2007-10-05, 20:21
Medlem
Fick min imorses Sjukt nice men jag fr inte in mina videos i Itunes ngon som vet hur man gr?
Citera
2007-10-05, 22:01
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggemannen
Fick min imorses Sjukt nice men jag fr inte in mina videos i Itunes ngon som vet hur man gr?

Du kan behva konvertera dem frst. vad r det fr format du frsker lgga in?
Citera
2007-10-05, 22:07
Medlem
Jag skriver frn touchen nu. Funkar skitbra fastn det r segt och lite instabil mottagning
Citera
2007-10-05, 23:43
Medlem
Flrps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Ja, det skall funka. (Har dock inte provat!)
Din musikmapp hemma skall vara nbar sger de.

Hur skulle det funka isf? Jag menar, i praktiken: Hur gr man?
Fr man g in via Safari eller hur funkar det?
Citera
2007-10-05, 23:50
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Nr jag bestllde s bestllde jag att det skulle vara som present d jag kunde skriva en liten hlsning till mig sjlv. Det r bara det att det nr jag lste p Applestore idag dk detta upp: "Vlj helt enkelt Apple-presentfrpackning nr du kommer till kassan s levererar vi din artikel i en specialdesignad presentkartong med ett personligt kort." Betyder detta att jag kommer f nn medioker skitlda istllet fr Macy Gray-ldan?

Ingen som har ngon erfarenhet av detta frn gamla ipod-kp?
Citera
2007-10-06, 01:30
Medlem
Flrps avatar
Citat:

Antagligen r det s att originalkartongen r nerpackad i ngon snitsig presenttjohejsan. Har svrt att tnka mig att de levererar utan originalkartong.

Kom och tnka p en grej nyss.
Ngon som vet vad syftet r med den lilla, igenomskinliga plastbiten man fick med. Samt hur den dr vita, plastbiten r tnkt ska fungera? Antar att det r en dockliknande sak men jag kan inte frstr hur den funkar.

Nn som har ngon id?
Citera
2007-10-06, 02:46
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Antagligen r det s att originalkartongen r nerpackad i ngon snitsig presenttjohejsan. Har svrt att tnka mig att de levererar utan originalkartong.

Ngon som vet vad syftet r med den lilla, igenomskinliga plastbiten man fick med. Samt hur den dr vita, plastbiten r tnkt ska fungera? Antar att det r en dockliknande sak men jag kan inte frstr hur den funkar.

Nn som har ngon id?

Omdet r som jag tror det r s r det en liten (vit?) plastsak som du inte kan gra nnting med om du inte har en universaldocka till ipodden. Den dr vita saken r bara en "adapter" eller vad man ska sga, s att ipoden passar i dockan.
Citera
2007-10-06, 03:44
Medlem
Citat:

Det r originalkartongen inslagen i en nifty liten presentfrpackning. Vldigt smakfullt faktiskt.
Citera
2007-10-06, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Urskta lngsamt svar:
http://www.shieldzone.com/form/index.html

Vet du hur lng frakt det r?
Citera
2007-10-06, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp

Nn som har ngon id?
Den lilla plastsaken r ett litet stll som du kan stlla din Touch i s att du kan sitta och njuta av dess delikata design
Citera
2007-10-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Vet du hur lng frakt det r?

Av ngon lustig anledning s kan jag inte edita posten, Men det ska allts vara
om ngon vet hur lng frakttiden r?
Citera
2007-10-06, 17:33
Medlem
"Safari kan inte ppna sidan eftersom den inte kan hitta servern"