Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-05, 07:53
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Rätt så bra avsnitt. Men fan asså, Sunny har ju vart så jävla mycket bättre än va de är idag! Förutom två-tre avsnitt har standarden denna säsongen inte var direkt hög.

Hoppas verkligen på skärpning till nästa säsong. Dem bör helt klart kolla igenom äldre avsnitt för att få tillbaka kvalitén... Just nu blir man mest besviken.

Håller inte alls med. Tycker de håller otroligt hög och jämn kvalitet fortfarande. Visst har där varit något lite svagare avsnitt denna säsongen men det har det varit i alla säsongerna. Är det någon säsong som inte håller nu så är det ettan som känns otroligt lam.
Citera
2010-12-07, 20:17
Medlem
edches avatar
Tycker också den här säsongen håller helt okej standard. Inte överdrivet bra, men inte heller överdrivet dålig. Plus att ett av topp-tre avsnitten i hela serien finns i senaste säsongen. Who Got Dee Pregnant? Med uttryck som "browning out", vilket används frekvent av yours truly, "i secured the area and retained order, like i always do", Dee som förvandlas till en fågel på muggen, Mac som ligger med psykobruden på muggen. Högkvalitativt avsnitt!

Det, tillsammans med Dennis and Dee goes on welfare och avsnittet där Charlie och Dee byter liv med varandra är förmodligen topp tre. Känns dock som man måste börja om från början med den här serien igen, är alltid suveräna avsnitt man glömt.
Citera
2010-12-10, 10:19
Medlem
Falcãos avatar
Ganska tamt avsnitt men magnifik avslutning på avsnittet när alla Dees sexpartners stod uppradade, stenade på cola, på sjukhuset.
Citera
2010-12-10, 15:56
Medlem
obin_gams avatar
Tråkigt att det var sista episoden på ett år, men slutet fick mig att le Nånting säger mig att det var Robs och Kaitlins riktiga.
Senast redigerad av obin_gam 2010-12-10 kl. 16:00.
Citera
2010-12-10, 17:58
Medlem
SMguld01s avatar
Ett perfekt avslut, att försöka dra in en handling i serien skulle bara förstöra den och alla spontana handlingar. Säger som Charlie: "He is going to ruin EVERYTHING!"
Citera
2010-12-10, 18:07
Medlem
SithBoboSiths avatar
Ett relativt tamt avsnitt med ett bra slut, en lämplig lösning på hur serien ska kunna fortsätta utan att infekteras av ett barn.

Är det något bestämt om fler säsonger?

Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Tråkigt att det var sista episoden på ett år, men slutet fick mig att le Nånting säger mig att det var Robs och Kaitlins riktiga.

Bilden på Axel-Lee i slutet såg ju ut som bebisen hon hade i famnen, skulle inte förvåna mig om hela teamet fanns på sjukhuset vid förlossningen och att hon var relativt nyförlöst i slutscenen, hon såg sliten ut.
Citera
2010-12-10, 18:13
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Ett relativt tamt avsnitt med ett bra slut, en lämplig lösning på hur serien ska kunna fortsätta utan att infekteras av ett barn.

Är det något bestämt om fler säsonger?

Bilden på Axel-Lee i slutet såg ju ut som bebisen hon hade i famnen, skulle inte förvåna mig om hela teamet fanns på sjukhuset vid förlossningen och att hon var relativt nyförlöst i slutscenen, hon såg sliten ut.

Skulle förvåna mig väldigt mycket.
Citera
2010-12-10, 20:12
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Jag vet att jag har hittat min drömkvinna om hon säger "this is gonna suck a bag of dicks" när hon får värkar
Citera
2010-12-11, 02:47
Medlem
Är det inte 13-avsnitt i denna säsong eller har jag missat något?

Gillade avsnittet, kanske inte det bästa av dem alla, men Charlie hade som vanligt några repliker gjorda utav guld. Gulligt med bebisen också.
Citera
2010-12-11, 10:53
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Vad jag har förstått kommer det bli två "very sunny christmas"-avsnitt som avslut på säsongen. Eller ett dubbelavsnitt.
Citera
2010-12-11, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Vad jag har förstått kommer det bli två "very sunny christmas"-avsnitt som avslut på säsongen. Eller ett dubbelavsnitt.

Tyvärr verkar det vara något fel, alterantivt att de tänker visa förra årets julavsnitt "Very sunny christmas" som visserligen kom på DVD/Blu Ray, på tv i år. I vilket fall verkar det inte finnans något nytt material, ifall du inte har någon bättre källa?

( http://www.tvshowsondvd.com/news/Sunny-Philadelphia-A-Very-Sunny-Christmas/12514 )
Citera
2010-12-11, 18:45
Medlem
mazdaqs avatar
Animals can see souls. That is a fact of nature.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in