Ingen iPod touch har inbyggd mic n s lnge. Man mste kpa till en liten mic som r liten som en knappnl ungefr. I 32 och 64-Gig-versionen av 3:e generationens iPod Touch ingr mic i hrlurarna, men ingen inbyggd.
betyder det att man kan anvnda hrlurar med en mick i d?
Hur bra r dom att titta p film med? Jag anvnder mest min Ipod classic till det idag. Jag skiter i alla surf hit och dit funktioner. Jag vill bara lyssna p musik och titta p film.
Hur bra r dom att titta p film med? Jag anvnder mest min Ipod classic till det idag. Jag skiter i alla surf hit och dit funktioner. Jag vill bara lyssna p musik och titta p film.
Dom r kanon att titta p film med! Ltt att ndra volym, spola etc.
Jag kpte den 8 GB som finns p Apples hemsida som har 3.01 inbyggd men jag hajade inte riktigt artikeln. Kan man jailbreaka den n eller fr jag vnta ett tag till?
Jag kpte den 8 GB som finns p Apples hemsida som har 3.01 inbyggd men jag hajade inte riktigt artikeln. Kan man jailbreaka den n eller fr jag vnta ett tag till?
Ett litet tag till fr du vnta Imorgon skall min 3g 32Gb anlnda
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!