Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-20, 17:58
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Var detta sista säsongen?

Iaf 2 till säsonger.

Alltså jag asgarvar varje gång Dennis säger något, helt galet vad klockren hans "mörkhet" är.
Citera
2011-12-22, 10:14
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Fyfan vad jag garvat åt avsnittet "The gang gives frank an Intervation".

Som sagt, vet att jag är lite efter er andra i tråden, men what the hell

Gillar förresten att namnen på avsnitten så jävla bra förklarar vad avsnittet handlar om - vill man se om något avsnitt så är det enkelt att hitta.

Och Dee... Fan vad less jag blir på henne. Känns som att Kaitlin Olsen överspelar för att hon "vill vara en i gänget".
Visst att hennes karaktär är tråkigast, men... ibland blir det bara jobbigt när hon visar sig.

Förresten - är det bara jag som tycker att Charlie ser överlägset bäst ut i gänget? Känns konstigt när de i många avsnitt framhäver Dennis för han "look" - visst, det är ju Dennis som pushar för det hela, men i alla fall.
Eller så är det bara att han är så jävla skön att jag inbillar mig det.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2011-12-22 kl. 10:42.
Citera
2011-12-23, 01:49
Medlem
Är det bara jag som tycker att nyss avslutade säsong sju har varit riktigt kasst? Skit rent utsagt, knappt roligt nån enda gång. Det har blivit tjatigt och krystat, manusförfattandet känns desperat och jag tvivlar på att man ens har roligt vid inspelningen längre. Tror man har tappat gnistan och idéerna helt.

De första tre-fyra säsongerna tyckte jag var guld, men sexan var rätt kass överlag, och sjuan ännu sämre. Det enda riktigt roliga avsnittet de senaste åren var det med Lethal Weapon 5, det var klockrent. Men i övrigt är det mer deprimerande än underhållande att se på nu. Personligen så är jag inte peppad på mer av detta tyvärr, lika bra att avsluta serien och hitta på något annat. Ärligt talat väldigt förvånad att det var mestadels positiva ordalag i den här tråden.

T.ex. att Mac blivit tjock denna säsong, det har ju inte lett till någonting roligt alls, helt meningslöst grepp. Bara några trötta tjockisskämt liksom. Kom igen...
Citera
2011-12-30, 13:46
Medlem
Laxons avatar
Hittade precis en grym youtube-channel som har med alla DVD-extras som i dagsläget finns. Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=0LA7AFfc6Ck&feature=BFa&list=PLA6D0964E1CF E6962&lf=plcp
Citera
2012-01-07, 08:08
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Igår tittade jag på filmen Horrible Bosses där Charlie Day är en av huvudpersonerna.

Jag har aldrig sett Charlie i något annat sammanhang än IASIP - och eftersom han gör sitt jobb i serien så jävla bra är han i mina ögon "körd" som skådis i andra sammanhang än just IASIP.

Det är ungefär som om man skulle se Michael Richards (Kramer från Seinfeld) i någon film - det skulle inte gå att sluta tänka på att det är Kramer.
Jason Alexander (George Costanza) är väl likadan han med.

Tråkigt, men ett bevis på hur jävla bra han leverar.
Citera
2012-01-07, 10:29
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Igår tittade jag på filmen Horrible Bosses där Charlie Day är en av huvudpersonerna.

Jag har aldrig sett Charlie i något annat sammanhang än IASIP - och eftersom han gör sitt jobb i serien så jävla bra är han i mina ögon "körd" som skådis i andra sammanhang än just IASIP.

Det är ungefär som om man skulle se Michael Richards (Kramer från Seinfeld) i någon film - det skulle inte gå att sluta tänka på att det är Kramer.
Jason Alexander (George Costanza) är väl likadan han med.

Tråkigt, men ett bevis på hur jävla bra han leverar.

Jag tyckte att Charlie gjorde jättebra ifrån sig i Horrible Bosses. Visst, man tänkte ofta på Charlie som karraktär i IASIP när man såg honom i filmen men jag blev positivt överraskad ändå.

Kram.
Citera
2012-01-07, 10:37
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Jag tyckte att Charlie gjorde jättebra ifrån sig i Horrible Bosses. Visst, man tänkte ofta på Charlie som karraktär i IASIP när man såg honom i filmen men jag blev positivt överraskad ändå.

Kram.

Visst gjorde han det bra, utan tvekan så är han en bra skådespelare.

Så bra att jag inte kan tänka på honom som något annat än just Charlie i IASIP, för det är den karaktären jag älskar!

Exakt på samma sätt som Kramer och George.

Så för MIG är han "körd" som något annat!
Citera
2012-01-08, 22:25
Medlem
Tycket avslutningen av säsong 7 var riktigt stark.

Ronald McDonald

Om jag tänker tillbaka på all säsongerna så minns jag några speciella avsnitt.

- När Dennis knaprar E och dansar som en idiot.

- När Charlie goes bananas som ansvarig för postrummet.

- När Macpoyles tar gänget som gisslan.

- Inte helt hundra på vad som är mainploten, men gänget kör runt i en van och lyckas kvadda en oskyldig stackares bil flera gånger i samma avsnitt. Avsnittet slutar med att killens bil exploderar.

- Givetvis Charlies "Kitten Mittons"

Allt som allt en fantastisk serie som går alldeles för många förbi. Jag kan förstå att man kan uppleva serien som lite för hysterisk och skrikig i början om man bara zappar förbi det dock.

Musiken i serien är ju också klockren. Det kvittar hur jävla nedtryckt i botten man är när man kommer hem, hör man Sunny's theme kan man inte hålla tillbaka flinet.
Citera
2012-01-09, 08:58
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogani
- Inte helt hundra på vad som är mainploten, men gänget kör runt i en van och lyckas kvadda en oskyldig stackares bil flera gånger i samma avsnitt. Avsnittet slutar med att killens bil exploderar.

The Gang Solves the Gas Crisis
Wildcard, bitches! Yeeeeehaaaaw!!!
Citera
2012-01-09, 09:59
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogani

Musiken i serien är ju också klockren. Det kvittar hur jävla nedtryckt i botten man är när man kommer hem, hör man Sunny's theme kan man inte hålla tillbaka flinet.

+100 på det här. Varje gång jag slår på ett its always sunny avsnitt och introt börjar så smilar jag.
Citera
2012-01-22, 11:57
Medlem
chran508s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=uJmOs25IaNs&feature=related
Dennis och hans mörka sida <3
Senast redigerad av chran508 2012-01-22 kl. 11:59.
Citera
2012-01-22, 18:59
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
http://www.youtube.com/watch?v=uJmOs25IaNs&feature=related
Dennis och hans mörka sida <3
Tack för länken, insåg nu att jag hade missat ett avsnitt från säsongen vilket gjorde bakfyllan lite lättare att tackla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in