2008-04-06, 00:50
Medlem
Ipod touch <3. Detta ar mitt livs karlek.... // skrivet fran min sprillans nya ipod touch
Citera
2008-04-06, 22:03
Medlem
aemlans avatar
Ngon som kan ge mig en detaljerad beskrivning av hur sleep-knappen p toppen av touchen funkar? Det verkar nmligen som att min r knepig. Touchen r ny, och jag mste hlla inne knappen olika lnge fr att hamna i "slckt lge". Ibland mste jag hlla uppemot 10 sekunder, och ibland funkar den inte alls. Det hnder ingenting nr jag bara trycker p knappen, oavsett om jag r inne i ngon applikation eller om jag r p home-screenen. S hur ska knappen egentligen funka?
Citera
2008-04-06, 22:05
Medlem
Flrps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aemlan
Ngon som kan ge mig en detaljerad beskrivning av hur sleep-knappen p toppen av touchen funkar? Det verkar nmligen som att min r knepig. Touchen r ny, och jag mste hlla inne knappen olika lnge fr att hamna i "slckt lge". Ibland mste jag hlla uppemot 10 sekunder, och ibland funkar den inte alls. Det hnder ingenting nr jag bara trycker p knappen, oavsett om jag r inne i ngon applikation eller om jag r p home-screenen. S hur ska knappen egentligen funka?

Lter som att din r trasig. Spelar ingen roll vilket lget jag befinner mig i s slocknar min direkt nr jag trycker p knappen.
Citera
2008-04-06, 22:36
Medlem
Bryshans avatar
nu fick min touch kukjuck och har bara svikit mig ikvll. fick dra en restore och all musik frsvann.
hursomhelst s fr ja kmpa med skivomslagen igen och undrar hur gr ni p bsta/snabbaste stt?
Citera
2008-04-07, 00:13
Medlem
aemlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Lter som att din r trasig. Spelar ingen roll vilket lget jag befinner mig i s slocknar min direkt nr jag trycker p knappen.

Okej, tack fr svar iallfall. ska frska att gra en terstllning till, funkar det inte lmnar jag tillbaks den, och d ska jag fan ha en ny. vilken mjukvaruversion kr du frresten? 1.1.4?
Citera
2008-04-07, 00:14
Medlem
aemlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dapoet
Ipod touch <3. Detta ar mitt livs karlek.... // skrivet fran min sprillans nya ipod touch

Kan tillgga att om du hller inne exempelvis a-knappen, s fr du upp frslag p alternativa a:n, t.e.x. och . samma sak gller med o ().
Citera
2008-04-07, 15:32
Medlem
aemlans avatar
vill tillgga att det VAR fel p min iPod och att den enda utvgen var att lmna tillbaka den. ciao!
Citera
2008-04-07, 15:57
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryshan
nu fick min touch kukjuck och har bara svikit mig ikvll. fick dra en restore och all musik frsvann.
hursomhelst s fr ja kmpa med skivomslagen igen och undrar hur gr ni p bsta/snabbaste stt?
Eftersom man har "folder.jpg" i alla mappar(album) s anvnder man MediaMonkey fr att synca s slipper man harva med iTunes som inte kan lsa taggar.

Hur fr man Touchen att lsa %lyrics% i id3-tagen?
Citera
2008-04-07, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bryshan

Det finns ju en funktion i Itunes "Hmta bildinformation". D laddas det automatiskt ned frn Itunes och lggs in i albumet s att det visas nr du spelar ltarna.
Citera
2008-04-07, 22:58
Medlem
Januari-update

Tjena!

Ska kpa mig en Touch 16GB men vill veta vilka serier man ska leta
efter s att man fr januari-update:en frn brjan. Som jag frsttt
det s fr man annars kpa den programvaran fr ca 150:-.
Det r ju olika artister p kartongerna, ngon speciell man ska
kika efter ;-) ?
Har ven lst i denna trd tidigare om vissa exemplar med kass skrm.
Har detta lst sig eller r det ngot som fortfarande gller?

Tacksam fr svar ikvll om det gr , ska handlas imorn :-)

Martin
Citera
2008-04-09, 07:27
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martingbg
Tjena!

Ska kpa mig en Touch 16GB men vill veta vilka serier man ska leta
efter s att man fr januari-update:en frn brjan. Som jag frsttt
det s fr man annars kpa den programvaran fr ca 150:-.
Det r ju olika artister p kartongerna, ngon speciell man ska
kika efter ;-) ?
Har ven lst i denna trd tidigare om vissa exemplar med kass skrm.
Har detta lst sig eller r det ngot som fortfarande gller?

Tacksam fr svar ikvll om det gr , ska handlas imorn :-)

Martin

Den ipoden jag kpte hade John Lennon p framsidan, den var 1.1.3
Citera
2008-04-09, 21:44
Bannlyst
Min kompis skulle jailbreaka sin touch, han har haft den lnge och den var fylld med musik. Han anvnde Ziphone, han brjade lsa upp den men efter ca 10 minuter hade den fortfarande inte blivit klar och startat om den. Han drog ut den ur datorn och nu gr den inte ens att starta, kan ha terstllde den p ngot stt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in