2016-01-15, 02:26
Medlem
Pizzaklants avatar
jag tyckte första avsnittet på säs 11 var lite halvbra och tradigt återupprepande. Jag såg precis det andra avsnittet och tyckte det var genialt! En möjlig tanke är att hela säsongen kommer att ha temat "allting upprepas igen" för som senare tv-serier tenderar att hela säsongerna utspelas i samma tema. (tex senaste south park).

Sen fann jag mönstret. Om man ser tillbaka till säsong 8 så har alltid säsongens andra avsnitt varit en form av "reprise". säs 8 "recycles the trash" säs 9 "gun fever 2 still hot". säs 10 minns jag inte riktigt men har för mig det är kraftiga anspelningar på tidigare händerlser då likaså.

mvh

(off topic/on topic) Jersey Shore är ett av de bästa avsnitten i min mening och det är också avsnitt nr2.

peace!
Citera
2016-01-15, 11:58
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzaklant
jag tyckte första avsnittet på säs 11 var lite halvbra och tradigt återupprepande. Jag såg precis det andra avsnittet och tyckte det var genialt! En möjlig tanke är att hela säsongen kommer att ha temat "allting upprepas igen" för som senare tv-serier tenderar att hela säsongerna utspelas i samma tema. (tex senaste south park).

Sen fann jag mönstret. Om man ser tillbaka till säsong 8 så har alltid säsongens andra avsnitt varit en form av "reprise". säs 8 "recycles the trash" säs 9 "gun fever 2 still hot". säs 10 minns jag inte riktigt men har för mig det är kraftiga anspelningar på tidigare händerlser då likaså.

mvh

(off topic/on topic) Jersey Shore är ett av de bästa avsnitten i min mening och det är också avsnitt nr2.

peace!

Avsnitt 2, sås 10 handlade om när dem testa det med grupp date. Blev lite repris, eftersom dennis visar sitt D.E.N.N.I.S system in action. f.ö. ett jävligt roligt avsnitt.
Citera
2016-01-21, 12:45
Medlem
elitzs avatar
Senaste avsnittet var mycket bra, Charlie på semester är alltid lika underhållande. Gillade 80-tals teen-moviekänslan. Better of Dead va ett tag sen jag såg, men kändes lite som inspiration till avsnittet, väldigt roligt och skruvat.
Citera
2016-01-21, 12:57
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitz
Senaste avsnittet var mycket bra, Charlie på semester är alltid lika underhållande. Gillade 80-tals teen-moviekänslan. Better of Dead va ett tag sen jag såg, men kändes lite som inspiration till avsnittet, väldigt roligt och skruvat.
Ja fast jag önskade att dom filmade det så att avsnittet skulle se ut som en 80tals film. Så som det visades i deras säsongs promo
Citera
2016-01-21, 22:09
Medlem
emaptis avatar
Är tuttarna blurrade för alla eller har jag tankat ner en version för de kristna tittarna?
Citera
2016-01-21, 22:12
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Är tuttarna blurrade för alla eller har jag tankat ner en version för de kristna tittarna?

För alla
Citera
2016-01-21, 22:27
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
För alla
Jag gjorde inlägget innan Charlie hade badat med Tatiana, då insåg jag att det troligen skulle vara så.

Bara godkänt avsnitt enligt mig, inte mycket mer, dom borde inte ha blurrat tuttarna, kan inte smälta det, nu lär jag ta en sväng förbi xhamster som kompensation. Hoppas Frank hyr in Tatiana fler gånger.

Och jösses så bra dom var att åka skidor, helt amazing, hade jag inte trott.
Citera
2016-01-28, 12:25
Medlem
Kickexs avatar
Haha rätt så bra anvsnitt! Dennis är ju bara för rolig ^^
Citera
2016-01-28, 13:28
Medlem
swimp78s avatar
Skidavsnittet var kul på ett rent teoretiskt plan, de vågar leka med formen och göra ett helt avsnitt som en 80-talskomedi-pastisch. Det är kul att de vågar ta ut svängarna ! Finns nog ingen annan serie som känns så freestyle-ig i sitt innehåll!

Sen kanske jag föredrar de "vanliga" avsnitten, men ändå skönt med en serie där vadsomhelst kan hända
Citera
2016-01-28, 16:04
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Skidavsnittet var kul på ett rent teoretiskt plan, de vågar leka med formen och göra ett helt avsnitt som en 80-talskomedi-pastisch. Det är kul att de vågar ta ut svängarna ! Finns nog ingen annan serie som känns så freestyle-ig i sitt innehåll!

Sen kanske jag föredrar de "vanliga" avsnitten, men ändå skönt med en serie där vadsomhelst kan hända
http://youtu.be/ITdWN4O2aMk
Som Day säger lite skämtsamt så kan det vara för att fxx inte ens kollar upp vad dom sysslar med
Citera
2016-01-29, 11:47
Medlem
Chevrons avatar
Säsongens första "vanliga" avsnitt, och klart bäst. Tyckte faktiskt det höll nivå med senaste säsongerna.

Charlie som tramsar bort mötet med galleristen ("hella sweet life") och Franks karaktär som genast går överstyr.
Citera
2016-01-29, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Säsongens första "vanliga" avsnitt, och klart bäst. Tyckte faktiskt det höll nivå med senaste säsongerna.

Charlie som tramsar bort mötet med galleristen ("hella sweet life") och Franks karaktär som genast går överstyr.
För att inte nämna Dennis och hans "erotiska noveller" och att man senare får reda på att han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in