2009-09-12, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobra_Kaj
Och det gr snabbare fr dig att svara p hans frga istllet fr att vara en idot.
+1
Citera
2009-09-12, 13:14
Medlem
fuckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucket
Nr jag har gjort det kommer det upp "Ett oknt fel uppstod (20)" Ngon som kan hjlpa?

Jag bumpar detta
Citera
2009-09-12, 17:07
Medlem
Frga,
Kan man bara kolla p filmer i wide-screen lget i en ipod touch 8gb?

Kikade i anvndarguiden p apple.com och dr tolkar jag deras text s,
men vid demonstrationer har jag sett videos spela i "stende-lge" s att sga.

Kan ngon snll person fylla i med hur det ligger till d jag r vldigt sugen p att kpa en - men vill kunna ha den sitta i extern "docka" och samtidigt kunna se videos!
Citera
2009-09-12, 19:47
Medlem
Humpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobra_Kaj
Och det gr snabbare fr dig att svara p hans frga istllet fr att vara en idot.
Tar lika lnge fr han att ska som att ppna en lnk. Vad r en "idot" d,
hittade inget i ordlistan iallafall.
Citera
2009-09-13, 10:17
Medlem
Kanske ska kpa en iPod Touch 32 GB. Men har en frga:

Man fr vll den med OS 3.1, kommer man alldrig att kunna JBa den d?

/CreTiv
Citera
2009-09-13, 13:37
Medlem
JailBreak!

Tjena! Uppdaterade nyss min iPod till 3.1 mjukvaran. Kommer jag inte kunna jailbreaka den nu?
Citera
2009-09-13, 16:40
Medlem
Gurra.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreTiv
Kanske ska kpa en iPod Touch 32 GB. Men har en frga:

Man fr vll den med OS 3.1, kommer man alldrig att kunna JBa den d?

/CreTiv

Citat:
Ursprungligen postat av Skaggner
Tjena! Uppdaterade nyss min iPod till 3.1 mjukvaran. Kommer jag inte kunna jailbreaka den nu?

3.1 r ju precis ny s det gr inte att jailbreaka det nnu vad jag vet. Men tror inte det tar s lng tid frens det finns.
Citera
2009-09-13, 19:44
Moderator
skunkensunes avatar
r rtt sker p att jag kommer uppgradera frn min nuvarande iPod Nano till en iPod Touch, mycket pga att man skall kunna anvnda Skype med den. Nu undrar jag dock, vilket kanske r en dum frga, huruvida de modeller som krngs p Apples egna sida r den senaste generationen (3e).

Varifrn r det bst att bestlla, om jag med studentrabatt handlar via Apple s r det ca 5 kronor billigare n CDON (om Pricerunner har rtt).
Citera
2009-09-13, 21:57
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
r rtt sker p att jag kommer uppgradera frn min nuvarande iPod Nano till en iPod Touch, mycket pga att man skall kunna anvnda Skype med den. Nu undrar jag dock, vilket kanske r en dum frga, huruvida de modeller som krngs p Apples egna sida r den senaste generationen (3e).

Varifrn r det bst att bestlla, om jag med studentrabatt handlar via Apple s r det ca 5 kronor billigare n CDON (om Pricerunner har rtt).

Nej det r 2g ipod touch p deras hemsida, den tredje generationen ska ha en kamera p baksidan. Kpte frvrigt min touch 2g 8gb p siba fr 1800 spnn.

EDIT: Sg nu att det mste varit ett erbjudande fr nu ligger den p ca 2000 p sibas hemsida. Jag kpte den dock i butik.
Senast redigerad av fredricos 2009-09-13 kl. 21:59.
Citera
2009-09-14, 00:37
Medlem
Dronkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Nej det r 2g ipod touch p deras hemsida, den tredje generationen ska ha en kamera p baksidan. Kpte frvrigt min touch 2g 8gb p siba fr 1800 spnn.

EDIT: Sg nu att det mste varit ett erbjudande fr nu ligger den p ca 2000 p sibas hemsida. Jag kpte den dock i butik.

Vad dillar du om?
Det r visst 3g touch som finns p Apples hemsida. -.-
Herre
Citera
2009-09-14, 10:33
Medlem
Desutom har den nya ingen kamera d Apple ville marknadsfra den mer som spelmaskin...
Citera
2009-09-14, 12:33
Medlem
Bryshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos

Finns ingen Touch med kamera p baksidan.

Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Sjlvklart sljs senaste generationen p Apple.se.

Sen brukar butiker (el giganten, mac butiker, onoff och liknanade) va rtt snabba p att f in senaste generationen av iPodsen. Tycker du dock ska maila och frga ifall du inte kper frn apple.se s de inte blir fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in