2011-07-06, 10:12
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Ok, s han gick allts upp sdr mycket i vikt enbart fr att det skulle vara roligt med en tjock Mac. Ganska sjukt, men att frndra kroppen hr till yrket om man r skdis i USA verkar det som.
Det var ju hans egna val, s vad r problemet
Ser ut att bli riktigt roligt i alla fall!
Citera
2011-07-22, 12:07
Medlem
Silfverklingas avatar
Enligt wiki s kommer ssong 7 komma den 15e september 2011 med 14 avsnitt. Trodde aldrig att jag mitt i sommaren skulle lngta till hsten!

Edit: Avsnittet kommer tydligen heta "The Gang Throws a Baby Funeral"! Lter underbart!
Senast redigerad av Silfverklinga 2011-07-22 kl. 12:14.
Citera
2011-07-22, 12:12
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga
Enligt wiki s kommer ssong 7 komma den 15e september 2011 med 14 avsnitt. Trodde aldrig att jag mitt i sommaren skulle lngta till hsten!

Fjorton avsnitt ocks allts. En rejl laddning.
Citera
2011-07-28, 18:21
Medlem
Dantias avatar
Brjat se den hr serien igr i brist p annat, kom igenom ssong 1 och halva ssong 2, hade lst att den vart hyllad och en av de bttre komedi-serierna som kommit p senaste.

It's Always Sunny in Philadelphia var nog den trkigaste skit jag sett dock, skulle nog hellre kolla p 2 mn istllet. Till skillnad frn smarta komedier som Arrested Development, Curb Your Enthusiasm, Seinfeld etc som jag hrt den jmfras med s r den helt enkelt inte smart.

Det verkar inte finnas s mycket ider i manus, kndes som jag sett varje avsnitt innan och visste exakt vad som skulle hnda. Sen att alla karaktrer agerar helt ologiskt gr det hela inte mycket bttre, mest strande. Nr Danny Devito kom i ssong2 blev det lite bttre dock, hans karaktr har lite djup i sig.

Men de flesta avsnitt blir helt enkelt inte roliga, det viktigaste fr manus verkar att alla ska brja gapa p varandra tills ngon utomstende skriker "SHUT UP!!!" detta hnder ungefr 2-3 ggr i varje avsnitt.

N ska titta vidare lite senare ikvll, den har sina roliga stunder d o d s fr hoppas serien utvecklas till det bttre, men ganska besviken hittills.

Edit: Lst igenom trden lite och verkar som vanligt att de frsta ssongen/ssongerna r ganska svaga s fr plja igenom lite avsnitt helt enkelt.
Senast redigerad av Dantia 2011-07-28 kl. 18:25.
Citera
2011-07-28, 18:48
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Edit: Lst igenom trden lite och verkar som vanligt att de frsta ssongen/ssongerna r ganska svaga s fr plja igenom lite avsnitt helt enkelt.

Ssong 3 och 4 r nog de bsta enligt mig dr seriern nr sin peak i ngra avsnitt i ssong 4. Annars tycker jag alla andra ssonger hller en otroligt hg standard rakt igenom.

IASIP faller nog inte alla i smaken tyvrr. Men fr mig r den nog den bsta komedin som snts p senare r.
Citera
2011-07-29, 16:03
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Brjat se den hr serien igr i brist p annat, kom igenom ssong 1 och halva ssong 2, hade lst att den vart hyllad och en av de bttre komedi-serierna som kommit p senaste.

It's Always Sunny in Philadelphia var nog den trkigaste skit jag sett dock, skulle nog hellre kolla p 2 mn istllet. Till skillnad frn smarta komedier som Arrested Development, Curb Your Enthusiasm, Seinfeld etc som jag hrt den jmfras med s r den helt enkelt inte smart.

Det verkar inte finnas s mycket ider i manus, kndes som jag sett varje avsnitt innan och visste exakt vad som skulle hnda. Sen att alla karaktrer agerar helt ologiskt gr det hela inte mycket bttre, mest strande. Nr Danny Devito kom i ssong2 blev det lite bttre dock, hans karaktr har lite djup i sig.

Men de flesta avsnitt blir helt enkelt inte roliga, det viktigaste fr manus verkar att alla ska brja gapa p varandra tills ngon utomstende skriker "SHUT UP!!!" detta hnder ungefr 2-3 ggr i varje avsnitt.

N ska titta vidare lite senare ikvll, den har sina roliga stunder d o d s fr hoppas serien utvecklas till det bttre, men ganska besviken hittills.

Om du inte frstr att den hr serien r smart s r du nog inte srskilt...smart.
Citera
2011-07-29, 17:04
Medlem
Tokkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverklinga

Edit: Avsnittet kommer tydligen heta "The Gang Throws a Baby Funeral"! Lter underbart!

Underbart! Har sett om serien 3 gnger sen den slutade frra ret, den blir faktiskt bara bttre och bttre, men kan inte vnta tills den brjar igen!
Citera
2011-07-31, 20:50
Medlem
Falcos avatar
Trailer fr den nya ssongen med "Fat Mac".

http://www.aoltv.com/2011/07/31/fat-...trailer-video/
Citera
2011-07-31, 21:27
Medlem
GoogleThats avatar
Det kommer bli s jkla underbart med en tjock Mac. Comedy Gold!
Citera
2011-07-31, 21:43
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

Helt underbart att trailern fngar allt som serien absolut inte str fr Lite som trailern fr "George".
Citera
2011-08-01, 00:17
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

Big Mac! Badadada I'm loving it!
Citera
2011-08-15, 22:28
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Jag verkligen lskade den hr serien, det var mitt liv tills senaste ssongen, katastrofalt dligt, man sg hur dom lgger ner mer pengar n ider, dom har tappat allt och det verkar som om kommande ssong blir lika dlig, hoppas dom rddar den. Har aldrig i mitt liv vart med om en serie som har vart underbart bra fr att sedan tappa allt. Simpsons varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in