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Tihi, men 4 på morgonen svensk tid.. Blir inte det 17:e februari då? Det tåls att fundera lite över!

Vad exakt är det som ska funderas över?
Citera
2008-02-16, 22:23
Medlem
Moridin2002s avatar
Kimbo ser ut att vara den elakaste jäveln på planeten. Skulle bajsa ner mig om han kom efter mig på stan.

Dock så verkar han vara riktigt ödmjuk^^
Citera
2008-02-16, 22:54
Medlem
mmas avatar
The event kicks off at 7:30 p.m. ET. The night’s six preliminary fights can be watched — for free — online at ProElite.com. Then the main card, which includes a headline heavyweight bout between Kevin “Kimbo Slice” Ferguson (1-0) and David “Tank” Abbott (9-13), airs at 10 p.m. ET/PT on Showtime.
Citera
2008-02-16, 23:20
Medlem
Harpys avatar
Livestream brukade väl suga. om jag minns ditt uttalande korrekt från tidigare i tråden.
Hoppas att fighten kommer upp på ngn tracker någon 'tipsar om'

Blir off hela natten och hoppas att ni inte spoilar skiten, linka gärna, men använd spoiler-taggen, (längst till höger, right after B , I, U >>>>) om ni måste babbla om fighten
Citera
2008-02-16, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av young_george
Vad exakt är det som ska funderas över?

Det har stått att matchen skulle vara den 16:e!

Men nu är matchen den 17:e!

Konstigt

Senast redigerad av Alola 2008-02-17 kl. 00:00.
Citera
2008-02-16, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Livestream brukade väl suga. om jag minns ditt uttalande korrekt från tidigare i tråden.

Blir off hela natten och hoppas att ni inte spoilar skiten, linka gärna, men använd spoiler-taggen, (längst till höger, right after B , I, U >>>>) om ni måste babbla om fighten

+1 på den!
Citera
2008-02-16, 23:59
Medlem
mmas avatar
Citat:

Vart är det du vill komma? Jag tyckte jag var schysst som tipsade om detta, även om jag själv kommer sova som en stock då. Var det fel av mig att ta upp att man kan se det via sidan? Officiella livestreams funkar fint ibland, ta tex elitserien i hockey osv.. men hemmasnickrade livestreams som jag sett brukar inte vara nått av värde.

Klart som fan den komemr på en tracker, kommer pluppa upp där så fort dne kommer pä nätet. Det är inget du behöver sitta och hoppas på, så är det.
Citera
2008-02-17, 00:01
Medlem
mmas avatar
Citat:

Och det där med spoilers, jag tycker faktiskt inte man ska behöva använda spoilertaggen, går man in i en tråd som heter "tank vs kimbo" efter fighten har varit, tycker jag faktiskt man får skylla sig själv.

Jag håller mig från forum överhuvudtaget tills jag sett galan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in