Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-03, 13:20
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DingleBarry
Sänds i USA
När den sänts färdigt i USA? Enligt wikipedia ska det sista avsnittet (S4E13) sändas den 20:e november. Mao återstår det tre ep och de sänds på torsdagar.
Senast redigerad av Pudrad Fjolla 2008-11-03 kl. 13:31.
Citera
2008-11-08, 15:27
Medlem
Cracker_Arses avatar
Någon som gillade det senaste avsnittet?(11)

Tyckte det var det sämsta jag sett hittills, inte alls sugen på 1700-tals prylen.
Citera
2008-11-08, 20:52
Medlem
WildCrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse

Tyckte det var det sämsta jag sett hittills, inte alls sugen på 1700-tals prylen.
Tyckte inte heller om det så himla mycket
Citera
2008-11-08, 22:40
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse

Hahah är du allvarlig...Jag tyckte det var bland det roligaste avsnittet hittills...yeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Citera
2008-11-08, 23:26
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Hahah är du allvarlig...Jag tyckte det var bland det roligaste avsnittet hittills...yeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Jag var inte heller så jävla glad i senaste avsnittet. Ett av dom absolut bästa den här säsongen var däremot avsnitt nio. Älskar allt som har med Charlie att göra.
Den här bjuder vi på:
http://www.megavideo.com/?v=HE23QUFG
Citera
2008-11-08, 23:47
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Jag var inte heller så jävla glad i senaste avsnittet. Ett av dom absolut bästa den här säsongen var däremot avsnitt nio. Älskar allt som har med Charlie att göra.
Den här bjuder vi på:

Ja tycker fan Charlie gör hela serien...så jävla intensiv och rolig hela tiden. han måste nästan vara min favoritkaraktär av alla serier jag sett.
Citera
2008-11-09, 02:01
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Den här bjuder vi på:

Hahaha en riktig höjdare det där klippet.
Citera
2008-11-09, 16:09
Medlem
DingleBarrys avatar
Var kan ja titta på Säsong 4 online? Förutom hulu då, ja orkar inte ladda ner Anonymizer igen
Citera
2008-11-14, 16:40
Medlem
Nu är ep 14 uppe som torrent. Riktig superserie och charlie är en helt underbar karaktär enligt mig!
Citera
2008-11-14, 16:54
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uterus
Nu är ep 14 uppe som torrent. Riktig superserie och charlie är en helt underbar karaktär enligt mig!
Jag tycker dagens avsnitt var det sämsta någonsin :/. Hela säsong fyra har varit en lite av en besvikelse igentligen, ett par toppar men annars rätt mediokra avsnitt. Förresten, ep 14? Det är väl 12...?

Nästa avsnitt verkar dock lovande; "Charlie stages a rock opera based on his song "Nightman," and recruits the rest of the gang to help him with it." Nightman baby .
Citera
2008-11-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Jag tycker dagens avsnitt var det sämsta någonsin :/. Hela säsong fyra har varit en lite av en besvikelse igentligen, ett par toppar men annars rätt mediokra avsnitt. Förresten, ep 14? Det är väl 12...?

Nästa avsnitt verkar dock lovande; "Charlie stages a rock opera based on his song "Nightman," and recruits the rest of the gang to help him with it." Nightman baby .
12 var det ja. förra var förmodligen det sämsta jag sämst hittills, men tyckte inte det var något fel på det här avsnittet!

Haha ja fy fan, nightman! hysteriskt bra day man låten är för övrigt.. master of karate and friendship... for everyone!
Citera
2008-11-15, 01:14
Medlem
brainspaces avatar
Har gått å nynnat på daymaaan. aaaa aaaaahhhhh. hela dagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in