2008-09-10, 18:26
Medlem
corpulentcowboys avatar
Okej, touchen kan synka foton genom iTunes, men kan jag manuellt lgga in de fotona jag vill, ungefr som att flytta foton mellan olika mappar?
Citera
2008-09-10, 18:28
Medlem
Undrar fortfarande vilket som r bsta skyddet mot touchen? Gillar det som ser ut som en plnbok men blir inte det klumpigt?
Citera
2008-09-10, 18:41
Medlem
oasboys avatar
Tror det ska finnas ngon slags skyddsfilm som "klistrar" sig fast p fram och baksidan som man inte ser allt fr tydligt. Det r iaf ntt jag funderar p infrskaffa
Citera
2008-09-10, 18:49
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oasboy
Tror det ska finnas ngon slags skyddsfilm som "klistrar" sig fast p fram och baksidan som man inte ser allt fr tydligt. Det r iaf ntt jag funderar p infrskaffa

Sg precis den p Apple Store - 139 kronor. Gr ju att f tag p billigare vid ebay, men jag kper filmen tillsammans med touchen s fr jag bda samtidigt.

Gr det, med hjlp av ett trdlst ntverk, att komma t datorns musik p touchen. Utan att synka frst allts? Eller krvs det Airport express eller vad det heter?

Har den nya touchen blank eller matt baksida? P Apples hemsida frekommer bda nmligen.
Senast redigerad av corpulentcowboy 2008-09-10 kl. 18:54.
Citera
2008-09-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Sg precis den p Apple Store - 139 kronor. Gr ju att f tag p billigare vid ebay, men jag kper filmen tillsammans med touchen s fr jag bda samtidigt.

Gr det, med hjlp av ett trdlst ntverk, att komma t datorns musik p touchen. Utan att synka frst allts? Eller krvs det Airport express eller vad det heter?

Har den nya touchen blank eller matt baksida? P Apples hemsida frekommer bda nmligen.

Kpte mina tillbehr p komplett. Plastfilmen kostade 79:- och gummifodralet som r HELSKNT kostade 150:- typ. Kvalitet ox.. Belkin.
Citera
2008-09-10, 20:29
Medlem
Heaven23s avatar
hej har en frga angende ipod touch
Hur r det med internet funktion och teknar man ngot extra abbonemang nr man ska anvnda internet p den?
Citera
2008-09-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
hej har en frga angende ipod touch
Hur r det med internet funktion och teknar man ngot extra abbonemang nr man ska anvnda internet p den?

Man anvnder offentliga / olsta ntverk som man kommer t. (Hemma surfar du allts p ditt egna trdlsa alternativt grannens)

Frresten grabbar s fixade jag att Jailbreaka min.. krde Quickpwn
Citera
2008-09-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froid

Frresten grabbar s fixade jag att Jailbreaka min.. krde Quickpwn

Om man jailbreakar sin touch, frsvinner garantin osv d? Ser ipod om man gjort de?
Citera
2008-09-10, 21:19
Medlem
Nu r en ipod Touch 16 gb bestlld! Kan knappt vnta tills ja fr den!

Vad rekommenderar ni att jag ska skaffa fr program o.s.v fram tills ja fr den? Vill ju vara frberedd!
Citera
2008-09-10, 21:37
Medlem
En iPod Touch 8GB bestlld frn Apples hemsida. Fasen vad man lngtar nu!

Hur blir det med jailbreak med den nya 2.1 firmwaren? Kan man anvnda de gamla programmen fr det? Eller kommer man vara tvungen att vnta tills det kommer en ny metod att gra det?

Undrar dessutom hur lng tid det kommer att ta och f den. ker till Spanien nsta Sndag, hoppas jag ftt den innan dess.
Citera
2008-09-10, 21:45
Medlem
Vad r den strsta skillnaden?
Jag ser inga strre skillnader frutom att det r volymknappar p den nya. r det annan processor osv. eller?
Citera
2008-09-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the blackmaba
En iPod Touch 8GB bestlld frn Apples hemsida. Fasen vad man lngtar nu!

Hur blir det med jailbreak med den nya 2.1 firmwaren? Kan man anvnda de gamla programmen fr det? Eller kommer man vara tvungen att vnta tills det kommer en ny metod att gra det?

Undrar dessutom hur lng tid det kommer att ta och f den. ker till Spanien nsta Sndag, hoppas jag ftt den innan dess.

Det kommer inte g att jailbreaka den nya touchen p ett vldigt lngt tag. De har bytt GID keyn. Mste kunna kncka den innan pwnage tool fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in