Flashback bygger pepparkakshus!
2018-06-29, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Har folket i denna tråd sett klart hela IASIP? Jag såg till säsong 8 tror jag. Jag vet inte riktigt varför jag tröttnade, jag tror helt enkelt inte att jag tyckte den var lika underhållande som tidigare. Ibland önskar jag också att typ Dee och Frank inte fanns med i serien, tycker sällan de är särskilt roliga.

Kanske jag ska ge det typ två till avsnitt för att se ifall det blir bättre, men när det går ett avsnitt utan att man får ett genuint gapskratt då är det inte mycket till komedi-serie längre. Sånt fick man ju regelbundet i de tidigare säsongerna.
Nej har sett till säsong 12, aldrig skrattat så mycket som i säsong 12 avsnittet där de går till the water park. "this is not the gay aids"
Citera
2018-06-29, 10:28
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Alla avsnitt i säsong 1-10 är guld, rent guld. Om något så blir dom bättre och bättre.
Det är vad jag säger.
Citera
2018-06-29, 17:51
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det är vad jag säger.

Är det ett avsnitt jag gillar lite mindre från dom första tio säsongerna så är det Ass Kickers United. Det går lite för fort i starten och slutet är för brutalt.
Citera
2018-06-29, 18:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Är det ett avsnitt jag gillar lite mindre från dom första tio säsongerna så är det Ass Kickers United. Det går lite för fort i starten och slutet är för brutalt.
För mig är det who pooped the bed och who got dee pregnant som får mig att himla med ögonen men annars så står serien fortfarande starkt, vilket som är unikt efter så många år.

Kom på att Danny var också rätt dryg när han gick med i serien och han inte hade hittat sin plats än. Denna ”far som vill få bättre kontakt med sina barn” levererade sällan något roligt.
Citera
2018-06-29, 21:13
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
För mig är det who pooped the bed och who got dee pregnant som får mig att himla med ögonen men annars så står serien fortfarande starkt, vilket som är unikt efter så många år.

Kom på att Danny var också rätt dryg när han gick med i serien och han inte hade hittat sin plats än. Denna ”far som vill få bättre kontakt med sina barn” levererade sällan något roligt.

Jasså, själv tycker jag att Dennis och Dees antipati gentemot deras far och allt som följde var asroligt. Franks utbrott när han får veta att han inte har några barn är bland det bästa i serien. Jag gillar som sagt Dee och Who Pooped the Bed är ett riktigt bra avsnitt för henne, samt för The Waitress och Artemis. Dessutom är det ett bra exempel på hur gänget hänger sig åt löjliga saker och episoden på labbet är grymt rolig. Who Got Dee Pregnant är ett av dom bästa avsnitten - strutsen, Dennis vånda, McPoyles... Toppenavsnitt!
Citera
2018-06-30, 00:13
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Jasså, själv tycker jag att Dennis och Dees antipati gentemot deras far och allt som följde var asroligt. Franks utbrott när han får veta att han inte har några barn är bland det bästa i serien. Jag gillar som sagt Dee och Who Pooped the Bed är ett riktigt bra avsnitt för henne, samt för The Waitress och Artemis. Dessutom är det ett bra exempel på hur gänget hänger sig åt löjliga saker och episoden på labbet är grymt rolig. Who Got Dee Pregnant är ett av dom bästa avsnitten - strutsen, Dennis vånda, McPoyles... Toppenavsnitt!
Jag tror problemet för mig ligger med återberättningen.
Det skådespelet känns så tvingat när de låtsas som att de inte minns något om och om igen.
Jag håller med om strutsen men annars så värderar jag inte avsnittet direkt.

Waitress är en bra karaktär så jag har inget emot henne.
Fan, i senaste avsnitten gjorde hon och Charlie mig nästan tårögd.
Men Artemis bryr jag dock mig inte så värst mycket om och har aldrig riktigt gjort det.
Jag tyckte hon var riktigt rolig i deras lethal weapon remake men annars har hon aldrig gett mig ett gott skratt.
Rent spontant så känns det som att man behöver gilla any schumer för att också gilla Artemis typ av humor.

Och bajs samt fis skämt har jag aldrig förstått mig på.
Så det blir svårt att sälja.
Senast redigerad av Kickex 2018-06-30 kl. 00:17.
Citera
2018-06-30, 08:35
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Rent spontant så känns det som att man behöver gilla any schumer för att också gilla Artemis typ av humor.

Fy fan, ta tillbaka det där
Citera
2018-06-30, 14:22
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Fy fan, ta tillbaka det där
Nej. Jag kan dock ta tillbaka stavfelet.

Men det är bara min åsikt, inget som väger tungt så det spelar väl ingen roll.
Jag känner för övrigt en som verkligen gillar både schumer och Artemis så det kanske undermedvetet är en faktor som spela in här.
Citera
2018-08-22, 17:59
Medlem
PsychoChillers avatar
Det närmar sig! Titeln på första avsnittet har avslöjats: The Gang Makes Paddy's Great Again. Jag gissar att det inte blir riktigt så. Jag undrar förövrigt om postern hintar om något?
Citera
2018-08-23, 22:38
Medlem
Kollade episode cast för första avsnittet och både Dee och Dennis är med, drog en lättnads suck.

Dessutom är Nathan Barnatt med, han går nog att få att passa in i serien; https://www.youtube.com/watch?v=fupyU_sRupE
Citera
2018-08-25, 07:06
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
”Meet Cindy, the new, ethnically diverse female member of the gang who can successfully pull off scams. Everything is working until Mac introduces a new member: a life-like sex doll that looks exactly like Dennis.”

Kan nog bli ett sjukt avsnitt, ser fram emot den 5e september!
Citera
2018-08-25, 09:14
Medlem
Fyfan vad kul med en ny säsong!! Bara två veckor kvar. Upptäckte senaste säsongen för bara några veckor sen och såg den. Waterpark avsnittet var guld

Sjukt rolig serie. Jag brukar inte gilla komediserier på 23min (eller vad det är) men IASIP och The Office US levererar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in