Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Där har du fel, ett avsnitt som är på drygt 21 minuter som innehåller blodspyor och döda horor är ju det man vill ha.
Serien är bland det bästa som skapats - någonsin.
Jag vidhåller min ståndpunkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Den här säsongen har utlovats vara den mest utflippade så här långt så om du tycker senaste avsnittet var för mycket så är risken påtaglig att säsong sju kommer att göra dig besviken fler gånger.
Tråkigt att höra, men jag ska ändå se ett par avsnitt till för att ge dom en chans, fast blir det värre än såhär så kanske jag lägger av helt.
Citat:
Själv tycker jag att den första säsongen som är mer down to earth är den i särklass svagaste. Tycker serien blir bra på riktigt först när DeVito gör entré och de skruvar upp galenskaperna. Dock kan det naturligtvis gå för långt men jag har stort förtroende för att genierna bakom denna serien vet var gränserna går och säsongsöppningen höll sig definitivt på rätt sida gränsen för min del.
Fram till det senaste avsnittet så har dom hållit det på en lagom skruvad nivå för min del, alltid balanserat på gränsen utan att överträda den. Jag skrattade åt avsnittet när Dennis och Dee tog crack och även julavsnittet när Charlie högg tomten; då var det ändå moderata mängder galenskap, en perfekt avvägning av dumheter utan att det blev för mycket. Men nu blev det det.
Likt dig tycker jag också att DeVito är en stor behållning, och anser att femte och sjätte säsongen är bland deras starkaste.