2009-02-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaus
det hr r bara en av alla buggar, terstll och jailbreaka igen.

Och hur vet du det?

Inte skert att han har semi-tehtered, utan bara vanliga.. Sen skall man inte installera alla uppdateringar av cydia heller som man blir ombedd nr man startar det fr frsta gngen.
Citera
2009-02-17, 21:18
Medlem
okej tackar!

har dock provat jailbreaka igen och det blir samma fel, rebootar efter att jag installerat OpenSSH och fixat igng det d krver det en reboot och d kraschar iPoden...

skiter fan i detta nu vntar p en UNTHETHERED version istllet!
Citera
2009-02-17, 21:21
Medlem
jailbreakade den med Voltage programmet... ngot man br tnka p d?
Citera
2009-02-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stralle
okej tackar!

har dock provat jailbreaka igen och det blir samma fel, rebootar efter att jag installerat OpenSSH och fixat igng det d krver det en reboot och d kraschar iPoden...

skiter fan i detta nu vntar p en UNTHETHERED version istllet!

Du fr jailbeaka med semi-tethered versionen.. Och om du mste reboota den kan du respringa den istllet med tex Bossprefs
Citera
2009-02-18, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShazaM
Du fr jailbeaka med semi-tethered versionen.. Och om du mste reboota den kan du respringa den istllet med tex Bossprefs

okej ska ge det ett frsk imorgon terkommet med resultat!
Citera
2009-02-19, 21:59
Medlem
skype p iPod Touch 2G

Hej,
2G har std fr mikrofon, s nu undrar jag om man kan ringa via ntet med typ skype?
Citera
2009-02-19, 22:14
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lelkes
Hej,
2G har std fr mikrofon, s nu undrar jag om man kan ringa via ntet med typ skype?
Aah.
Citera
2009-02-19, 22:42
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stralle
Hej har lite problem med att reboota min ipod touch 2g efter att jag jailbreakat den kr med Voltage Booter och gr precis som man ska gra men nr booten r klar s kommer Apple loggan upp p skrmen och den syns i iTunes men inget mer hnder n att jag ser Apple loggan?

Vad kan vara fel?

Tack fr svar!

Vntar du tillrckligt lnge? Det kan ta en stund
Citera
2009-02-26, 13:54
Medlem
r det helt omjligt att kunna spela upp vanliga DVDrip (Divx tror jag att det r) p Ipod Touch G1?
Knns som att det tar ondigt lng till att konvertera s det blir aldrig av att jag lgger in filmer i min ipod.
Citera
2009-02-26, 14:08
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegeneral
r det helt omjligt att kunna spela upp vanliga DVDrip (Divx tror jag att det r) p Ipod Touch G1?
Knns som att det tar ondigt lng till att konvertera s det blir aldrig av att jag lgger in filmer i min ipod.

Problemet r att du inte kan lgga in filerna eftersom Itunes vgrar. Hittar du ett annat stt att f in filen gr det skert, bara du laddar ner ngot tillgg frn Cydia (krver jailbreak). S jag skulle nog sga att det r vrt de 10 minuter det tar att konvertera.
Citera
2009-02-26, 14:10
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegeneral
Ladda hem mp4-filer direkt frn t.ex. TPB istllet. Funkar utmrkt. Inte s stora heller.
Citera
2009-02-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Problemet r att du inte kan lgga in filerna eftersom Itunes vgrar. Hittar du ett annat stt att f in filen gr det skert, bara du laddar ner ngot tillgg frn Cydia (krver jailbreak). S jag skulle nog sga att det r vrt de 10 minuter det tar att konvertera.

Min Ipod r jailbreakad, har du ngon aning om vad tillgget heter?
Vad r det fr program du anvnder om det bara tar 10 minuter att konvertera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in