Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-06, 10:12
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Ok, så han gick alltså upp sådär mycket i vikt enbart för att det skulle vara roligt med en tjock Mac. Ganska sjukt, men att förändra kroppen hör till yrket om man är skådis i USA verkar det som.
Det var ju hans egna val, så vad är problemet
Ser ut att bli riktigt roligt i alla fall!
Citera
2011-07-22, 12:07
Medlem
Silfverklingas avatar
Enligt wiki så kommer säsong 7 komma den 15e september 2011 med 14 avsnitt. Trodde aldrig att jag mitt i sommaren skulle längta till hösten!

Edit: Avsnittet kommer tydligen heta "The Gang Throws a Baby Funeral"! Låter underbart!
Senast redigerad av Silfverklinga 2011-07-22 kl. 12:14.
Citera
2011-07-22, 12:12
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga
Enligt wiki så kommer säsong 7 komma den 15e september 2011 med 14 avsnitt. Trodde aldrig att jag mitt i sommaren skulle längta till hösten!

Fjorton avsnitt också alltså. En rejäl laddning.
Citera
2011-07-28, 18:21
Medlem
Dantias avatar
Börjat se den här serien igår i brist på annat, kom igenom säsong 1 och halva säsong 2, hade läst att den vart hyllad och en av de bättre komedi-serierna som kommit på senaste.

It's Always Sunny in Philadelphia var nog den tråkigaste skit jag sett dock, skulle nog hellre kolla på 2½ män istället. Till skillnad från smarta komedier som Arrested Development, Curb Your Enthusiasm, Seinfeld etc som jag hört den jämföras med så är den helt enkelt inte smart.

Det verkar inte finnas så mycket ideér i manus, kändes som jag sett varje avsnitt innan och visste exakt vad som skulle hända. Sen att alla karaktärer agerar helt ologiskt gör det hela inte mycket bättre, mest störande. När Danny Devito kom i säsong2 blev det lite bättre dock, hans karaktär har lite djup i sig.

Men de flesta avsnitt blir helt enkelt inte roliga, det viktigaste för manus verkar att alla ska börja gapa på varandra tills någon utomstående skriker "SHUT UP!!!" detta händer ungefär 2-3 ggr i varje avsnitt.

Nä ska titta vidare lite senare ikväll, den har sina roliga stunder då o då så får hoppas serien utvecklas till det bättre, men ganska besviken hittills.

Edit: Läst igenom tråden lite och verkar som vanligt att de första säsongen/säsongerna är ganska svaga så får plöja igenom lite avsnitt helt enkelt.
Senast redigerad av Dantia 2011-07-28 kl. 18:25.
Citera
2011-07-28, 18:48
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Edit: Läst igenom tråden lite och verkar som vanligt att de första säsongen/säsongerna är ganska svaga så får plöja igenom lite avsnitt helt enkelt.

Säsong 3 och 4 är nog de bästa enligt mig där seriern når sin peak i några avsnitt i säsong 4. Annars tycker jag alla andra säsonger håller en otroligt hög standard rakt igenom.

IASIP faller nog inte alla i smaken tyvärr. Men för mig är den nog den bästa komedin som sänts på senare år.
Citera
2011-07-29, 16:03
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Börjat se den här serien igår i brist på annat, kom igenom säsong 1 och halva säsong 2, hade läst att den vart hyllad och en av de bättre komedi-serierna som kommit på senaste.

It's Always Sunny in Philadelphia var nog den tråkigaste skit jag sett dock, skulle nog hellre kolla på 2½ män istället. Till skillnad från smarta komedier som Arrested Development, Curb Your Enthusiasm, Seinfeld etc som jag hört den jämföras med så är den helt enkelt inte smart.

Det verkar inte finnas så mycket ideér i manus, kändes som jag sett varje avsnitt innan och visste exakt vad som skulle hända. Sen att alla karaktärer agerar helt ologiskt gör det hela inte mycket bättre, mest störande. När Danny Devito kom i säsong2 blev det lite bättre dock, hans karaktär har lite djup i sig.

Men de flesta avsnitt blir helt enkelt inte roliga, det viktigaste för manus verkar att alla ska börja gapa på varandra tills någon utomstående skriker "SHUT UP!!!" detta händer ungefär 2-3 ggr i varje avsnitt.

Nä ska titta vidare lite senare ikväll, den har sina roliga stunder då o då så får hoppas serien utvecklas till det bättre, men ganska besviken hittills.

Om du inte förstår att den här serien är smart så är du nog inte särskilt...smart.
Citera
2011-07-29, 17:04
Medlem
Tokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga

Edit: Avsnittet kommer tydligen heta "The Gang Throws a Baby Funeral"! Låter underbart!

Underbart! Har sett om serien 3 gånger sen den slutade förra året, den blir faktiskt bara bättre och bättre, men kan inte vänta tills den börjar igen!
Citera
2011-07-31, 20:50
Medlem
Falcãos avatar
Trailer för den nya säsongen med "Fat Mac".

http://www.aoltv.com/2011/07/31/fat-mac-its-always-sunny-in-philadelphia-season-7-trailer-video/
Citera
2011-07-31, 21:27
Medlem
GoogleThats avatar
Det kommer bli så jäkla underbart med en tjock Mac. Comedy Gold!
Citera
2011-07-31, 21:43
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

http://www.aoltv.com/2011/07/31/fat-mac-its-always-sunny-in-philadelphia-season-7-trailer-video/

Helt underbart att trailern fångar allt som serien absolut inte står för Lite som trailern för "George".
Citera
2011-08-01, 00:17
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

Big Mac! Badadada I'm loving it!
Citera
2011-08-15, 22:28
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Jag verkligen älskade den här serien, det var mitt liv tills senaste säsongen, katastrofalt dåligt, man såg hur dom lägger ner mer pengar än idéer, dom har tappat allt och det verkar som om kommande säsong blir lika dålig, hoppas dom räddar den. Har aldrig i mitt liv vart med om en serie som har vart underbart bra för att sedan tappa allt. Simpsons varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in